حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک قابلیت اندرویدی دیگر به iOS 14 اضافه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | iOS، آپدیت

شرکت‌های مختلف ایده‌های خوب را از یکدیگر الهام می‌گیرند. گوگل و اپل در سیستم عامل خود مشخصا و مرتبا این کار را انجام می دهند. با بررسی کدهای آپدیت iOS 14 می توان گفت که یک قابلیت اندرویدی دیگر به iOS 14 اضافه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت iOS 14

آپدیت iOS 14

آپدیت iOS 14

نویسنده‌های وب‌سایت ۹to5mac مدتی قبل به نسخه‌ای از سیستم‌عامل iOS 14 دست پیدا کردند و موارد مختلفی را از آن کشف می کنند. آنها با بررسی بیشتر کدهای آن قابلیت جدیدی به نام Clips کشف کرده‌اند. این API به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که بخش‌هایی از اپلیکیشن خود را بدون نیاز به نصب، برای کاربران ارائه دهند. بله، این ویژگی مدت زیادی است که در اندروید ارایه می شود!

به نظر می‌رسد افراد با اسکن QR Code یا پنجره پاپ‌آپ مواجه می‌شوند که می‌توانند از بخشی از امکانات اپلیکیشن موردنظر بهره ببرند. معلوم نیست که آیا چنین قابلیتی مثلا با کلیک کردن بر روی لینک امکان‌پذیر می‌شود یا نه.

اگر این قابلیت واقعا همراه با iOS 14 ارائه شود، کاربران مثلا می‌توانند بدون نیاز به نصب بازی مثلا مرحله اول آن را تجربه کنند. ظاهرا شرکت‌هایی مانند Yelp، DoorDash و YouTube مشغول آزمایش این مشخصه هستند.

تنظیمات تصویر زمینه در iOS 14 تغییرات خوبی می کند

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می دانید که همچنین گفته می‌شود هوم اسکرین آیفون متحول می‌شود و ویجت‌ها به آن اضافه خواهند شد. همچنین احتمالا کاربران می‌توانند با استفاده از فقط آیفون یا اپل واچ قفل برخی اتومبیل‌ها را باز کنند یا حتی آن را روشن کنند.

اگر اپل مطابق روند همیشگی خود عمل کند، خردادماه ۹۹ در کنفرانس WWDC از iOS 14 رونمایی خواهد کرد. البته امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، اپل هم تصمیم گرفته این کنفرانس را کاملا به‌صورت آنلاین برگزار کند.

نظر شما چیست؟ از این ویژگی در اندروید استفاده کرده اید؟ فکر می کنید مفید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

آقای عطا.یی یه آمار از ۳ ماهه اول ۲۰۲۰ تو فروش گوشی نمیزارید ببینم کدوم برند اول هست یکم لذت ببریم؟

Farcry

واقعا این قابلیت تجربه بخش هایی از یک برنامه بدون نصب اون توی اندروید وجود داشته؟؟ پس چرا من ندیدم.

1234567890

تحریم….

شما تو گوگل پلی بری کنار گزینه install یه گزینه هست Try now که میتونی برنامه رو بدون نصب کردن یکم باهاش کار کنی.

Milad7

خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)