حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی مراسم معرفی هواوی پی ۴۰ با تمرکز بر دوربین منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | هواوی

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی خانواده هواوی پی ۴۰ رسما مشخص شد و ۷ فروردین ۹۹ برای این دستگاه تیک خورد. تا کنون اما تصویر رسمی از این دستگاه ها منتشر شده بود. امروز اما پوستر رسمی مراسم معرفی هواوی پی ۴۰ با تمرکز بر دوربین منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مراسم معرفی هواوی پی ۴۰

آپدیت اندروید ۱۱ هواوی و آنر با EMUI 11

 

درباره خانواده پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ هواوی باید گفت که ابعاد نسخه P40 تقریباً با نسخه‌ پرو یکسان است و به احتمال بسیار زیاد تفاوت اصلی آن‌ها در سنسورهای به کار رفته در ماژول دوربین خواهد بود. متأسفانه جک ۳/۵ میلی‌متری صدا مانند اکثر پرچمداران جدید، از گوشی P40 حذف شده است. گزارشات اخیر نشان داده اند که نسخه‌ی پرو دارای ۴ دوربین و صفحه نمایشی خمیده است و در مقابل مدل معمولی P40 دوربین سه‌گانه و صفحه نمایشی تخت دارد.

همچنین نسخه‌ی پریمیوم همان پنل خمیده‌ی مدل پرو را داشته و با داشتن ۵ دوربین پشتی خود را از دو مدل دیگر متمایز می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده مدل P40 به فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ واتی مجهز شده است، در حالی که نسخه‌ی پرو مانند P30 Pro به فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز شده است.

تصاویر نمونه پیش تولید هواوی پی ۴۰ را ببینید

گفته می‌شود که دوربین پنج گانه پرچمدار پی 40 پرو هواوی از ترکیب سنسور‌های 52 مگاپیکسلی IMX700 1/1.28″ RYYB سونی، سنسور فوق عریض 40 مگاپیکسلی IMX650 RGGB 1/1.5″ سونی، سنسور تله فوتو با بزرگنمایی 3 برابری، سنسور پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 10 برابری و یک سنسور عمق سنج سه بعدی ToF تشکیل شده است.

البته امکانات ماژول دوربین پی ۴۰ پرو به اینجا ختم نمی‌شود، بلکه در این ماژول غول پیکر یک سنسور دمای رنگ، فلاش LED و میکروفون قرار گرفته و یک ترکیب شگفت انگیز را به وجود آورده است. تا این لحظه اطلاعات بیشتری از این دو پرچمدار قدرتمند منتشر نشده است و باید منتظر رویداد ویژه هواوی درتاریخ 7 فروردین باشیم.

منتظر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو در کنار مدل پریمیوم هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
gunxbot

دوستان ارزش داره a70بفروشم a51بخرم؟

Mahdi

نه اصلا چون a70 پردازندش بهتر

✔ TVKade

حالت خوبه؟ a70 که گوشی بهتریه
پردازنده بهتر
باتری بهتر
و ناچ بجای سوراخ نمایشگر.

Omid B

توی تست ها دیدم. A60 گذاشت تو جیبش A51 رو. حالا تو که A70 داری. وقتی A60 بهتر باشه دیگه A70 بهتر هم هست.

afsoon

ای ۵۱ جلوش بی نهایت زیباست اما در کل افتضاح هست .به نظر من عوض نکن و اگر خواستی گوشی جدید بخری می ۹ تی یا کی ۳۰ رو بخر ‌‌..فقط پیشنهاد بود

I love htc

A70. نگه دار a72 بخر یا ردمی نوت 9 pro

Mohammadreza

امکان اینکه باز هم صدر dxo باشه بالاست.

Milad7

فقط نسخه ی پرمیوم….

Milad7

منتظر معرفیش هستم اگر از لحاظ دوربین به دلم بشینه گوشی بعیدم هست 🙂

Amir galaxy

اوه اوه چه شود

Amir galaxy

سری میت رو خیلی بیشتر دوست دارم خاص تره

Armin.Technology

هواوی منتظریم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)