حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A60 در ایران رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

حدودا ۱۱ ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) با سوراخ نمایشگر و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. یک ماه بعد هم همان دستگاه با نام Galaxy M40 در برخی بازارها ارایه شد. امروز کاربران ترنجی خبر می دهند که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A60 در ایران رسما ارایه شده است. در ادمه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A60 در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A60

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A60

امروز یکی از کاربران ترنجی به نام امیدرضا، اسکرین شات بالا را از گلکسی A60 خود برای ما ارسال کرد و خبر از ارایه آپدیت اندروید ۱۰ دارد. البته همانطور که می دانید این دستگاه به صورت رسمی وارد بازار کشورمان نشد و نسخه های موجود در بازار با رام تهران ارایه نشده اند. به این صورت آپدیت ارایه شده برای کاربران این دستگاه با آپدیت دیگر بازارها تقریبا همزمان ارایه شده است.

همانطور که می بینید آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A60 در ایران با حجم حدود ۲ گیگابایت عرضه شده است. این به روزرسانی به شما رابط کاربری One UI 2.0 را خواهد داد.

یكی از اهداف اصلی رابط کاربری One UI 2.0 سبک سازی محیط کاربری با کاهش اعلان‌های ورودی و عناصری مانند نشانگر میزان صدا در رابط کاربری است. علاوه بر این، سامسونگ برای افزایش کارایی قابلیت استفاده از گوشی با یک دست، مناطق تعاملی و کاربرید برنامه‌های اصلی خود را در این حالت به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل کرده است. این موضوع شامل منو نمایش برنامه‌ها نیز می‌شود و در حالت کنترل با یک دست، برنامه‌ها در این منو به نیمه پایینی صفحه نمایش منتقل می‌شوند.

قابلیت های جدید رابط کاربری One UI 2.0 را ببینید

 

شما گلکسی A60 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟ شما هم می توانید از ارایه آپدیت برای دستگاه های خود ما را در ترنجی مطلع کنید تا دیگر کاربران را از آن مطلع کنیم. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid B

سرعتش به طرز عجیبی زیاد شده.

Omid B

خواستم آپدیت کنم سیم کارتو در آوردم.

Finch

سامسونگ خیلی دیر آپدیت میده ⁦☹️⁩⁦☹️⁩😆

Omid B

خب روش کار میکنه که باگ کمتری داشته باشه.

Finch

نه داداش این یه متلک به ردمی بود
میگن به در بگو ، دیوار بشنوه ها
وگرنه سام ک همیشه تو بحث آپدیت دادن عالی بوده

Mahdi

A2 core

Milad7

مبارک دارندگان 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)