حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ ارایه نمی شود

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

با وجود شایعاتی مبنی بر ارایه آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ تقریبا مبرهن بود که این دستگاه آپدیت سوم اساسی را نخواهند گرفت. امروز گفته به صورت رسمی می شود که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ ارایه نمی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

گلکسی اس 8 پلاس

گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده بروزرسانی اندروید ۱۰ را برای گوشی های گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ عرضه نخواهد کرد و آخرین آپدیت آن ها اندروید ۹ باقی می ماند.

در حالی برخی تولیدکنندگان مانند وان پلاس و گوگل سه نسخه اصلی اندروید را برای محصولات خود عرضه می کنند، اکثر شرکت ها همچنان به عرضه دو نسخه اصلی از این سیستم عامل بسنده می کنند. اوایل سال جاری میلادی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از پیوستن سامسونگ به گوگل و و وان پلاس می داد.

برخی کاربران به این موضوع اشاره کرده بودند که با صحبت با بخش پشتیبانی، سامسونگ خبر از عرضه اندروید ۱۰ برای گوشی های گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ می دهد. با وجود چنین موضوعی، اطلاعات رسمی از سوی این برند کره ای منتشر نشده بود. حال به تازگی گزارشی از سوی Sammobile در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، اندروید 10 برای پرچمداران قدیمی سامسونگ عرضه نمی شود.

در صورتی که سامسونگ اندروید ۱۰ را برای این دو گوشی هوشمند عرضه کند، باید پرچمداران آینده خود را تا سه نسخه اصلی اندروید بروزرسانی کند. این شرکت کره ای رسما اعلام کرده اندروید ۹ آخرین آپدیت اصلی برای این محصولات خواهد بود، البته همچنان کاربران این دستگاه ها پچ های امنیتی را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۲ و گلکسی نوت ۳ به صورت غیر رسمی ارایه شد

گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 دستگاه های مناسبی محسوب می شوند و سامسونگ می توانست با عرضه بروزرسانی اندروید 10، محبوبیت آن ها را در بازار حفظ کند. در صورتی که به اندروید 10 نیاز دارید می توانید از رام های سفارشی موجود در اینترنت مانند LineageOS برای آن ها استفاده کنید.

در گذشته نیز سامسونگ وعده عرضه بروزرسانی به کاربران خود داده بود، اما هرگز آن را اجرایی نکرده بود. برای مثال می توان به گلکسی S7 و سیستم عامل اندروید پای اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ انتظار داشتید سامسونگ سومین آپدیت اساسی را به گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

بله اینم مثل سال‌های پیش شد… اصلا گوگل اجازه همچین کاری رو نمی‌ده… طبیعی هست که پرچمدارهای اندرویدی همون ۲ سال آپدیتشون رو بگیرن…

pooria

پس چرا وانپلاس داره سه تا اندروید میده

The Destroyer

نه دیگه وان‌پلاس هم دوتاست… وان‌پلاس ۵ امسال اندروید ۱۰ رو نگرفت…

tahersib

واقعا آدم زورش میاد این همه پول پرچمدار بده، گوشی با این کیفیت بالا بخره بعد نتونه بیشتر از 2 سال آپدیت بزرگ بگیره
وقتی هر بار با هزار بدبختی پولشو جور میکنم که یه گوشی بخرم ترجيح میدم آیفون بگیرم تا لازم نباشه هر 2 سال یکبار این داستان برام تکرار بشه، با اینکه از آیفون زیاد خوشم نمیاد ولی مجبورم برای حفظ ارزش پولم و اینکه هر روز نمیتونم گوشی عوض کنم برم سمت اپل

ArmanBgold

خب حالا که چی! تا دو سال اندروید بگیره . مگه چی میشه گوشی که نابود نمیشه

Farcry

نابود نمیشه ولی آدم میسوزه. کسی که 11 تومن پول اس 10 میده سال دیگه آخرین آپدیت رو میگیره و بعد میبینه یه گوشی چینی 200 دلاری یا حتی یه میان رده پلاستیکی جدید سامسونگ آپدیت جدید رو میگیره.همین روی افت قیمت گوشی هم تاثیر داره.همین الان نوت 8 هشت و نیم میلیون قیمتش و دیجی کالا دو ماه پیش آکبندش رو 8 تومن میفروخت درحالی که همین الان دست دوم نوت 8 زیر 5 تومن فروش میره.

ArmanBgold

خب چرا باید بسوزیم مگه چی میشه حالا تا ۲ بار آپدیت بیشتر نگیره مهم مشخصات گوشی هست که بالاست🙂

ولی در مورد افت قیمت باهات موافقم به این نکته توجه نکرده بودم

Farcry

دوست عزیز میشه بفرمایید گوشی شما چیه؟

ArmanBgold

گلکسی s6

ممد بمولا

به نظرم نوت 8 باید یک آپدیت دیگه هم بگیره…

ARMTIN

بنظرم این حق کاربران سامسونگ نیست کلی بابت پرچمدار سری S هزینه بکنند و فقط ۲ سال آپدیت دریافت کنند
.
.
.
.
اگه بنا باشه سامسونگ به همین سیاست ادامه بده بهتر طرفداران سامسونگ به برند های با پشتیبانی بهتر کوچ کنند وگرنه باید با این شرایط کنار بیاند 😑

Mani

سری اس فقط یه گوشی

داشتمش سلطان بود

S6 اج پلاس

Milad7

واقعا نوت 8 حیف شد 🙁

Milad7

امیدوارم سامی از نوت و اس 9 این رویه را اصلاح بکنه

Amir galaxy

یه جوری از سامسونگ ایراد میگیرید انگار تمامی برندا سه سال آپدیت میدن و سامسونگ دو تا میده😶
بکشید بیرون از این خبرا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)