حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی یوتیوب دسکتاپ برای نمایشگرهای لمسی بهبود یافت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

خواهی نخواهی تعداد کامپیوترهای شخصی مجهز به نمایشگر لمسی بسیار بیشتر از قبل شده است. متاسفانه رابط کاربری سیستم عامل های دسکتاپی و بدتر آن ها، نرم‌افزار‌ها و سرویس های این پلتفرم‌ها واقعا برای نمایشگر لمسی جذاب هستند. امروز خبر می رسد که طراحی یوتیوب دسکتاپ برای نمایشگرهای لمسی بهبود یافته است. این اگر شما نمایشگر لمسی داشته باشد و از یوتیوب زیاد استفاده کنید، خبر خوبی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی یوتیوب دسکتاپ

طراحی یوتیوب دسکتاپ

طراحی یوتیوب دسکتاپ

وب سایت یوتیوب، خود را به روز کرده است تا به صفحه نمایش لمسی نزدیکتر شده و استفاده را برای رایانه‌های لمسی راحت تر کند. سایت به روز شده یوتیوب با انتخاب از منوی سه نقطه ترفندهایی ایجاد می کند که نمادها را بزرگ می کند تا استفاده از سایت برای صفحات لمسی آسان تر شود.

اگر اکنون از سرفیس و تبلت‌ها و یا لپ تاپ‌هایی صفحه لمسی دارند استفاده کنید و به سایت یوتیوب مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که گزینه منو “سه نقطه” که در زیر همه تصاویر کوچک ویدیوها قابل مشاهده و انتخاب است. پیش از این ، برای نشان دادن گزینه “سه نقطه” ، باید مکان نما موس خود را روی عنوان ویدیو جابه‌جا می‌کردید، که اگر موس پد یا اشاره گر موس نداشتید امکان استفاده از این گزینه‌ها نیز نبود.به روزرسانی جدید همچنین اندازه‌های آیکون‌ها را بزرگتر کرده و همچنین گزینه فول اسکرین و کوچک کردن تصویر برای کاربران رایانه‌های لمسی نیز فعال کرده است.

در کنار پشتیبانی بهتر از دستگاه های صفحه لمسی ، آخرین به روزرسانی یوتیوب شامل پیشرفت هایی در بخش “سابقه تماشا ویدیوها” نیز اضافه شده، که اکنون به شما اطلاع می‌دهد ویدیوهایی را که در یک روز خاص یا یک تاریخ خاص شما تماشا کرده اید برای سازماندهی بهتر در صف تماشای ویدیوی شما به صورت پیشفرض قرار می‌گیرد که بسیار کاربردی است.

علاوه بر قابلیت سابقه تماشا ویدیو، روش جدیدی برای سازماندهی لیست‌های پخش خود با گزینه “انتقال به بالا / پایین” وجود دارد یا بهتر بگوییم به شما جازه می‌دهد که چگونه لیست پخش برای شما نمایش داده شود، بنابراین دیگر لازم نیست فیلم‌هایی که قبل تماشا کردید را حذف کنید یا به پایین صفحه بیاورید.

نظر شما درباره تغییرات طراحی یوتیوب دسکتاپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

کارن mate 20 pro ات داغ نمیکنه تو استفاده سنگین

Amir galaxy

عمرا نیما جوابت رو بده داداش

Milad7

عالیه 😘

Amir galaxy

احسنت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)