حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و طراحی پیکسل 4a روی تابلوهای تبلیغاتی شهری گوگل پیش از معرفی در معرض عموم قرار گرفت!

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، گوگل

گوگل است دیگر! گوشی را هنوز معرفی نکرده اما برایش بیلبورد می‌زند و تبلیغات محیطی می کند! یعنی واقعا شاید باور نکنید اما قیمت و طراحی پیکسل 4a روی تابلوهای تبلیغاتی شهری گوگل پیش از معرفی در معرض عموم قرار گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت و طراحی پیکسل 4a

پیکسل 4a

پیکسل 4a

حدود سه ماه پیش بود که به گوگل پیکسل ۴ ای (Pixel 4a) سلام کردیم و اولین رندر معتبر آن را بررسی کردیم. هفته پیش هم گوگل پیکسل 4a با دوربین تکی دایره ای را در دنیای واقعی دیدیم. امروز اما در نهایت امروز تصاویر رسمی آن روی بنرهای تبلیغاتی می بینیم، حتی قیمت هم روی آن ها خورده است.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، قیمت ۴۰۰ دلار برای پیکسل 4a یعنی یک رقیب قوی برای آیفون ۹ و اینجا می بینیم که نمایشگر کم حاشیه تری نسبت به آن چه که اپل ارایه خواهد کرد، وجود دارد.

قیمت پیکسل ۴ ای

قیمت پیکسل ۴ ای

اولین نکته‌ای که توجه را جلب می‌کند، وجود سوراخی در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر پیکسل 4a است. چنین مشخصه‌ای تابه‌حال برای گوشی‌های پیکسل استفاده نشده و به‌عنوان مثال پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال با حاشیه‌ی فوقانی ضخیمی معرفی شدند. در ادامه می‌توانیم بگوییم که ظاهرا پیکسل ۴ ای فاقد سیستم راداری است زیرا حاشیه‌ی فوقانی آن بسیار باریک‌تر از پیکسل ۴ محسوب می‌شود و به همین خاطر فضای کافی برای تعبیه‌ی سنسورهای متنوع وجود ندارد.

گوگل احتمالا تلاش می‌کند تا از الگوی طراحی یکسانی در سری پیکسل ۴ استفاده نماید. بدین‌ترتیب کلیه دستگاه های این سری از ماژول دوربین مربعی‌شکل نسبتا بزرگ در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی خود بهره می‌گیرند.

متاسفانه تصاویر لو رفته از اوایل سال 2020 نشان می‌دهند که گوگل واقعا به‌دنبال استفاده از این سبک طراحی است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوگل از یک دستگاه کوچک با پنل 5.81 اینچی و اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی رونمایی خواهد کرد. این نمایشگر از فناوری LCD بهره خواهد برد. همچنین این دستگاه احتمالا با جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش فوقانی و درگاه USB-C در قسمت تحتانی عرضه خواهد شد. این پورت در حد فاصل میان ۲ شبکه اسپیکر قرار دارد.

نظر شما چیست؟ پیکسل 4a را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

اتفاقا من اینکارشو دوست دارم
چون باعث میشه زمزمه ایجاد و ی حس کنجکاوی کسایی ک بازاریابی خونده باشن متوجه میشن اینکار ی نوع ترفند

Milad7

ارزش خرید نداره

Amir galaxy

کار جالبیه

I love htc

چرا امسال گوگل اینجوری شده؟

MohammadFarhaadi

کاری به شگرد بازاریابیش ندارم ولی خداییش با چه رویی برا این جوشی تبلیغ میکنه؟!شق القمر کرده که تبلیغش رو میکنه؟!گوشیه صد دلاری بقیه برندا از این زیباتر و قویترن!قشنگ مشخصه مدیرای سونی الجی اچ تی سی و گوگل هم رای هستن شاید یه نفرن!!!

The Destroyer

گوگل هیچ فعالیت جدی در این زمینه نداره… و اصلا هم علاقه‌ای نداره چون اگه بخواد به صورت جدی وارد این بازار بشه رقیب فوق‌العاده سرسختی میشه…
این گوشی‌هارو تولید می‌کنه که فقط تو بازار گوشی باشه و با فروش سرویس‌های مختلفش رو گوشی‌ها درامد کسب کنه… اگه دقت کرده باشید گوشی‌های گوگل چند ماه بعد معرفی انقدری تخفیف میخورن که از پرچمداران سال قبل برندهای مثل سامسونگ و اپل ارزون‌تر در میان… همین مشخص می‌کنه که هیچ هدفی برای فروش خود گوشی نداره و از خود گوشی سودی نمیگیره و فقط هدفش فروش نرم‌افزار هست…

ramin123

این که در مقایسه با پیکسل 3 که چیزی نبود!!!!
پیکسل 3 شاهکار به تمام معنا بود؛ 3-4 ماه قبل از معرفی رسمی!!! تو بازار سیاه روسیه فروخته میشد!!
دیگه این که چیزی نیست

Sirvansh
Omid B

بنظر من که طراحیش بیخوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)