حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو جی ۸ با اسنپدراگون ۶۶۵ و دوربین چهارگانه ارزانتر از نسل قبل معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | موتورولا

پس از معرفی چند عضو در خانواده موتور جی ۸ حالا نوبت به خود G8 است. واقع موتو G8 کمی دیرتر از حد مورد انتظار به این مجموعه افزوده شد. موتو جی ۸ با اسنپدراگون ۶۶۵ و دوربین چهارگانه ارزانتر از نسل قبل معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با موتورولا موتو جی ۸ آشنا شویم.

موتو جی ۸

موتو جی ۸

موتو جی ۸

برای موتو جی ۸ باید بگویم که نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن +720p از نظر چگالی پیکسلی شاهد عقبگرد چشمگیری بوده است؛ چرا که موتو G7 مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بود. دوربین سلفی کماکان مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.12 میکرونی است؛ اما این‌بار در عوض به‌کارگیری ناچ قطره طور شکل شاهد قرار گرفتن دوربین سلفی درون حفره تعبیه شده روی نمایشگر گوشی هستیم.

دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی موتو G8 نیز نسبت به مدل‌های گذشته ارتقاء یافته است. این ماژول مجهز به یک حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی جدید با پیکسل‌های 1.12 میکرونی و گشودگی دیافراگم f/1.7، یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه‌ای و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

سیستم فوکوس خودکار لیزری، چهارمین المان ماژول دوربین را تشکیل می‌دهد. دوربین اصلی گوشی همانند گذشته قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم‌برثانیه است. برای مقایسه جالب است بدانید که موتو G7 دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. همچنین موتو G8 پلاس با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و نمایشگر +1080p روانه بازار می‌شود.

موتورولا موتو G8 همانند G8 پلاس مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ است. پردازنده گرافیکی سری آدرنو 600 در مقایسه با GPU سری 500 به‌کارگیری شده در مدل‌ قدیمی حدودا 2 برابر سریع‌تر است. سرعت پردازنده مرکزی نیز اندکی افزایش یافته است. پیکره‌بندی حافظه نیز مشابه سال گذشته بوده و شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی است که 51 گیگابایت از آن در اختیار کاربران قرار دارد. موتو G8 یک دستگاه 2 سیم‌کارته است؛ اما کاربران در عوض به‌کارگیری سیم‌کارت دوم می‌توانند از کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره‌برداری نمایند.

موتو جی ۸ جدید همانند موتو G8 پلاس و G8 پلی مجهز به یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت است. مدل قدیمی‌تر موتو G7 مجهز به یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بود. با این‌حال سرعت شارژ باتری کاهش یافته و موتو G8 صرفا از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. فرآیند شارژ از طریق درگاه USB-C در بخش تحتانی گوشی انجام می‌شود.

جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت فوقانی بدنه دستگاه قرار دارد. کاربران به منظور گوش دادن به موسیقی از طریق بی‌سیم می‌توانند از اتصال بلوتوث 5.0 گوشی استفاده کنند. مطابق روال معمول، لوگوی موتورولا در قسمت پشتی گوشی قرار دارد و به‌طور همزمان نقش اسکنر اثرانگشت را نیز ایفا می‌کند.

در حال حاضر موتو G8 در برزیل حدودا ۱۲ درصد ارزان‌تر است. در بریتانیا نیز این گوشی با قیمت خرده‌فروشی 180 پوندی از طریق فروشگاه‌های آمازون، Argos و John Lewis عرضه می‌شود. بر اساس اظهارات موتورولا موتو G8 در سایر مناطق آمریکای‌لاتین، اروپا، آسیا و استرالیا نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ موتو جی ۸ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

عالیه ولی جای پیشرفت داشت

Amir galaxy

از ^سوراخ^ نمایشگر خوشم میاد

Milad7

قیمت رقابتی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)