حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت شارژ شدن هواوی پی ۴۰ پرو با گلکسی اس ۲۰ اولترا و اوپو فایند ایکس ۲ پرو

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اوپو، تست، سامسونگ، مقایسه، هواوی

فناوری شارژ سریع در این سالها پیشرفت بسیار خوبی داشته و این پیشرفت صرفا از برندهای مشهور قابل انتظار که نبوده است. برای مثال اپل یکی از شرکت هایی است که به نظر می رسد اصلا این بخش را جدی نگرفته است. بر خلاف آن برندهای چینی خیلی به این فناوری علاقه دارند. امروز می خواهیم مقایسه سرعت شارژ شدن هواوی پی ۴۰ پرو با گلکسی اس ۲۰ اولترا و اوپو فایند ایکس ۲ پرو را داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سرعت شارژ شدن هواوی پی ۴۰ پرو

سه گوشی عرضه شده در سال ۲۰۲۰ که از بیشترین سرعت شارژ بهره می‌برند عبارت‌اند از: اوپو فایند ایکس ۲ پرو، گلکسی اس ۲۰ اولترا و هواوی P40 پرو. طی چند سال گذشته، شرکت‌های چینی سازنده گوشی‌های هوشمند در خط مقدم پیشرفت‌های سخت‌افزاری قرار گرفته‌اند و در این زمینه می‌توانیم به سرعت شارژ بالا، باتری‌های غول‌پیکر و زوم‌های پیشرفته دوربین اشاره کنیم.

در سال ۲۰۱۸، نسخه لامبورگینی گوشی اوپو فایند ایکس با سرعت‌ شارژ ۵۵ وات معرفی شد که می‌توانست باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی خود را در عرض ۳۵ دقیقه شارژ کند. این شرکت مدتی قبل فایند ایکس ۲ پرو را با سرعت شارژ ۶۵ وات معرفی کرد که برخلاف برخی از شرکت‌ها، شارژر متناسب با این استاندارد در جعبه این گوشی قرار دارد. علاوه بر این گوشی، برای این مطلب همچنین سرعت شارژ P40 پرو و گلکسی اس ۲۰ اولترا هم مورد بررسی قرار گرفته که به ترتیب از سرعت ۴۰ و ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

سرعت شارژ شدن هواوی پی ۴۰ پرو

سرعت شارژ شدن هواوی پی ۴۰ پرو

همان‌طور که می‌بینید، برای شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۰ اولترا باید ۵۹ دقیقه زمان صرف کنید که چنین عددی قطعا تحسین‌برانگیز است. اما از طرف دیگر، باید به اوپو فایند ایکس ۲ پرو اشاره کنیم که در عرض فقط ۳۹ دقیقه باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن شارژ می‌شود. در نهایت نباید باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هواوی P40 پرو را از قلم بیندازیم که شارژ کامل آن به لطف شارژ ۴۰ وات ۵۹ دقیقه طول می‌کشد.

نظر شما درباره سرعت شارژ شدن رقبای مختلف چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

باطری ۴۲۰۰ با فست ۴۵ مدت ۵۹ دقیقه .باطری ۵۰۰۰ با فست ۴۰ وات یا شاید هم ۲۵ وات ۵۹ دقیقه ⁦🤦🏻‍♀️⁩خب سامسونگ عملکرد بهتری داشته

m.b

برعکس نوشتی…
هوآوی 40 وات و سامسونگ 45 واته…

ARMTIN

[BACK SHARK 3/3 PRO]
* پشتیبانی از شارژ 65W
65W charger included in-box
_____________
[ MI 10 PRO ]
* پشتیبانی از شارژ ۵۰
65W charger included in-box
.
.
https://www.mi.com/global/mi-10-pro/specs

ARMTIN

چیزی که در متن بالا بهش اشاره نشد اینکه با وجود پشتیبانی از شارژ ۴۵W ….ولی در جعبه S20 ultra فقط «شارژر 25W» قرار گرفته شده …
این تست بالا هم توسط فون آرنا گرفته شده و با شارژر ۲۵W این تست انجام شده
.
.
.
.
.
نکته عجیب :
اینکه طبق تست ها انجام شده بین شارژر 25W و 45W سامسونگ هیچ تفاوتی وجود نداره… و هر دو شارژر در مدت 59 دقیقه ، 100 % باتری اس 20 اولترا شارژر میکنند

😁

هواوی عزیزم این نامه را برایت پست میکنم..
هواوی گل تو همه زمینه ها که امسال گند کاری کردی تو بخش پرچمدارت اون از خدمات گوگل اون صفحه نمایشت اون اسپیکر هات اینم از شارژت و شارژرت قیمتت که دیگه نوبرشه اون از جنس بدنت که شیشس فقط مونده بخش دوربین که آدم مغز خر بخوره بیاد یه گوشیو فقط بخاطر دوربینش بخره که الترا تو این زمینه بهتره میره اونو میخره که کامله کامله بجا این حالا این بماند که با صرف 1200 دلار میشه یه دوربین خیلی خوب خرید و لذت برد !

Finch

عه آقا این چه وضعی پست گذاشتن هست؟
شما نمیگید با این پست و خبر ها تی وی کده سرافکنده و افسرده میشه؟؟؟؟؟؟😒😒😒😒😒😒😒

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

UnderTaker

هم‌اکنون سریع‌ترین سرعتِ شارژ به نسبت ظرفیتِ باتری، متعلق به کدام گوشی می‌باشد؟

در حال حاضر سریع‌ترین سرعتِ شارژ به نسبت ظرفیتِ باتری در میان گوشی‌ها، متعلق به نمایندهٔ گیمینگ شیائومی BlackShark 3 Pro می‌باشد که با باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری و شارژر سریع 65 واتی خود، تنها در ظرف 38 دقیقه از 0 تا 100 فول‌شارژ می‌شود.

جهت مقایسه بد نیست به گوشی اوپو Find X2 Pro و یا ریلمی X50 Pro اشاره نمود که این دو گوشی نیز از شارژر 65 واتی پشتیبانی می‌نمایند ولی هر دو با ظرفیتِ باتری کمترِ 4260 و 4200 میلی‌آمپری ( حدودأ 800 میلی‌آمپر کمتر نسبت به نمایندهٔ گیمینگِ شیائومی ) ، همچنان بصورت میانگین در مدت زمانی مشابه با بلک‌شارک3 پرو، فول‌شارژ می‌شوند.

yasin.kh

پس چرا mi10 pro یا blackshark3 pro که بهترین سرعت فول شارژ رو داره تو این مقایسه نبود،عجیبه🤔

Amir galaxy

از لحاظ شارژر سیمی تقریبا شبیه به همن

Milad7

عملکرد اولترا با وجود باتری پرحجم تر عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)