حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۲ و گلکسی نوت ۳ به صورت غیر رسمی ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

بله، درست نوشتم و درست خواندید! امروز آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۲ و گلکسی نوت ۳ به صورت غیر رسمی ارایه شده است. این دو دستگاه که ۹ سال از عرضه آن ها می گذرد حالا به جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل مجهز شده اند. این مهم البته توسط توسعه‌دهنده‌های علاقه‌مند به دست آمده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۱۰ برای دو پرچمدار محبوب قدیمی سامسونگ صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۲

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۲

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۲

آخرین دستاورد پسران XDA Developers ما را به سمت دلتنگی گذشته بازگرداند. در حالی که برخی از تولید کنندگان ادعا می کنند مشکلات سخت افزاری برای آوردن آخرین نسخه از سیستم عامل ها به تلفن های همراه سال گذشته، مشکل ایجاد کرده اما توسعه دهندگان وب سایت شناخته شده توانسته اند اندروید ۱۰ را به موبایلهایی که تقریباً از یک دهه قبل راه اندازی شده اند، برسانند.

امروزه تقریبا تمام تلفن های هوشمند که شایسته داشتن خدمات پشتیبانی مناسب هستند، دو آپدیت سیستم عامل را تضمین کرده اند. جدیدترین نمونه (و گیج کننده) سامسونگ گلکسی اس ۸ است که تقریبا ۳ سال پیش با اندروید ۷ به بازار عرضه شد و هم اکنون اندروید ۸ و ۹ را دریافت کرده است. این مرکز پشتیبانی در روز ادعا کرده است که اندروید ۱۰ را دریافت می کند اما این چیزی است که به نظر می رسد بیشتر اشتباه آن فرد پاسخگو باشد.

تلفن های میان رده و تلفن های کم هزینه اغلب تنها یک سال پشتیبانی دریافت می کنند و در مورد برخی از تلفن های ارزان قیمت، آنها هیچ نوع بروزرسانی را دریافت نمی کنند، زیرا تولید کنندگان این نوع دستگاه هیچ انگیزه ای برای اجرای به روزرسانی های اندرویدی برای این تلفن ها ندارند.

اندروید و توسعه‌دهندگانی به مثابه فرشتگاه نجات

جوامع توسعه دهنده در دنیای اندروید به کاربران کمک می کند تا تلفن های خود از زندگی بسیار طولانی تری نسبت به تولید کنندگان، بهره مند سازند. آنها می توانند به روزرسانی های Android و لایه های سفارشی سازی را ارائه دهند که باعث می شود مدت ها پس از پایان یافتن همه پشتیبانی از برند، به روز بهتر و کارآمد تر عمل کنند.

اکنون، این توسعه دهندگان توانسته اند نسخه اندروید ۱۰ فعلی را برای تلفن های همراه عرضه کنند که تقریبا ۱۰ سال در بازار هستند. نمونه ای که امروز ما داریم ایجاد رام سفارشی از LineageOS 17.1 مبتنی بر آخرین سیستم عامل گوگل برای سامسونگ گلکسی اس ۲ و سامسونگ گلکسی نوت ۳ است که به ترتیب در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ راه اندازی شده است.

این روزها ما در شکایت هزاران کاربر قرار گرفتیم که برندهایی مانند هواوی قصد ندارند اندروید ۱۰ را از طریق EMUI 10 به تلفن های هوشمند موجود در کمتر از یک سال پیش ارایه کنند و اعضای آن در خانواده Y می کنند. این شرکت ادعا می کند مشکلات سخت افزاری این رایانه ها ، که بر روی کاغذ است، باید اندروید ۱۰ روان را اجرا کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید در این بین باید واقعا سازندگان را مورد سرزنش قرار دهیم یا واقعا هنوز برای آن ها حق عدم ارایه آپدیت قائل می شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

این اس 2 واقعا محشر بود یادش بخیر چه زود گذشت یکی از بهترین گوشی هایی که داشتم 2 بار خریدمش،بار اول افتاد تو سد کرج،دو روز بعد دوباره رفتم یه اس 2 دیگه خریدم یادش بخیر
اصلا تیتر و عکس خبر رو دیدم حالم خراب شد با 800 هزار پرچمدار میخریدی ولی الان 15 میلیون باید پول بدی.

Mahdi

آره واقعا محشر بود منم داشتم بعد یه اس۳ خریدم

Mahdi

اون موقع ارزش پولمون خیلی بالا بود یه پرچمدار اون زمان(اس۳) رو یک میلیونو پنجاه هزار خریدم

CAT

s6 یک میلیون هفتصد بووود پوف

Mahdi

هر سال قیمت گوشی یه خورده بیشتر میشد و قیمت ریال میومد پایین تا به اینجا رسیدیم

Dr. DIM

اولش داشت خوب پیش می‌رفت آخرش ترجمه گوگل ترنسلیت شد نفهمیدم چی شد ولی لپ کلام رو گرفتم….
مرگ بر هوآوی و سامسونگ و این آشغال سازان درود بی پایان فقط بر اپل و اوپو و واعظ.

_V_

😂😂🔫😐

CAT

یه خبر خوب

Mehditua

نمیدونم چرا اکثریت فک میکنن بیشتر کاستوم رام‌ها واسه نسخه اسنپ گوشیای سامسونگ میاد در صورتی که همین اس۲ نسخه اگزینوسه (i9100)
یکی از آشناها هم همین اشتباه رو داشت a5 2016 نسخه اسنپدراگون گرفت الان میگه همه کاستوم رامها واسه اگزینوسش میاد
البته کاری ندارم کدومشون بهترن فقط خواستم بگم اشتباه جا افتاده که نسخه اسنپ سامسونگ کاستوم رام های بیشتری داره فقط یسری مثل a70 هستن که فقط اسنپدراگونن اونا چون تک نسخه‌ن کاستوم رام هاشون بیشتره

afsoon

غیر رسمی باشه که ردمی ۲ هم اندورید ۱۰ رو گرفته 😂من نوت۴ سامسونک داشتم رام غیر رسمی زدم برد بریک شد

Mehditua

اون زمانی که sII تولید میشد شیائومی هنوز به دنیا نیومده بود 😂😂

m.b

Mi 1 دوست عزیز… لطفاً مثل ترول ها نظر ندید که کاربرا ازتون خاطره بدی نداشته باشن…

Mehditua

کسی که خودش به ترول شیائومی معروفه داره منو نصیحت میکنه

Milad7

یادش بخیر 🙂

Milad7

ی زمانی هر روز دنبال کاستوم رام های جدید بودم 🙁

CAT

واقعا چقدر کاربر خوبیه این میلاد میاد کامنت میزاره میره به هیچکس هم کاری نداره هیچ برندی هم تخریب نمیکنه فداش بشم یکم از این یاد بگیرید علی عامر چالتون افسون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)