حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹ در دست توسعه است

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت ۹ پرچدار جذاب خانواده نوت که تابستان ۹۷ رسما معرفی شد با اندروید ۸ ارایه می شد، پس از دریافت اندروید ۹ تقریبا سه ماه پیش آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرد. آن آپدیت با رابط کاربری One UI 2.0 ارایه می شد. به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد به همین زودی ها جدیدترین رابط کاربری این شرکت که با گلکسی اس ۲۰ ارایه شده است را به آن بدهد. جدیدترین شنیده ها می گوید که آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹ در دست توسعه است.

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

آپدیت One UI 2.1 گلکسی نوت ۹

در حالی که سامسونگ اندروید ۱۰ را با One UI 2.0 برای گلکسی نوت ۹ عرضه کرده است، این شرکت هنوز می خواهد جدیدترین نسخه این رابط کاربری یعنی One UI 2.1 را نیز ارایه کند. البته که پیش از این ما گزارش هایی را مشاهده کردیم که صاحبان گلکسی نوت ۹ جدیدترین آپدیت رابط کاربری را دریافت نخواهند کرد، اما اکنون سامسونگ تایید کرده است که قبلا آن را آزمایش کرده و تصمیم گرفته است که کدام ویژگی ها را می توان در گلکسی نوت قدیمی تر مشاهده کرد.

طبق گفته یک مقام در انجمن اجتماع کره جنوبی سامسونگ، آزمایش برای به آپدیت گلکسی نوت ۹ به One UI 2.1 در حال حاضر در حال انجام است. همین منبع توضیح می دهد که انتقال همه ویژگی های نرم افزار جدید از جمله دوربین اضافه شده در OneUI 2.1 تاکنون امکان پذیر نبود زیرا این امر می تواند بر پایداری Note 9 تأثیر بگذارد.

البته هنوز تیم نرم افزاری در تلاش است تا آنجا که ممکن است بسیاری از ویژگی های One UI 2.1 را به پرچمدار سال ۲۰۱۸ خانواده گلکسی نوت ارائه دهد. به نظر می رسد که بررسی تمام موارد موجود و مشکل زا کمی طول بکشد اما انتظار بهتر از ناامیدی‌است نه؟

شما گلکسی نوت ۹ دارید؟ منتظر One UI 2.0 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب…. واقعا حیفه که نوت 9 اندروید 11 را نمیگیره….

Milad7

شما گلکسی نوت ۹ دارید؟ منتظر One UI 2.0 هستید؟
اشتباه تایپی داره 2.1 درسته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)