حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های خانواده هواوی پی ۴۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 23 دیدگاه | شایعات، هواوی

مدت زیادی است که ایوان بلاس خیلی کم کار شده و کارهای دست اول ارایه نمی کند. امروز او یک رندر رسمی را منتشر کرده که رنگ های خانواده هواوی پی ۴۰ منتشر کرده که می تواند جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رنگ های خانواده هواوی پی ۴۰

رنگ های خانواده هواوی پی ۴۰

رنگ های خانواده هواوی پی ۴۰

ده روز دیگر یعنی ۷ فروردین ۹۹ کمپانی هواوی میزبان یک رویداد آنلاین است که قصد دارد از آن از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداری کند. اما در همین فاصله‌ی زمانی، ایوان بلس رندر رسمی را منتشر کرده است که  رنگبندی خانواده هواوی پی ۴۰ را فاش می‌کند.

با وجود اینکه نامی از مدل گوشی‌ها در این رندر جدید به میان نیامده است، اما بر اساس گزارش‌های پیشین ما می‌دانیم که هواوی در حال کار روی گوشی‌های پرچمداری با 3، 4 و 5 دوربین پشتی است. بنابراین از این طریق می‌توانیم آن‌ها را از یکدیگر تفکیک کنیم.

ارزان‌ترین مدل این خانواده، هواوی پی ۴۰ است که جایگزین مستقیم هواوی پی ۴۰ خواهد شد. این دیوایس به سیستم دوربین سه‌گانه پشتی مجهز است که شامل سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 40 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو نامشخص با زوم 3 برابری اپتیکال می‌شود. رندری که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی را می‌توانید در رنگبندی نقره‌ای، طلایی، مشکی، آبی و یک نسخه با شیب رنگی خاص کریستالی تهیه کنید.

قیمت خانواده هواوی پی ۴۰ لو رفت، اصلا ارزان نخواهد بود

مدل بعدی، هواوی پی 40 پرو است که تاج‌گذار جدید این کمپانی چینی خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها دوربین اصلی و فوق عریض این گوشی با مدل معمولی پی 40 مشابه است، اما دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری آن، با یک دوربین قوی‌تر با زوم 5 برابری پریسکوپی جایگزین شده و یک سنسور تشخیص عمق نیز به این سیستم دوربین اضافه شده است. با توجه به این رندر، عضو ارشد خانواده پی 40 مشابه مدل معمولی آن در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، مشکی، آبی و کریستالی عرضه خواهد شد. ولی ما پیشتر یک رندر از رنگ سبز این گوشی را نیز دیده‌ایم که احتمال دارد از قلم جا افتاده باشد.

و اما گران قیمت‌ترین مدل، هواوی پی 40 پرو پریمیوم ادیشن نام دارد. این گوشی دارای جنس سرامیکی است و در دو نسخه‌ی مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر شما درباره رنگ های خانواده هواوی پی ۴۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

مشکی و سفید یخی رو بیشتر از همه میپسندم مخصوصا سفید یخی.

Armin.Technology

ولی اگه رنگ قرمز داشت فوق العاده بود.

m.b

سلام… فکر کنم یکی دو روز پیش یه عزیزی پرسید از بین رنگ های p30 pro کدومشو دوست دارم…شرمنده دیر اومدم… والا اون که دیگه دورانش تموم شد و سری جدیدش اومده و از بین رنگ های p40 pro که جدیده من رنگ آبیش و نقره‌ایش رو اگر آینه‌ای باشه خیلی دوست دارم… 🙂💐

pooria

عزیز جان از mate 30 به بعد کلا از اول تو گورن بنابراین چه معرفی بشه چه نشه دیگه فرقی نداره ضمنا دیگه تو ایران نمیان

m.b

برای ما همه گوشی های بالای 500 دلار تو گورن حاجی… واسه دلخوشی میایم مقایسه یا نقطه نظر میکنیم… 🙂

Finch

خوشگلن😊

Farcry

به نظرم ماژور دوبین سری p40 از سری s20 قشنگ تر دراومده.رنگ آبیش هم خیلی جذابه.احتمالا سری p40 مثل p30 pro توی زوم و عکاسی در شب حرف اول رو بین گوشی ها میزنه.

Ali_t

رنگ نقره ایش رو با لامبورگینی عوض نمیکنم😍

Amir galaxy

عوض کن با پولش هزار تا p40 بخر👍😎

vahid

همش هزارتا؟؟؟فک کنم دوبرابرش کنی بهتره،،البته به مدل لامبورگینیه ربط داره تعداد p40آ،،،😉
در ضمن من من اون رنگه آبیشو دوس دارم با پراید عوض میکنم،،،پراید صفر البته،،میفروشم پرایدو نسخه
سفیده پرمیومشم میخرم😋😋

Amir galaxy

با پول پراید میشه سه تا ازش خرید😂

نیما عرفانی

سلام و عرض ادب آقا وحید
در پست های گذشته ؛ دو کامنت در خصوص آپدیت پچ امنیتی EMUI و آپدیت های نرم افزارهای سیستمی فرستادم ، خوندین؟

Mahdi

۱۰۰۰×۱۵۰۰=۱۵۰۰۰۰۰ دلار
حالا باید بپرسیم کدوم مدل لامبورگینی

نیما عرفانی

اگه بحث ماشینه
بسم الله
تا تهش هستم …

AAAA_.reza._AAAA

از رنگ آبی و سفید گرادیانیش خیلی خوشم اومد

نیما عرفانی

هواوی یکی از برندهای پیشرو در آوردن ترکیب رنگی گرادیانی به صنعت موبایل بود و همیشه ساختار رنگی جدیدش رو اول در سری پی به کار می‌بره بعد میاد با کمی تغییر ، رو سری میت پیاده سازی می‌کنه(توجه بشه که سری آنر و نوا بحثشون جداست و من از پرچمدارهای اصلی خوده هواوی صحبت کردم) .
همین تعاریف در مورد عکسش هم صادقه اما به شیوه ی دیگه ، یعنی به دیزاین مرتبطه ؛ مثلاً نوآوری های هواوی در زمینه ی طراحی اول در سری میت پیاده سازی میشه و بعد در سری پی ارتقاء پیدا می‌کنه . به عنوان مثال میت ۲۰ پرو نمایشگر خمیده به همراه ناچ عریض داشت و پی ۳۰ پرو همون نمایشگر خمیده رو داشت اما با این تفاوت که ناچش شد قطره ای و اسپیکر مکالمه هم رفت زیره نمایشگر. این سری هم میت ۳۰ پرو نمایشگر واترفال به همراه ناچ عریض داشت، پی ۴۰ پرو هم همون انحنارو منتها با درصد کمتر داره اما برای اولین بار چهار طرف دیسپلی خمیدگی پیدا کرده .
یه مورد دیگه هم که لازم به ذکر هست اینه که ؛ براساس خبرهای درز پیدا کرده پیرامون پی ۴۰ پریمیوم که گفته شده جنس سرامیکی داره ، پس بعید نیست شاید یک نسخه از میت ۴۰ پرو با بدنه ی سرامیکی باشیم.
اگه دقت کرده باشید امسال اکثر کمپانی ها دیگه آنچنان نرفتن سمت رنگ بندی گرادیانت طور و هولوگرافیک و امسال رنگ بندی هاشون در دو نوع مات و براق تک رنگ و نهایتاً دو رنگ هستش که در عین سادگی زیبایی خاصی هم دارن .
اما در خصوص رنگ بندی سری پی ۴۰ ؛ به نظرم همشون قشنگن و طیف گسترده ای از سلایق رو پوشش میده ولی من اون رنگ مشکی خالص و آبی کریستالی و به ویژه ترنجی کم رنگش رو بیشتر میپسندم. رنگ سفید یخیش هم اگه تو مایه های سفید می ۱۰ پرو باشه به شدت استقبال میکنم.
اینم اضافه کنم که جدای این رنگ بندی و جنس سرامیکی ، احتمالاً مثل پی ۳۰ پرو ۵جی ، میت ۳۰ پرو ۵جی و اوپو فایند ایکس ۲ پرو ؛ سری پی ۴۰ جنس چرمی هم داشته باشن و حتی یه خبری رو قبلاً به اشتراک گذاشتم
https://www.gizmochina.com/2020/03/10/huawei-p40-series-spotted-in-various-new-special-editions-for-china/
که برای برخی بازارها ، رنگ بندی قاب پشتی متفاوته و یکسری الگوها و طرح ها داره اما احتمالِ فیک بودنش بالاست.

Monarch

اون سبزه که قبلا دیدم نظرم رو جلب کرد البته نمیدونم چرا همیشه هر وقت میخوام گوشی انتخاب کنم آخرش مشکی میگیرم

نیما عرفانی

جواب مشخصه
چون مشکی رنگ عشقه😉

mmk

منم به عشق تو گوشی مشکی میخرم

Amir galaxy

از هر طرف اولین رنگ رو دوست دارم

mmk

چقدرزشتن🤮

Milad7

خوشگلن… آبی اش را دوست دارم

mmk

جووووون توهم خوشگلی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)