حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید وان پلاس را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

شرکت های مختلف پس از مدتی لوگو خود را تغییر می دهند. برای اینکه مشتری ها خیلی تعجب‌زده نشوند اما این تغییرات آنقدر کم است در اگر این دو لوگو کنار یکدیگر نباشند نمی توانید تفاوت آن ها را حدس بزنید. امشب شاهد آن هستیم که OnePlus لوگو خود را به روز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه شاید تا لوگو جدید وان پلاس را ببینید.

لوگو جدید وان پلاس

لوگو جدید وان پلاس

لوگو جدید وان پلاس

وان پلاس از زیرمجموعه های BBK Electronics است. این شرکت با هدف گرفتن بازار امریکا می خواهد ردپای چینی ها در بازار امریکا باشد. این شرکت که برای کاربران امریکایی تنها نگاه رسمی به بازار چین است از لوگو جدید خود رونمایی کرد. در لوگو جدید این کمپانی عدد ۱ کمی کوچک‌تر شده و نماد + (مثبت) نیز بزرگ‌تر نشان داده می‌شود. وان پلاس درباره لوگو جدید خود می‌گوید که این لوگو در پاسخ به لوگو‌های امروزی، ساده‌تر و برجسته‌تر نمایش داده شده است.

هم‌چنین، فونت لوگو وان پلاس نیز تغییر کرده و قابلیت خوانایی آن بهبود یافته است تا چشم کاربران اذیت نشود. وان پلاس نام فونت مورد استفاده در لوگو جدیدش را اعلام نکرده است و ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این فونت در لوگو سیستم‌عامل OxygenOS نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر.

به جز این این، وان پلاس در تصاویر تبلیغاتی خود از رنگ‌های جدید و متنوع، مانند فیروزه‌ای، سبز، سرخابی، نیلی و زرد استفاده می‌کند تا علاوه بر نماد خود، تغییراتی را در تصاویر تبلیغاتی هم ایجاد کند. این شرکت به مدت هفت ماه برروی لوگو جدید خود کار کرده است. هرچند، این زمان برای معرفی یک لوگو نه چندان تغییر یافته، زمان زیادی به نظر می‌رسد.

همچنین شعار رسمی این شرکت هم همانطور که می بینید تغییر کرده است. نظر شما درباره لوگو جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

بنظرم نباید عوض میکرد مخصوصا شعارش رو.

afsoon

نمایشگر کی۳۰پرو سوپر امولد ساخت سامسونگ ۶۰ هرتز

afsoon

خوشکل شده خعلی بهتر قبلی هست

Armin.Technology

لوگو اره ولی شعارش نه‌

Ali_t

خیلی قشنگ شده😍

Shiral

درسته همیشه یک جاش میلنگه‌ اما خدایی خاصه و خاص پسند اما از زمانی که قیمتش رو سعی کرده با بزرگان تساوی سازی کنه نمیشه خودمون را قانع کنیم تا جزو اولویت های اول دوم مون باشه

Dr.Nazer

لوگو و دیزاین شعار قبلی خیلی بهتر بود…

Milad7

همون قبلیه بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)