حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی نوت ۲۰ شاید ۴۰۰۰ میلی آمپری باشد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

 

دو ماه پیش بود که پس از عرضه خانواده گلکسی اس ۲۰ در ترنجی خواندیم اولین شایعات گلکسی نوت ۲۰ طراحی شبیه به گلکسی اس ۲۰ اولترا را نشان می دهد. امسال از آن سال‌هایی است که خیلی انتظار نداریم سری گلکسی نوت با سری گلکسی اس متفاوت باشند. در حقیقت نمایشگر ۱۲۰ هزار و دوربین های بهتر به این سری ارایه خواهد شد و این حداقل انتظار است. امروز جدیدترین شایعات می گوید که باتری گلکسی نوت ۲۰ شاید ۴۰۰۰ میلی آمپری باشد.

باتری گلکسی نوت ۲۰

باتری گلکسی نوت ۲۰

باتری گلکسی نوت ۲۰

سامسونگ تقریبا برنامه پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۰ را با انتشار سری Galaxy S20 و گوشی تاشو Z Flip به پایان رسانده است. اکنون تمرکز این شرکت روی سری های بعدی Galaxy Note 20 و همچنین گوشی هوشمند بعدی Galaxy Fold خواهد بود.

باید بگویم که چهار ماه تا مراسم معرفی گلکسی Note 20 بیشتر فاصله نداریم و اولین شایعات در حال ظهور هستند. جدیدترین شایعات می گوید که که نسخه پایه گلکسی نوت ۲۰ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارایه می کند. ممکن است این چندان چشمگیر به نظر نرسد، اما باید در نظر داشته باشید که در سال گذشته گلکسی نوت ۱۰ باتری 3500 میلی آمپر ساعتی داشت.

اگر این شایعه دقیق باشد، در واقع شاهد ارتقا خوبی در باتری فبلت خواهیم بود. این گزارش از GalaxyClub تهیه شده است و بیان می کند که پادشاه آینده فبلت ها باتری با ظرفیت نامی ۳۸۸۰ میلی آمپر ساعت ورزش می کنند. این باتری با کد EB-BN980ABY تولید شده و ممکن است دارای ظرفیت معمولی باتری حداکثر 4000 میلی آمپر ساعت باشد. این به اندازه باتری گلکسی S20 است.

وقتی صحبت از گلکسی نوت ۲۰ پلاس است این حجم بزرگتر می شود و احتمالا باتری بیشتری را شاهد هستیم. این می تواند یک باتری 4500 میلی آمپری از S20 + یا حتی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری از گلکسی S20 Ultra باشد.

بنچمارک گلکسی نوت ۲۰ پلاس فرکانس بالای ۳ گیگاهرتز را نشان می دهد

همانطور که می توانید تصور کنید، جزئیات مربوط به سری پرچمداران آینده بسیار کمیاب هستند. با این حال، دستگاهی که ظاهرا گلکسی نوت ۲۰ پلاس است در بنچمارک گیک بنچ دیده شد و برخی از مشخصات بارز آن مانند اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت رم را فاش می کند. بزرگترین شگفتی در اینجا چیزی است که به نظر می رسد هنوز چیپست Snapdragon 865+ فاش نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۲۰ با این حجم باتری هستید؟ با توجه به این که این حجم باتری برای نسخه گلکسی Note 20 است شاید اصلا اتفاق بدی نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aydin274

با این باتری احتمالا باید روزی 3 بار شارژش کرد با رفرش ریت 120…
من mate 20 x دارم دنبال یه پرچمدارم که حداقل اگر عمر باتریش از گوشی خودم بیشتر نباشه هم اندازه باشه اما متاسفانه جز گوشی جدید ال جی هیچی پیدا نمیشه اونم که نخرم سنگینتره

V800B

پیدا میشه ولی خوب سخته
شخصا پسر خالم ترکیه هست بهش گفتم ببینه الجی چ مدلهایش هست
در مورد این گوشی همه چی برمیگرده ب پردازنده
هرچند منم موافقم تا حدی و این گوشی ((با توجه ب سابقه))
نمیتونه چنگی ب دل بزنه
تو اندرویدی ها امسال الجی خوب بوده الخصوص باتری

aydin274

الان بررسی ال جی v60 رو تو gsmarena خوندم به نظر خوب میومد اما میترسم از دوبی بخرم بعدش بخش موبایل ال جی ورشکست بشه دیگه واسش آپدیت نیاد! حالا باتری وانپلاسم باید تست بشه شاید خوب باشه

Mahdi

منتظر سونی هم باش

aydin274

سونی و ال جی دارن راه htc رو میرن زیاد امیدی نیست به زنده موندن بخش موبایلشون

online_wireless

۴۰۰۰ هزار خیلی کمه باید حداقل ۴۵۰۰ باشه وگرنه با اون پردازنده مشکل دار و پر مصرف اگزینوس کم میاره

Milad7

شایعه است….

اگه سه عضو داشته باشه ظرفیت باتریش می‌تونه مشابه سری اس ۲۰ باشه اما در مورد ظرفیت باتری مدل پایه اش ؛ وقتی باتری اس ۲۰ ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری داره پس دیگه همچین ظرفیتی برای مدل نسخه ی پایه ی نوت ۲۰۲۰ دور از ذهن نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)