حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

بدون شک انتظار داریم که پرچمدار هواوی برای نیمه اول سال ۲۰۲۰ همانند چند دوره اخیر، با یک دوربین شگفت انگیز وارد بازار شود. امروز مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو لو رفته و در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو

مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو

مشخصات دوربین پنج گانه هواوی پی ۴۰ پرو

ساعاتی پیش گزارشی منتشر شد که به قابلیت‌های احتمالی پرچمدار آتی این غول چینی اشاره دارد. در این گزارش گفته شده که دوربین P40 Pro دارای ۵ سنسور است.

اولی لنز اصلی ۵۲ مگاپیکسلی IMX700 است که پیکسل‌های ۱.۲۲ میکرومتری و فیلتر RYYB دارد تا نور بیشتری دریافت کند. دومی لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی IMX650 است که فیلتر RGB دارد. سومی لنز تله‌فوتوی پریسکوپ دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری است. چهارمی لنز تله‌فوتویی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است. و در نهایت پنجمی سنسوری از نوع زمان پرواز یا ToF برای تشخیص عمق است.

در قاب عقب این دستگاه فلش LED، سنسور دمای رنگی و مجموعه‌ای از میکروفن‌ها هم تعبیه شده است. از نقطه نظر زیباشناسی، ماژول مستطیلی این دستگاه توسط هوآوی طراحی شده و تفاوت خاصی با ترند فعلی بازار موبایل ندارد. این ماژول را می‌توان با ماژول گوشی‌هایی مثل گلکسی اس ۲۰ اولترا مقایسه کرد.

با اعلام مدیرعامل شرکت هوآوی، سری P40 در تاریخ ۷ فروردین در پاریس فرانسه معرفی می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سوی این شرکت به اشتراک گذاشته نشده، اما ما به لطف شایعات از بخشی از مشخصات این تلفن‌های هوشمند قدرتمند آگاهی داریم.

 

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

ایول بزرگنمایی ده برابری بدون افت تصویر،،،مقام اول و دوم تا نیمه اول ۲۰۲۰برای پی۴۰ پرو و اس ۲۰ الترا هستش و تا معرفی نوت ۲۰ پرو این مقام دست نخورده باقی میمونه،،،و بعد نوت ۲۰ هم دوباره اس ۳۰ و پی ۵۰ و این چرخه تا سالها ادامه دارد🙃🙃🙃 فقط صد حیف که گوگل نامرد و اون ترامپ خدا نشناس هواوی رو از چرخه رقابت عادلانه خارج کردن و گوشی p40رو با این همه امکانات و نواوری از فروش خوب محروم کردن

pooria

پس mate 40 رو نگفتی

Dr. DIM

میت چهل فقط قرارهای از لحاظ سخت افزار و پردازش پیشرفت کنه و به دوربین دست نمیزنن

afsoon

خب احتمالا با اختلاف پنج تایی از همه بالاتر وایمیسه .تاج پایین نیامد انگاری باز

Milad7

حس خوبی به این گوشی دارم….

Milad7

و همینطور منتظر یه سورپرایز از طرف پی 40 پرمیوم در زمینه دوربین هستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)