حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی 5G نوکیا در فیلم جیمز باند خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه 5G، نوکیا

فیلم های جیمز باند معمولا مورد توجه سازندگان گوشی بوده و نام سونی به صورت برجسته در بین آن ها دیده می شود. حالا اما به نظر می رسد نوبت به نوکیا است که از این فرصت برای تبلیغ دستگاه خود استفاده کند. گفته می شود که اولین گوشی 5G نوکیا در فیلم جیمز باند خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اچ‌ام‌دی گلوبال که هم‌اکنون ساخت گوشی‌های با برند نوکیا را برعهده دارد به‌تازگی تایید کرده است که این شرکت در ساخت فیلم آینده جیمز باند که با نام No Time To Die شناخته می‌شود به عنوان یک شریک حضور دارد. هم‌چنین گفته می‌شود نخستین گوشی 5G این شرکت در این فیلم حضور خواهد داشت.

اطلاعیه نوکیا در حالی منتشر می‌شود که این شرکت قصد دارد در تاریخ ۲۴ اسفند از نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5G خود در لندن رونمایی کند. دعوت‌نامه این شرکت نیز به سبک جیمز باند بود که خود تاییدکننده این همکاری است.

در فیلم No Time To Die از سه گوشی نوکیا 7.2، نوکیا 3310 و گوشی هوشمند 5G نوکیا استفاده خواهد شد. این شرکت هم‌چنین تایید کرده است که نقش مامور Nomi در این فیلم با بازی Lashana Lynch از گوشی هوشمند 5G نوکیا استفاده می‌کند و امکانات آن را به نمایش می‌گذارد.

اچ ام دی هم‌چنین یک تبلیغ را با بازی Lashana Lynch برای گوشی هوشمند آینده خود ساخته است.

تنها دستگاهی که به آن نیاز دارید

Lashana Lynch در رابطه با همکاری خود با برند نوکیا گفته است:

وقتی حدودا ده سال سن داشتم اولین گوشی من نوکیا 3210 بود. در واقع این گوشی هوشمند من در دهه نود محسوب میشد. می‌توانستم کلیدها و ظاهر آن را تغییر دهم و با Snake بازی کنم. از این رو دیدن اینکه گوشی‌های نوکیا طی سال‌های متمادی و از رمان کودکی من تا امروز چقدر تکامل یافته‌اند، بازی در نقش مامور Nomi را هیجان انگیز می‌کند.
شعار تبلیغاتی نوکیا برای کمپین Bond “تنها دستگاهی که به آن نیاز دارید” است.

اطلاعات بیش‌تر در رابطه با گوشی هوشمند 5G نوکیا طی روزهای آینده منتشر خواهد شد. فیلم No Time To Die قرار بود در تاریخ 2 آوریل (14 فروردین) اکران شود اما شیوع کرونا ویروس موجب شد اکران آن به 2 نوامبر (12 آبان) موکول شود.

منتظر اولین گوشی 5G نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

اميدوارم نوکيا دوباره به شکوه قبلش برگرده

Amir galaxy

نمی‌دونم چرا ولی یهویی از این بازیگر خوشم اومد😐

Armin.Technology

نمیدونم چرا عاشق عکسه شدم و همچنین دارم تز خنده میمیرم(توهین به نوکیا نیستا).

Armin.Technology

از*

Milad7

بیخیال بعیده حرف خاصی داشته باشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)