حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی X3 SuperZoom با دوربین پریسکوپی و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | ریلمی

امروز در ترنجی شاهد چندین معرفی مهم از ردمی و ریلمی بودیم. این دو زیربرند شیائومی و اوپو تلاش سختی برای تصاحب بازار دارند. پس از اینکه ریلمی 6s با مدیاتک Helio G90T و نمایشگر ۹۰ هرتز به قیمت ۲۰۰ یورو معرفی شد، حالا ریلمی X3 SuperZoom با دوربین پریسکوپی و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس رسما معرفی شده است. دستگاهی که با تراشه پرچمدار یک نسل قبلی اما ویژگی های به‌روزی مانند نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین پریسکوپی ارایه شده است.

ریلمی X3 SuperZoom

ریلمی X3 SuperZoom اکنون رسمی است. بیشتر آنچه ما قبلا از طریق تیزرها و گزارش‌ها می دانستیم تأیید شد. این دستگاه نام خود را از لنزهای زوم پریسکوپ ۸مگاپیکسلی با لنز 122mm که زوم اپتیکال 5x را نسبت به لنز اصلی می دهد، می گیرد و از طریق نرم افزار و با کمک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می توانید عکس های بزرگنمایی ترکیبی تا ۶۰ برابر را بگیرید. بقیه دوربین های عقب یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستند. دوربین اصلی Nightscape 4.0 را به صورت کامل با حالت Pro با تنظیمات قابل تنظیم دستی مانند ISO ، سرعت شاتر ، تعادل رنگ سفید و فوکوس خودکار و همچنین حالت AI ارائه می دهد که همه کارها را به تنهایی انجام می دهد. حالت سه پایه نیز وجود دارد.

Realme-X3-SuperZoom

Realme-X3-SuperZoom

در جلو ریلمی X3 SuperZoom یک دوربین دوتایی را در یک سوراخ نمایشگر به شکل قرص در صفحه نمایش قرار می دهد. سنسور اصلی سلفی یک سونی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX616 است و در کنار آن یک دوربین دوم از نوع فوق عریض و ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. سنسور اصلی عکس گرفتن از عکس Nightscape Selfie – حالت شب برای سلفی ها را ارائه می دهد.

این دستگاه صفحه نمایش IPS LCD با ابعاد 6.57 اینچی و رزلوشن 1080×2400 با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را آماده است. حسگراثر انگشت یک سنسور روی لبه دستگاه است که Realme ادعا می کند برای باز کردن قفل دستگاه در تنها 0.3s مناسب است.

ریلمی X3 SuperZoom از یک چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس با 12 گیگابایت رم، خنک کننده محفظه بخار و حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 با Turbo نوشتن_داده استفاده می کند.

ریلمی X3 SuperZoom از در رنگ های سفید و رنگ گرادیانت خاص آبی-سبز ارایه می شود. برای حافظه رم و حافظه داخلی در یک انتخاب 12 گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 499 یورو عرضه می شود. این دستگاه از طریق realme.com ، آمازون و سایر شرکای خرده فروشی موجود است.

به نظر می رسد با توجه به قیمت و مشخصات می تواند یک دستگاه قابل توجه باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

سرعت پوشش فوق‌العاده + ترجمه‌ی بسیار قوی و روان

واقعاً تبریک عرض میکنم، بهتر از این نمیشه!

Mahdi

قیمتش بالاست ولی طراحی پشتش ساده و زیبا

Finch

من حاضرم به گوشی بخرم با صفحه تی اف تی ۲ اینچی اما گوشی نخرم که پانچ هول دوقلو داشته باشه حالا میخاد این باشه ، ریلمی ۶ پرو باشه ، اس۱۰پلاس باشه ، کا۳۰ باشه

Mahdi

منم حاضرم یه گوشی بگیرم یه پانچ هول ۱۰ تایی داشته باشه ولی پاپ اپ نباشه دیگه سلیقست ولی خب اگه پانچ هول یه دونه باشه بهتره

The Destroyer

اتفاقا به نظرم در بین برندها ریلمی و هواوی به بهترین نحو از سنسور دوم سلفی استفاده میکنن… حداقل یه التراواید میذارن که تو سلفی‌ها به کار آدم میاد و ممکنه برای بسیاری افراد همین یه پوئن مثبت باشه برای یه گوشی… البته به شخصه پاپ‌آپ یا حداکثر پانچ تکی رو ترجیح میدم چون اصولا سلفی نمیگیرم

alone wolf

به نظرم قیمتش خوبه😕

Milad7

قیمتش یکم بالاست…

Milad7

و از اسنپ 865 هم استفاده نکرده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)