حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۸ پرو با حافظه داخلی UFS 3.0 و حافظه رم LPDDR5 ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | وان‌پلاس

مدیرعامل شرکت وان پلاس در یک پست درباره ارایه تجربه کاربری “سریع و روان” خانواده وان پلاس ۸ خبر داد. گفته می شود که وان پلاس ۸ پرو با حافظه داخلی UFS 3.0 و حافظه رم LPDDR5 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

پیت لو اعلام کرد که برای دستیابی به این هدف باید ترکیب نرم‌افزار و سخت‌افزار تلفن‌ها صحیح و بی‌نقص باشد. او در رابطه با پیشرفت‌ها و بهبود‌های تلفن‌های جدید سری وان پلاس ۸ که توسط تیم تحقیق و توسعه این شرکت به وجود آمده‌اند نیز صحبت کرد.

استفاده خانواده جدید وان پلاس ۸ از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ ما را شگفت‌زده نمی‌کند. تراشه جدید موجود در این تلفن‌ها عملکرد پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را تا 25 درصد بهبود می‌بخشد. هم‌چنین، مصرف انرژی هم تا یک چهارم کاهش می‌یابد. این تراشه از فناوری کدگذاری ویدیویی قدرتمندتر و DSP کاراتر بهره می‌گیرد.

چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به یک رم سریع LPDDR5 متصل خواهد شد. سرعت این حافظه در حداکثر حالت به 6400 مگابایت‌برثانیه می‌رسد که بیشتر از حافظه رم LPDDR4X موجود برروی مدل وان پلاس 7T Pro با سرعت 4266 مگابایت‌برثانیه است. مصرف انرژی استاندارد جدید حافظه رم 45 درصد کم‌تر از استاندارد‌های قبلی خواهد بود. البته، احتمال می‌رود که پیت لاو این مقایسه را با استاندارد LPDDR4 انجام داده باشد.

تلفن‌های سری وان پلاس ۸ همانند مدل‌های سری 7 و 7T از حافظه UFS 3.0 بهره‌مند خواهند شد. وان پلاس ادعا می‌کند که سرعت خواندن و نوشتن برروی این حافظه حدود 1700 مگابایت‌برثانیه است. هم‌چنین، وان پلاس دو قابلیت جدید برای بهبود عملکرد حافظه داخلی معرفی کرده است؛ ویژگی Turbo Write از یک قسمت حافظه به عنوان بافری برای خواندن و نوشتن اطلاعات استفاده می‌کند. قابلیت Host Performance Booster نیز عملکرد خواندن تصادفی اطلاعات را پس از استفاده طولانی مدت از حافظه تقویت می‌کند.

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو

بنیان‌گذار وان پلاس در ادامه مطالب خود اعلام کرد که سخت‌افزار خوب به تنهایی نمی‌تواند باعث بهبود عملکرد تلفن شود و این شرکت برروی قابلیت‌های نرم‌افزاری نیز متمرکز شده است. به گفته لاو، این شرکت فقط از قابلیت‌هایی برروی نرم‌افزار تلفن‌های خود استفاده می‌کند که برای کاربران مهم و مفید باشند.

پیش از این، وان پلاس پشتیبانی تلفن‌های سری وان پلاس ۸ از اینترنت 5G و استفاده از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی را تایید کرده بود. طبق شایعات، این قابلیت به مدل 8 پرو محدود خواهد شد. پرچمدارهای وان پلاس در تاریخ ۲۶ فروردین ۹۹ معرفی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[MR.8]

سلام مصطفی یه توضیحی در مورد این میدی نفهمیدم چی شد🤔
https://m.ithome.com/html/480652.htm

The Destroyer

از مصطفی عذر میخوام که مخاطبش شما بودید و من دارم جواب میدم…
این گوشی می ۶ ۲۰۲۰ هست که چند وقت پیش شایعاتش بود و میگفتن یه گوشی کامپکت از شیائومی احتمالا با اسم Mi 7 2020 در راهه… و هنوز هم در راهه اما امروز یکی از مدیران شیائومی به عنوان دروغ آوریل پوستری از مشخصات یه گوشی با نام می ۶ ۲۰۲۰ منتشر کرد و قیمتش رو هم ۳۶۹۹ یوان اعلام کرد… که مشخصات خیلی جذابی هم داره اما درست نیست و دروغ ۱ آوریل هست…

Finch

اره دقیقا میخاستم بگم
دروغ ۱ آوریل هست
ولی عجب مشخصاتی داشت😑😑😑😑😖

The Destroyer

آره… با اون مشخصات از خود می ۱۰ هم بهتر بود…😂 اما خب دروغ بود…

Finch

شهداد یه سوال
با ۵ تومن چی پیشنهاد میدی؟
البته واسه من نیستا
بین
می۹تی
نوا ۵تی
یا اینکه ارزش داره ۱.۵ دیگه بزارع می ۹تی پرو بخره؟
قیمتی از mi 9pro داری؟
اصلا نسخه گلوبال داره می۹پرو
و اینکه
قیمتی از می۹ داری؟
از کدوم سایت بخره بهتره؟ ( الان نه ، بعد از کرونا)

The Destroyer

ببین قبلا هم مقایسه کردم نوا ۵تی با می ۹تی رو… اگر قدرت بیشتر پردازنده، اینفرارد، شارژر سریع‌تر و UFS 2.1 (می ۹تی UFS 2.0 هست هرچند بستگی به خود طرف داره) ملاکه نوا بهتره… اما در بقیه موارد برتری با می ۹تی هست… من خودم می ۹تی رو انتخاب میکنم… در خصوص ۱.۵ بیشتر هم واقعا نمیدونم میگم بستگی به خود طرف داره… می ۹تی پرو نسبت به می ۹تی یه اسنپ ۸۵۵ داره فقط و پشتیبانی از شارژ ۲۷ واتی… البته در جزئیات به خاطر اسنپ ۸۵۵ و پردازش تصویر بهتر و از این جور موارد هم باز می ۹تی پرو بهتره… باید ببینه میخواد به خاطر این قابلیت‌ها ۱.۵ بیشتر هزینه کنه یا نه… من به شخصه حاضرم ۱.۵ بیشتر هزینه کنم اما خب کسی رو هم میشناسم که علاقه‌ای نداشته بابت این آپشن‌ها ۱.۵ بیشتر هزینه کنه البته اون موقعی که اون خریده بود اختلافشون ۱ بود…

می ۹ پرو مخصوص بازار چین هست و من خریدش رو توصیه نمیکنم… اگر دلار ثابت بمونه می ۱۰ نسخه جهانی با قیمت ۸-۱۰ تومن میاد ایران و میشه هم‌قیمت الان می ۹ پرو… می ۹ الان نه در حال حاضر تو اون سایتایی که من میبینم نیستن… آها راستی خوب شد گفتی… اگر پیدا کرد می ۹ رو می ۹ هم میتونه بین انتخاب‌هاش باشه… بازم باید برتری‌هاش رو بسنجی و ببینی کدوم بهتره و البته این که فک میکنم می ۹ قیمت کمتری هم نسبت به می ۹تی پرو داشته باشه… اما متاسفانه الان موجود نیست و بعید هم میدونم دیگه موجود بشه… مگر این که یه جوری پیدا کنی خودت…

در خصوص سایت‌ها هم فک میکنم بهتره مصطفی بیاد… اون بهتر میدونه…

Finch

Mrc♥️

[MR.8]

حیفی خیلی خوب بود😅

m.b

ممنون جواب دادی شهداد جان…. 💐👌

The Destroyer

بازم ببخشید که دخالت کردم…🌹

m.b

این حرفارو نداریم که… 💐
ممنون کارشو سریع راه انداختی… 🙏

_V_

بابام عقده ای شد به همه یه منفی داد

Finch

من بگم؟

Mahdi

Mi 6 2020

Mahdi

دوستان یه سوال گوشی دوستم یه کم خم شده چطوری درست میشه؟؟

pooria

اگه بخوای باز صافش کنی ممکنه دچار شکستگی بشه قطعات داخلش باز هم میگم فریم رو عوض کنید

Amir galaxy

خوبه🙃

yasin.kh

امیدوارم وان پلاس بتونه در این سری دوربین رو حداقل در حد پرچمدار ارتقا بده که با اطلاعات فعلی دوربین عالی خواهد داشت،در سرعت هم که همیشه عالی بوده.در کل منتظریم تا معرفی شه.

Milad7

ولی پی 40 رم ddr4 داره!

Milad7

در کل اگر قیمت مناسبی داشته باشه بسیار موفق خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)