حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایت و نرم افزار اپل برای شناسایی کرونا ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، پزشکی و سلامت

دو روز پیش، گوگل رسما اعلام کرد که مهندسان این شرکت وب‌سایتی اختصاصی را ویژه کرونا طراحی کرده‌اند که می‌تواند اطلاعات درست و دقیقی را در خصوص این ویروس و مطالب مرتبط به کاربران ارائه دهد. حال اپل نیز وبسایت و اپلیکیشن خود را برای کرونا منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ارایه شدن سایت و نرم افزار اپل برای شناسایی کرونا صحبت کنیم.

نرم افزار اپل برای شناسایی کرونا

نرم افزار اپل برای شناسایی کرونا

نرم افزار اپل برای شناسایی کرونا

اقدامی‌که با توجه به انتشار حجم زیادی از اخبار و اطلاعات نادرست مرتبط با کرونا، می‌تواند کمک زیادی برای کاربران باشد و از نگرانی‌های آن‌ها بکاهد. حال به نظر می‌رسد که گوگل در این مسیر، تنها نیست و شرکت اپل نیز را نیز کنار خود می‌بیند.

وبسایت اپل برای شناسایی ویروس کرونا (کلیک کنید)

اپل به تازگی اعلام کرد که برای مقابله با اخبار جعلی و نادرست پیرامون ویروس کرونا، علاوه بر راه‌اندازی یک وبسایت یک اپلیکیشن جدید را نیز برای این منظور طراحی کرده‌ است. این شرکت اعلام کرد که اپلیکیشن Covid-19 و وب‌سایتی که برای این ویروس راه‌اندازی شده، می‌توانند پاسخ سوالات مختلف کاربران را در خصوص موضوعات مختلف بدهند. این موارد شامل علائم، تعداد مبتلایان، اقدامات مورد نیاز و همچنین پیشنهاداتی می‌شوند که از سوی نهادهای مورد تایید برای مقابله با این ویروس ارائه شده‌اند.

اپل همچنین اعلام کرد که بعد از بروزرسانی جدیدی که برای دستیار دیجیتالی سیری ارائه شده، این سرویس می‌تواند به سوالات کاربران در خصوص ویروس کرونا پاسخ بدهد. پیشتر برخی منابع خبری، از اضافه شدن این قابلیت خبر داده بودند که ساعاتی پیش اپل رسما این موضوع را تایید کرد.

نظر شما درباره سایت و نرم افزار اپل برای شناسایی کرونا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

واقعاً

Milad7

روحانی مچکریم 🙁

Amir galaxy

احسنت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)