حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۰ پلاس در نسخه اگزینوس و اسنپدراگون

نوشته

3 سال قبل | 90 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

تا به اینجای کار دارندگان نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۰ می توانند مقداری از بابت عملکرد نسبتا پایین‌تر دستگاه‌شان در مقابل نسخه اسنپدراگون شاکی باشند. عمر باتری اما موضوع مهم دیگری است که می تواند بین دو چیپست مهم باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۰ پلاس در نسخه اگزینوس و اسنپدراگون را داشته باشیم.

مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۰ پلاس

راه‌های زیادی برای آزمایش طول عمر باتری وجود دارد. ساده‌ترین کار، بررسی زمان لازم برای روشن ماندن نمایشگر است اما این معیار به شدت به نحوه استفاده کاربر از گوشی بستگی دارد. اگر شما یک گیمر هستید، عمر باتری گوشی شما به احتمال زیاد بسیار بدتر از کسی است که صرفا برای تماس‌های تلفنی یا گوش دادن به موسیقی از موبایل خود استفاده می‌کند.

سایت Android Authority برای این آزمایش، از روشی موسوم به Speed Test G استفاده کرده که در آن حداکثر توان پردازنده و پردازنده گرافیکی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. همچنین روشنایی نمایشگر هر دو مدل هم بر روی ۲۰۰ نیت تنظیم شده (روشنایی معمول برای محیط داخلی) و پردازش‌های پیچیده و اقداماتی دیگر می‌توانند بدترین شرایط را برای باتری شبیه‌سازی کنند. بار دیگر باید خاطرنشان کنیم این آزمایش قرار نیست عمر طبیعی باتری گلکسی اس ۲۰ در شرایط عادی را نشان دهد و فقط می‌خواهیم بدانیم در چنین شرایط پرفشاری، باتری کدام مدل حرف بیشتری برای گفتن دارد.
خانواده گلکسی اس ۲۰ اولین گوشی‌های سری گلکسی اس هستند که از نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و این رفرش ریت مطابق انتظار با سرعت زیادی شارژ باتری را خالی می‌کند. برای آزمایش، هر سه حالت نمایشگر یعنی فول اچ‌دی ۶۰ هرتز، فول اچ‌دی ۱۲۰ هرتز و WQHD با رفرش ریت ۶۰ هرتز مورد مقایسه قرار گرفته است. تمام این تست‌ها هم چند بار انجام شده‌اند تا برای نتیجه‌گیری داده‌های کافی وجود داشته باشد. در ادامه می‌توانید نتیجه این آزمایش را مشاهده کنید.

اگزینوس ۹۹۰ سربلندتر از اسنپدارگون ۸۶۵

نتایج این آزمایش غافلگیرکننده هستند. در هر سه حالت، باتری مدل اگزینوس گلکسی اس ۲۰ پلاس موفق شده عمر باتری بیشتری نسبت به مدل اسنپ‌دراگون ۸۶۵ ارائه کند.

مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۰ پلاس

مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۰ پلاس

در رزولوشن فول اچ‌دی و رفرش ریت ۶۰ هرتز، باتری مدل اسنپ‌دراگون ۸۶۵ توانسته ۲۵۳ دقیقه دوام بیاورد که بیش از ۴ ساعت محسوب می‌شود. از طرفی دیگر، عمر باتری مدل اگزینوس به ۲۸۴ دقیقه می‌رسد که این یعنی نسبت به مدل اسنپ‌دراگون ۳۱ دقیقه طول عمر بیشتری ارائه می‌کند.

حالا وقت آن است نتایج این آزمایش در حالت رفرش ریت بالاتر مورد بررسی قرار دهیم. با انتخاب رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اگرچه عمر باتری هر دو مدل کاهش یافته، ولی این کاهش به شدت مورد انتظار نیست. در حقیقت، عمر باتری مدل اسنپ‌دراگون ۸۶۵ در این حالت ۲۴۷ دقیقه به حساب می‌آید که فقط ۶ دقیقه کمتر از حالت ۶۰ هرتز است. مدل اگزینوس در این حالت کاهش بیشتری را تجربه کرده و عمر باتری ۲۶۲ دقیقه‌ای به ارمغان آورده است و در کل ۱۵ دقیقه بیشتر از مدل اسنپ‌دراگون محسوب می‌شود.

در نهایت باید به نتایج مربوط به رزولوشن WQHD و رفرش ریت ۶۰ هرتز اشاره کنیم که عمر باتری در این حالت تقریبا مشابه با حالت فول اچ‌دی ۶۰ هرتز است. در این بررسی، مدل اسنپ‌دراگون ۸۶۵ عمر باتری ۲۵۳ دقیقه‌ای و مدل اگزینوس عمر باتری ۲۸۶ دقیقه‌ای ثبت کرده است.

 

نظر شما چیست؟ نه تفاوت عمر باتری که در آن اگزینوس ۹۹۰ برنده است آنقدر زیاد به نظر می رسد نه عملکرد در بنچمارک ها که برتری اسنپدراگون ۸۶۵ مشهود است. شاید بزرگترین دلیلی که نسخه اگزینوس رو کمتر دوست داریم موضوع داغ شدن پس از مدت زیادی استفاده سنگین است.

اشتراک در
اطلاع از
90 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عمرا اگه باور کنم بنظر من که عمدا سامسونگ نسخه اسنپ رو دستکاری کرده

😁

یه ک.. بگو بگنجه😂😂

mostafa3

این تست ها همش کشکه
در عمل باتری برای گوشی نمیزاره اگزینوس

کهکشان

داداش مشکل از تست ها نیست مشکل از تعصبات شماست
که هر چی موافق میلتون بود قبول میکنید و هرچی مخالف میلتون بود میشه کشک
همین آزمایشات اگه نتایجش موافق میل شما بود الان میشد دقیق ترین آزمایشات تاریخ بشری !
بجای این حرفا واقعیت رو بپذیر

m.b

اگر قرار بود واقعیتی باشه، شما همه پستای سامسونگ پیدات میشد نه فقط اونایی که به نفعته…
پس ایرادی که شایسته خودته از دیگران نگیر…

کهکشان

عزیز پیدا شدن یا نشدن من ربطی به موضوع پست ها نداره هرموقع وقت کنم میام
تو پست کمپین نه به اگزینوسم زیاد کامنت گذاشتم برو ببین
زود قضاوت کردن هم از آپشن های شماهاست

m.b

نیازی به قضاوت و دفاع نیست اصلاً…
وضع شما به راحتی برای کاربرا روشنه…

Farcry

به نظرم یکم مشکوکه چون تا الان هر تستی که دیدم نسخه اسنپدراگون سری اس ۲۰ بهتر از نسخه اگزینوس بود.البته این بگم نسخه اسنپدراگون نسبت به نسخه اگزینوس در Galaxy S20 Ultra توی همین speed test G با اختلاف 20 ثانیه ای بهتر و سریع عمل میکنه و فریم ریتش هم خیلی خیلی بهتره و شاید همین ضعیف بودن توی این تست باعث شده باشه شارژدهی نسخه اگزینوس بیش تر باشه.

mehrdad_ma

نتایج این آزمایش غافلگیرکننده هستند. در هر سه حالت، باتری مدل اگزینوس گلکسی اس ۲۰ پلاس موفق شده عمر باتری بیشتری نسبت به مدل اسنپ‌دراگون ۸۶۵ ارائه کند

احتمالا بعد آپدیته و اون پتیشن که یه بلایی سر اسنپ آورده

وگرنه کل وبسایت های جهان و یوتیوبرها میگن ۲_۳ ساعت نسخه اسنپ برتری داره

_V_

منم همه ی تست ها دیدم اسنپ بهتره

کهکشان

چند سال پیش که امتیاز پردازنده های a9 اپل بود فکر کنم دقیق یادم نیست که ساخت سامسونگ و از نمونه های tsmc بالاتر بود اپل ادعا کرد که بنچمارک ها گوشی رو تحت شرایطی قرار میدن که هیچوقت یه کاربر اونجور فشاری به گوشی وارد نمیکنه پس اختلاف بنچمارک های دو نوع پردازنده در حقیقت برای کاربر محسوس نیست !
قضیه نسخه های اسنپ و اگزینوس سامسونگم همینه ! آیا واقعا کسانی که نسخه اگزینوس پرچمدارهارو دارن کمبودی حس کردن ؟ لگ یا تاخیری و هنگی حس کردن ؟ طرف 300 جور بنچمارک تست میکنه که آخر سر با یه اختلاف جزئی بگه نه من اینو قبول ندارم !
طبق ادعای سامسونگ این دو نسخه در استفاده کاربری هیچ تفاوتی ندارن و اینکه گفت نسخه اگزینوس کم مصرف تره طبق استناد این پست حقیقت رو گفته !
من مخالف قدرت بیشتر نیستم و در آینده شاهد قدرت نمایی اگزینوس مخصوصا در بخش گرافیک خواهیم بود
اما واقعا تشکیل این کمپین ضد اگزینوس و اینهمه جبهه گیری و تو سر زدن لازم بود ؟
از نظر من 90% این جبهه گیری ها بخاطر نفرت ترول های محترم از سامسونگه و هیچ دلیل علمی نداره
اون ده درصد هم بر میگرده به مقداری انتقاد علمی و اصولی که به جا هست ولی نه در حد اینکه طرف بیاد فحاشی و توهین و حرفای تند بزنه !
حالا ترول های عقده ای بدبخت بیان منفی بزنن !

The Destroyer

آره بابا دمای بالاتر و افت عملکرد بیشتر و پردازش تصویر بدتر و… هیچ تفاوتی احساس نمیشه… فقط نمیدونم چرا همیشه نسخه اگزینوس سامسونگ در تستا بین گوشی‌های همرده از رقباش عقب میفته…

_V_

WTF

تست عملی که نشون میده پایداری اگزینوس از کرین ۹۹۰ هم کمتره تو گیمینگ و مث چی افت فریم داره هم دروغه؟

قطعا یه گیمینگ ۲۳ فریم با ۶۰ فریم حس میشه تفاوتش!

کهکشان

مث دوستات بهت جواب میدم
این تستا همش کشکه ! خخخخ
اگه بنا به قبول کردن نتایج باشه شمام این نتایجو قبول کن ! دو دو تا 4 تا !

_V_

قلقلقلقل بی نهایت

دوستام؟ من خودن فن سامسونگم ولی نمیدونم دلیل دفاع جناب عالی از تراشه های اگزینوس چیه؟

عجب بابا عجب

pedram_01

سلام جناب _v_ میشه یه مدرک بیاری که فریم ریت گیم در اس 20 اگزینوس 23 فریم هست ؟ یا فقط خواستی یه …… خورده باشی ؟ یا یه …… زده باشی ؟ مدرک بده منتظرم . من اس ۹ پلاسم راحت ۳۵ تا ۴۰ فریم میده بعد اگزینوس ۹۹۰ بیاد ۲۳ فریم بده خودت از چیزی که میگی خندت نمیگیره؟

Dr.Nazer


آقایی که … نمیخوری! ایشون خودش از محصولات سامسونگ استفاده میکنه و برند مورد علاقشم سامسونگه، گفتم که نیاین یادی از چالتون کنین‌…
بعدشم اگزینوس ۹۹۰ خیلی ضعیف‌تر از نسل‌های گذشتش عمل کرده و تقریباً افتتاحِ سامسونگ بوده تو زمینه‌ی پردازش :-/
در زمینه‌ی این افت هم به طور دقیق خبر ندارم ولی بعید نیست همین ۲۳ فریم باشه…

Farcry

https://www.youtube.com/watch?v=4suhKrD7muQ این لینک یوتوب فریم ریت نسخه اگزینوس S20 ultra توی بنچمارک speed test G هست که خب خیلی پایین تر از نسخه اسنپدراگونه.درمورد بازی هم یه ویدیو بود که s20 ultra نسخه اگزینوس بعد از داغ شدن فریم پایین تری توی بازی NBA 2k 19 میداد که الان لینکش رو ندارن ولی پیدا میکنم برات میازرم

pedram_01

Nazer

تو چیز خوری دیگران رو نکن سرت تو ک. و‌. ن خودت باشه

_V_

ترولک اگر خوردنی بود باعث جیره بندیش شده بودی

اون یکیم اگر زدنی بود به جرم خشونت بیش از حد الان حبس ابد خورده بودی LOL 😀

برای همچین آدم بی شعوری مثل تو لازم نیست مدرک بیارم و در ضمن من نگفتم که اون مقایسه دقیقا نسخه اگز و اسنم بود گفتم مقایسشون یه همچین حالتی میشه

همون مواقع که زیر هر گندکاری سامسونگ ماله کشی میکردی باید میفهمیدم یکی از این ترولای شکوفا نشده ای

afsoon

پردازشگر اپل کلا یکی بود و صرفا بخاطر لیتوگرافی روی کاغذ نسخه سامسونگ بهتر بود و دقیقا چند مدت بعد هم تمامی تست ها نشان داد نسخه تی سی ام سی بهتره .ولی در کل پردازشگر یکی بود همه چیزش .اگزینوس اصلا نمیشه با اسنپ مقایسه کرد با این مثال شما چون دو پردازشگر جدا هستن و تشابهی با هم ندارن …نسخه اسنپ همیشه بهترین عملکرد ها رو داشته و سامسونگ نمیتونه با ضعیف تر کردن اسنپ روی گوشی هاش و عدم بهینگی این ضعف رو پوشش بده چون کلی کمپانی دیگه از اسنپ استفاده میکنن .سامسونگ باید خعلی تلاش کنه تا تفاوتی بین نسخه ها نباشه و خوانوادع اس۲۰ نسخه اسنپ بشدت بهتر هستن تا نسخه اگزینویس .هر کسی هم حق داره نظر بده چون داره هزینه می‌کنه واسه اون گوشی .

کهکشان

الان شما مطمئنی که تو این فاصله کم سامسونگ فورا یه آپدیت عرضه کرد تا عملکرد اسنپ ضعیف بشه ؟
من نمیگم اگزینوس بهتره حرفم اینه که اختلافشون در حد این حرفای ترولانه شما و دوستات نیست ! ضد سامسونگی باش ولی جانب عدالت رو رعایت کن !
آخه این چه حرفیه که میزنی میگی با یه اپدیت عملکرد اسنپو آورده پایین !

afsoon

با این آپدیت که هیچ از روز اول نرم افزار رو طوری میسازه که نسخه اگزینویس بهتر باشه .چجوری میشه اسنپ ۸۶۵ صد در صد مصرف کمتری داشته باشه ولی روی اس۲ الترا از اگزینوس بیشتر مصرف کنه؟

Farcry

اتفاقا همتون دارید اشتباه میکنید پستش هم توی سایت همسایه بود که لینکش رو گذاشتم ولی نظرم رفت واسه تایید.اون زمان تو یه کانال یوتوب باهم مقایسه شده بود.چون خودم هم اون زما 6s نسخه tsmc داشتم (خوشبختانه) دقیقا یادمه.با اینکه لیتوگرافی نسخه سامسونگی A9 بهتر از نسخه tsmc اون بود (نسخه سامسونگی ۱۴ نانومتری و نسخه Tsmc لیتوگرافی 16 نانومتری داشت) ولی در عمل نسخه tsmc هم توی بنچمارک ها بهتر بود و هم کمتر داغ میشد و حتی عمر باتری بهتری داشت.

Farcry

اینم لینکش توی سایت همسایه: https://www.zoomit.ir/2015/10/8/24850/tsmc-samsung-a9-battery-tests/

mehrdad_ma

اون پردازنده‌های a9 که ثابت کرد لیتوگرافی و مهارتهای tsmc از سامسونگ بیشتره
لیتوگرافی ۱۶ شرکت tsmc از سامسونگ بهتر بود

آیفون های که چیپ ساخت سامسونگ داشتن کلی مشکل داشتن

اخبارو از منابع معتبر دنبال کن

کهکشان

خود tsmc هم در مورد پردازنده های انویدیا گند زد !
اینکه علم tsmc از سامسونگ بالاتره یا پایین تر من قضاوتی نمیکنم دوره دورست یه دوره این بهتره یه دوره اون بهتره !
شمام بهتره فقط منابع موافق دلت رو چک نکنی ! همه رو ببین

mehrdad_ma

سامسونگ مجبوره ادعا کنه فرقی ندارن

در ضمن بعد اون همکاری اپل با سامسونگ
اپل دیگه هیچوقت سمت سامسونگ نرفت ( برای تولید پردازنده )

کهکشان

اپل نرفت چون سامسونگ رقیبشه ! همونطوری که میخواد پنل اولد هم از الجی بگیره ولی فقط مغلوب کیفیت سامسونگه !
همین کوالکامی که سنگشو به سینه میزنی 4 سال با سامسونگ همکاری کرد نه tsmc !

Farcry

فکرکنم منطقی باشه که سمت شرکتی بره که توی تولید پردازنده ها حرف اول رو میزنه.نه فقط اپل بلکه سایر شرکت های بزرگ تولید کننده پردازنده مثل AMD و اسنپدراگون و حتی انویدیا به جای سامسونگ رفتن سمت TSMC. درمورد الجی هم خب تقریبا آزمونش روتوی تولید صفحه نمایش های اپل واچ پس داده.

The Destroyer

“اپل نرفت چون سامسونگ رقیبشه ! همونطوری که میخواد پنل اولد هم از الجی بگیره ولی فقط مغلوب کیفیت سامسونگه !”
جمله‌ای تاریخی… اپل نرفت چون سامسونگ رقیبشه… بعد آیفون‌ها که همیشه موقع اومدنشون بهترین پنل‌ها رو دارن و مشکل برن‌این هم به طور گسترده ندارن از پنل بی‌کیفیت الجی استفاده میکنن…
اصلا این به کنار… مگه شیائومی و سامسونگ رقیب نیستن؟ مگه هواوی و سامسونگ رقیب نیستن؟ مگه شیائومی و اوپو و ویوو رقیب نیستن؟ همه اینا با هم همکاری میکنن در زمینه‌های مختلف… سامسونگ به فکر پولشه مثل همه شرکت‌ این‌هایی که مثال زدم… همین سامسونگ اگه قرار باشه به فکر “رقابتش” باشه مگه مرض داره بذاره یه گوشی ۴۰۰ دلاری برند دیگه سنسور دوربینش با پرچمدار ۱۴۰۰ دلاریش یکی باشه؟ (نیاید بگید HMX و HM1 با هم خیلی فرق دارن… اینو میدونم… اما برای اون خریداری که هیچی نمیدونه اصلا مهم نیست که سنسور HMX هست یا HM1… اصلا نمیدونه اینا فرق دارن… و اکثر خریدارها هم همینن)
اگر بتونه از فروش پنل هم سودشو کسب کنه مگه مریضه پنل نفروشه به اپل؟ اپل چرا نباید همکاری کنه؟ مگه همیشه با ادعای کیفیتش بقیه رو مورد عنایت قرار نمیده؟ اگه قرار باشه به هر دلیلی این کیفیت رو به خاطر “رقیب بودن” فدا کنه چه بلایی سرش میاد؟

The Destroyer

در ضمن کوالکام دو سال در اسنپ ۸۲۰ و ۸۳۵ با سامسونگ همکاری کرد… و الان دو ساله پرچمدارش دست TSMC هست… فقط میانرده رو میده به سامسونگ…

_V_

WTF

afsoon

بهینه سازی سامسونگ برای نسخه اسنپ داغونه وگرنه مصرفش صد درصد کمتر از اگزینوس هست .

The Destroyer

موضوع بسیار بسیار جالبی که در این تست هست اینه که کلا ۱۲ دقیقه تفاوت بین رفرش‌ریت ۱۲۰ و ۶۰ هرتز و ۶ دقیقه تفاوت در نسخه اسنپ وجود داره… یعنی ۵ درصد کمتر برای اگزینوس و ۲ درصد کمتر برای اسنپ (تقریبی)… چه تست استانداردی!

The Destroyer

*22 برای اگزینوس و نزدیک ۹ درصد

The Destroyer

دوستان چیز جالبتری هم کشف شد… روی حالت WQHD+ نسخه اگزینوس باتری‌لایف بهتری از FHD+ داره و نسخه اسنپ هم هیچ تفاوتی نداره… شما هم اگر همچین چیزهایی کشف کردید بگید…

arsham xia

اگزینوس که تا چند روز پیش ۱۰۰% پر مصرف تر بود یک دفعه معجزه شد

Dr.Nazer

مطلب جالبی بود ولی لطفاً دیگر نفرستید

Mahdi

جنس دادی به اسنپ؟؟؟

Mahdi

اگه اینجوری باشه و qhd و fhd اگزینوس تو حالت ۶۰ هرتز ۲ دقیقه باشه هرکی رو فول اچ دی بزاره گاوه🐮🐂🐂🐂

MR.NIKMAN

سلام دوستان،واقعا برام مهمه،الان من ینی قید s20اولترا رو بزنم نوت10+بگیرم؟ینی موندم نمیدنم چه کار کنم،نوت20کی معرفی میشه؟

Milad7

برای چی قیدش را بزنی؟
فقط عمر باتریش متوسط هست.ولی از لحاظ دوربین، صفحه نمایش و پردازنده از نوت 10 پلاس بهتره.

کسی که پوله خرید اس ۲۰ اولترارو داره خرید نوت ۲۰ هم براش از آب خوردن راحت تره .
کسی که سری اس داشته باشه با اومدن سری نوت وسوسه میشه اما برعکسش امکان نداره ، چون همون قلم سری نوت خودش یه پکیج جداگانه به حساب میاد که سری اس ازش محرومه .
ضمن اینکه همین الآنم نوت ۱۰ پلاس طراحی/رنگ بندی بهتر و حاشیه های کمتری از اس ۲۰ اولترا داره.

Milad7

سری نوت مرداد ماه معرفی میشه دوست عزیز…

اگر با اولترا حال نمیکنی توصیه میکنم تا معرفی نوت 20 صبر بکنی ، خرید نوت 10 پلاس با قیمت 14 تومن زیاد منطقی نیست

pooria

به نظر من سامسونگ نگیری به نفعته چون میاگین قیمت ها زیادی بالاست مخصوصا امسال

MOAZEZ

حس میکنم دوباره سر کیسه رو شل کرد سامسونگ

MOAZEZ

سال 2020 رزولویشن صفحه WQHD فقط 60هرتز؟
بازم صدرحمت به سونی که امسال 4K 90هرتز آورد به پرچمدارش

معزز جان درسته که اکسپریا وان مارک ۲ فوق العادست اما من اگه جای شما بودم حتی اگه بحث مطرح کردن واقعیت باشه ولی تو اینجور مسائل که خصوصاً به برند اول موبایل مربوط میشه برای اینکه دیگران تصور نکنن آتیش بیاره معرکه شدم و خواستم از آب گل آلود ماهی بگیرم هیچ موقع نمیومدم تو همچین پست هایی از اسم سونی برای متلک انداختن به سامسونگ استفاده کنم
می‌دونی چرا؟؟ چون اینجوری نتیجه عکس میده و خودمو برند محبوبم(یعنی برند محبوب شما) سوژه اینو اون میشیم.

Milad7

2 روز پیش این تست را دیدم به نظر میاد مشکوکه 🙂

mehrdad_ma

میلاد میتونی باور کنی
سامسونگ با رزولوشن QHD باتری لایفش از FHD بهتره ؟
یا با رفش ریت ۱۲۰ از رفرش ریت ۶۰ عملکردش بهتره ؟

این تست تمام علم رو به چالش کشیده !!!!

AAAA_.reza._AAAA

چه جالب

نسخه اگزینوس از افت فریم و داغ کردن بسیار بیشتر توی تست ها نسبت به نسخه اسنپ یهو رسید به باتری لایف بهتر؟

قبول کردنش فقط برای من سخته یا شماهم همینطورید؟ 🙂

Mahdi

من قبول نمیکنم اصلا پس تست هایی که من دیدم تو یوتیوب چی قشنگ موقعی که باتری اسنپ ۷۸ درصد بود مال اگزینوس ۶۱ بود اگه اشتباه نکنم دما هم که واقعا افتضاح بود

ahmad

قطعا این مقایسه مشمل داره یه سری به یوتیوب بزنید میبینید سامسونگ به زور میخواد بگه اگزینوس بهتره در حالی که هم قسمت باتری و هم عملکرد اسنپ به وضوح بهتره

Finch

درست مثل انجین های آمریکایی
پر مصرف ، اما بی مصرف😆

pedram_01

هرکی از دوسال اپدیت دادن سامسونگ خوشش نمیاد و هرکسی سامسونگ دوس نداره و از اگزینوس خوشش نمیاد سامسونگ نخره و گوه خوریش رو هم نکنه . بره چیزی که دوست داره بخره

😁

دقیقا و اینکه لدفا هباب فن ها و کسانی که دارای سابقه فشار خوردگی هستن نیان زیر پست سامسونگ مرسی اه😂

😁

دو سال آپدیت اندروید داره که گوگل فقط انقدر اجازه میده بقیش هم خودش تا دوسال دیگه آپدیت میده

The Destroyer

خب حالا مقایسه مورد داره… شما چرا رادیاتور سوزوندی؟
طرف اومده گفته اسنپ از اگزینوس بدتره و این نه‌تنها با هیچ تستی بلکه با هیچ منطقی جور در نمیاد… اما خب دوستانی هستن که همین تست از پایه نادرست رو مبنای مقایسه قرار میدن… راستی یه چیز جالبی رو دقت کردی؟ اس ۲۰ الترا ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر باتری داره… تو حالت ۶۰ هرتز کمتر از ۵ ساعت اسکرین داده… اگه بر طبق این تست اسنپ پایینتر از اگزینوسه پس سامسونگ عملا کلا گند زده حتی بر طبق همین تست… می ۱۰ ۱۰ ساعت و نیم اسکرین میگیره… با باتری ۴۸۰۰… اصلا الان بگیریم این اسپید تست G کاربری فوق سنگین هست… می ۱۰ با کاربری سنگین ۱۰ ساعت و نیم اسکرین گرفت حالا با کاربری فوق سنگین یهو میشه ۵ ساعت؟ الان نیاید همچین توجیهات من‌دراوردی ارائه کنید… اگزینوس به داغ‌تر بودنش به خصوص در این سری معروفه… طرف تو یوتوب مقایسه کرده بود با بازی کردن اگزینوس از ۱۰۰ درصد رسید ۵۷ اسنپ ۷۱… بعد طبق این تست اسنپ ضعیفتره خیلی خیلی جالبه…

The Destroyer

*۵۰۰۰

Dr.Nazer


آقای فوق متعصب
من یه عمر سامسونگ خریدم و الانم دارم از پرچمدار ۲۰۱۹اش استفاده میکنم و مشکلی ندارم، ولی این دلیل نمیشه که تمام عیب‌هاشو بپوشونم و بگم مشکل داره که داره اصلاً مهم نیست، میخواین بخرین میخواین نخرین
این چه حرفیه الان تو داری میزنی؟! مگه سهام دار شرکتی که انقد عصبی میشه از انتقاد بهش؟ انتقاد به اگزینوس ۹۹۰ و مشکلات پردازشی سری اس ۲۰ کاملاً وارده و سامسونگ اصلاً در این مورد خوب عمل نکرده
دیگه این بچه‌بازیا چیه اخه؟🤦‍♂️

pedram_01

Nazer جان من از شما معذرت میخوام بابت بد رفتاری .من اصلا متعصب نیستم و خودم یک سال نیم آیفون ۶ پلاس داشتم . دوسال آیفون ۷ پلاس داشتم الانم دو سال هست که اس ۹ پلاس سامسونگ دارم . قبل از اونا هم نوت ۳ و نوت ۵ سامسونگ داشتم ‌‌‌. کلا ادم متعصبی نیستم و الانم از نظر خودم بهترین گوشی تا الان آیفون ۱۱ پرو مکس هست . اما دوستان اینجا کلا یه نظرات بچه گانه و ضعیف میدن و یه تعصب بیجا دارن که آدم مجبور میشه اینجوری برخورد کنه .

The Destroyer

هر کی دوست نداره گوشیش داغ کنه پاشه از ایران بره…

_V_

تو لازم نکرده تز بدی

😁

در حال مشاهده جمعی از دوستان هستیم که پاره شدن و فشار خوردن از اینکه اکسینوس تو باطری از اسنپ بهتر بوده و اینکه هم سطح اسنپ هست ففط یکم داغ میکنه که طبیعیه.😂😂😂😂ولی تورخدا فن های هباب رو ببین چجوری چاک خوردن که چیپ خودشون پایین تر از اکسینوسه🤣🤣🤣 در حدش نییییست به کوری چشم شما اکسینوس هر سال داره بهتر میشه و سال 2021 خیلی عالی تر میشه تازه قدم اول بهتر تر شدنشه😎

Dr.Nazer

ببند دیگه یه اکانت جدید زدی اومدی از چالتون بدتر شدی، بیا تل‌گرام باید بات احوالپرسی کنم😐😂

Mahdi

باور کن من هدفم خراب کردن اگزینوس نیست هرچی باشه اگزینوس هست که بدست ما ایرانیا میرسه ، از خدامه که اگزینوس بهتر باشه ولی چرا کل تست های یوتیوب قشنگ برتری اسنپ رو میگن ولی اینجا اگزینوس بهتر شد خودت باور میکنی qhd و fhd فقط دو دقیقه تفاوت داشته باشن؟ امیدوارم با اومدن گرافیک amd اگزینوس درست شه و کنترل دمای خوبی داشته باشه

چندتا احتمال هست
اون تستای یوتوب مقایسه اس 20 الترا و اس 20 عادی بودن که نسخه های اسنپ باتری بهتری داشتن
این گوشی اس 20 پلاسه پس ممکنه توی اس 20 پلاس باتری لایف اگزینوس بهتر باشه!
احتمال بعدی اینه که سامسونگ با آپدیت جدید و ایجاد محدودیتای سخت افزاری مثلا پایین اوردن کلاک cpu ( مثل کاری که هواوی تو حالت نرمال انجام میده و حالت پرفورمنس مود تمام زور چیپو نشون میده) برای سری اگزینوس ایجاد کرده
یا که اومده گنده زده به هیکل اسنپ دراگون!
من خودم مورد دومیو محتمل تر میدونم اگر قرار باشه عمر باتری اسنپ پایین اومده باشه شک نکن خیلی زود کاربرای نسخه اسنپ میریزن سرش و تو همه جا خبرش میپیچه که اینو زمان مشخص میکنه
الان مقایسه دوربیناشونم سایت اناندتک داده که حتی تو خیلی از سناریو ها عکسای اگزینوسو بهتر دونسته!

arsham xia

راستی حرف باتری شد
پسر خالم ام ۳۱ گرفته
بعد وقتی میزنش به شارژ انگار داره باک لند کروز رو با شلنگ آکواریوم پر می کنه

The Destroyer

شارژ صفر تا ۱۰۰ M31 بین ۳ تا ۳.۵ ساعت طول میکشه… طبق چیزی که من دیدم…

Finch

دیگه بلاخره ۶۰۰۰ هستا
شارژرش هم کم توانه
البته شارژر های پر توان رو بیشتر واسه باطری های با ظرفیت کم استفاده میکنن
ولی ۱۵ وات واسه ۶۰۰۰ خیلی کمه
باید ۱۸ میبود

Finch

از یه چیز سام که خوشم میاد اینه که باطری لایف گوشی هاش تا یک ، یک سال و نیم مثل روز اول هست
ینی خیلی کم افت داره
الان این نوت 8 پروی من هفته های اول از صبح باهاش کار میکردم دقیقا ساعت ۳.۴ نصف شب تموم میشد
اما الان ساعت ۱۲ گوشی رو گرفتم شد ، الان شارژم ۶۵ درصد هست

Amir galaxy

من باتریم داغون شده هیچ گوشی اخیرا داغ هم می‌کنه با اینکه ریست فکتوری کردم😬
صبر میکنم آپدیت جدید بیاد ببینم رفع میشه یا نه اگه نشد کاستوم رام میزنم اگه نشد نشون میده گوشی مشکل داره پس میکنم تو پاچه یکی دیگه🥺

Finch

من چیکار کنم که کاستوم رام ندارم؟⁦☹️⁩

ArmanBgold

ببخشید تقریبا بدون ربط هست
میخواستم تلفظ درست اگزینوس رو بدونم
چون بعضی از سایتا میگن درستش اکسینوس هست
تو گوگل ترنسلیت هم میگه اکسینوس

Mahdi

اگزینوس درستشه

_V_

هرکدوم عشقته بگو برادر

yasin.kh

چه عجب بهتر عمل کرد اما بازم 865 بهتره تو چیزای دیگه👌

_V_

سامسونگ : اگزینوس ۹۹۰ تفاوت عملکردی با اسنپدراگون ۸۶۵ ندارد

گیمرا : شوخی بامزه ای بود
فنای بی تعصب سامسونگ : عجب آبروریزی ای
ترولای سامسونگ : دقیقا همینه حرفت حقه انصافا حاجی
آیس یونیورس : اگزینوس ۹۹۰ با اسنپدراگون ۸۴۵ قابل رقابت است لول

و در نهایت تست های یوتیوب : اشکمون در اومد حاجی انقدر داستان جالبی گفتی ولی تستا میگن فقط تونستی آسفالت ۹ رو اونم با حذف کردن یه سری افکت های گرافیکی بهتر اجرا کنی اونم به درد خودت میخوره

https://youtu.be/CpMBuj0LaAw
SD 855 vs EX990 LOL

حالا حاجی اینو ولش، کرین ۹۹۰ چی؟
http://uupload.ir/files/6qko_img_20200408_173355_575.jpg
بفرمایید

اسپید تست جی؟
https://youtu.be/4suhKrD7muQ

arsham xia

😆😆😆😆😆😆 عالی بود 👍👍👍

Mahdi

ایول این درستشه

ممد بمولا

با عرض سلام و ادب خدمت همه‌ی دوستان و ترولان سایت زیبای ترنجی…

خب مثل اینکه امسال سامسونگ واقعا گند زده…
اگزینوس ۹۹۰ فاجعست نسبت رقیبش که اسنپ ۸۶۵ئه…
کایرین ۹۹۰ هم به همین دلیل نام نبردم چون در پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۹ استفاده شد اولین بار پس رقیب واقعی محسوب نمیشه.
قبلا هم دیدم که پس از چند بار بنچ گرفتن قدرتش تا حدی افت داشت که با کایرین ۹۹۰ ۵جی یکی میشد.

این تست هم من قبول ندارم چون غیرممکنه از اسنپ کم مصرف تر باشه.

Amir galaxy

دقیقا چرا باید از اگزینوس دفاع کرد؟!
این تست رو قبول ندارم مشکوکه

Monarch

همین که توی تفاوت رزولوشن مدت زمان تفاوتی نداره به طور خاص باید شک کرد مگه میشه تفاوت رزولوشن این قدر کم باشه ؟؟
و تنظیمات خود سامسون برای کاهش مصرف باتری گزینه کاهش رزولوشن هست بعد اینجا میگه فرقی ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Monarch

*سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)