حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های ردمی نوت ۹ پرو در کنار انتخاب‌های حافظه رم و داخلی منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، شایعات

سه روز پیش در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی ردمی نوت ۹ با دوربین چهارگانه مربعی رسما مشخص شده و ۲۲ اسفند ۹۸ خواهد بود. امروز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شده که درباره رنگ های ردمی نوت ۹ پرو در کنار انتخاب‌های حافظه رم و داخلی صحبت می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Redmi Note 9 Pro صحبت کنیم.

ردمی نوت ۹ پرو

تصویر مفهومی ردمی نوت ۹ پرو

تصویر مفهومی ردمی نوت ۹ پرو

مدل پرو خانواه ردمی نوت ۹ چندی پیش در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد و این حدس را در ذهن ما جای‌انداخت که این دستگاه شاید از چیپست اسنپدراگون 720G استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که ردمی نوت ۹ پرو در دو نسخه به بازار هند خواهد رفت. مدل پایه این موبایل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، در حالی که نسخه رده بالای آن به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

ردمی نوت ۹ پرو احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار می‌آید. این گوشی دوربینی چهارگانه با ماژول مربعی خواهد داشت و از حسگر اثر انگشت جانبی استفاده خواهد کرد.

ظرفیت دقیق باتری این گوشی هنوز مشخص نیست. اما ردمی قبلا اعلام کرده بود که باید انتظار قابلیت شارژ سریع‌تری را نسبت به ردمی نوت ۸ پرو داشته باشیم. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه از یک شارژر ۲۲.۵ واتی استفاده می‌کند. همچنین با توجه به رندرهای افشایی از این دستگاه، دوربین سلفی این گوشی احتمالا در حفره‌ای در گوشه سمت چپ آن قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ ردمی نوت ۹ پرو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

منتظرم باش بنظر گوشی خوبی میاد

smartiz

باش»»»براش

Mohammadreza

اگر سنسور دوربین imx686 داشته باشه واقعا همه چی تمومه.

Amir galaxy

این رنگی که عکسش رو گذاشتین نمی‌دونم سفیده یا آبی ولی هرچی هست خیلی قشنگه

Milad7

چیدمان دوربین خیلی زشت هست شبیه عقب افتاده ها شده 😐

Melodi1733

تراشه ضعیف.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)