حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو (MateBook X Pro)

هواوی میت بوک ایکس پرو لپتاپ پرچمدار این شرکت است که وقتی کمی با آن سروکار داشته باشید به وضوح عزم راسخ آن ها را برای حضور قوی در بازار می بینید. هواوی MateBook X Pro یک هفته ای هست که میهمان ترنجی است و می خواهیم امروز آنباکسینگ لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو (MateBook X Pro) را با هم داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنباکسینگ لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

هواوی میت بوک ایکس پرو درون بسته بندی سفید، جمع‌وجور و شیکی ارایه می شود که با بازکردن آن ابتدا به خود دستگاه می رسید. کیفیت ساخت حتی از زیر پلاستیکی که درون آن پیچیده شده به شما چشمک می زند.

رنگ خاکستری‌فضایی یا Space Gray برای ما ارسال شده که می توانم بگویم این رنگ برای لپتاپ واقعا مورد علاقه من است. درون جعبه اما یک شارژر ۶۵ واتی به همراه یک کابل دوسر USB C به طول ۱.۵ متر قرار دارد.

هواوی MateBook X Pro با پورت USB C شارژ می شود و این شارژر جمع‌وجور که از نظر اندازه باید بگویم درون مشت ما جا میشد، می تواند ۵ خروجی متفاوت از ۱۰ وات تا ۶۵ وات را ارایه کند. این یعنی شما با این شارژر می توانید موبایل خود را هم شارژ کنید.

آنباکسینگ لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

آنباکسینگ لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

مشخصا هواوی می خواهد MateBook X Pro این شرکت در زمینه کیفیت ساخت از بهترین های بازار هیچ کم نداشته باشد و همینطور هم هست. از ضخامت و وزن کم تا کیفیت ساخت بالای بدنه فلزی، نمایشگر بسیار کم حاشیه، با رزلوشن 3K و روشنایی ۴۵۰ نیت و کیفیت صدای بسیار خوب از مواردی است که برای شما کاملا جذاب خواهد بود.

ویژگی های زیادی در میت بوک ایکس پرو وجود دارد که تفصیل در بررسی آن به آنها خواهیم پرداخت اما یکی از مواردی که توجه ما را به خود جلب کرد، عملکر حسگراثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور است.

وقتی که شما برای روشن کردن لپتاپ این دکمه را با انگشتی که اثرش را در دستگاه ثبت کرده اید، می فشارید؛ دیگر برای لاگین به ویندوز نیازی به دوباره تپ کردن روی دکمه نیست. در حقیقت گویی در همان فشردن دکمه برای روشن کردن دستگاه، عملیات احرازهویت هم انجام می شود.

عمر باتری بالا در کنار مشخصات سخت افزاری مناسب برای این اولترابوک رده بالا از جمله مواردی است که می تواند شما را بیشتر به فکر خرید آن فروببرد.

نظر شما درباره هواوی میت بوک ایکس پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

من زیاد از لپ تاپ سر در نمیارم یه لپ تاپ دیگه هم نیاز واسه حمل و نقل اینا ارزش خرید داره؟

m.b

https://m.gsmarena.com/vivo_apex_2020_teasers_showout_camera_and_60w_wireless_charging_-news-41731.php

فیلم ها و مشخصات جدیدی از جمله نوع جدیدی از پایدار کردن دوربین و طراحی ویوو اپکس 2020 منتشر شد جناب عطایی…

نیما عرفانی

این اولترابوک به معنای واقعی فوق العاده ست و اگه گوشی یا تبلت هواوی هم داشته باشین تعامل لذت بخش با اکوسیستم ویندوز و اندروید و تبادل راحت و سریع اطلاعات بین دو دیوایس رو با هواوی شِیر به صورت بیسیم به وضوح احساس میکنید. کانفیگ قابل توجهی هم داره .
میت بوک ایکس پرو
اچ پی اسپکتر
لنوو تینک پد ایکس ۱ کربن
دل ایکس پی إس
محبوب ترین اولترابوک های من هستن.

نیما عرفانی

مقایسه ی سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ و الجی وی ۶۰ تینکیو
https://youtu.be/dF4x5gx2scQ
(فیلم برداری ۸ کی الجی وی ۶۰ ذکر نشده)
کلیت مقایسه و جمع بندی ؛
نماینده ی سونی ابعاد کوچکتر(طول ، عرض و ضخامت) و وزن کمتری داره اما نماینده ی الجی طراحی ارگونومیک تری داره و قاب پشتی و فریم فلزی مثل اکسپریا تخت نیست و در الجی انحنا داره به علاوه ی اینکه گوشه های فریم وی ۶۰ گرد هست و مثل سونی گوشه های تیز نداره.
الجی گواهی نظامی داره ولی شیشه ی محافظ نمایشگر سونی از نوع گوریلاگلس ۶ هست که در الجی از ورژن ۵ استفاده شده ولی قاب پشتی هردو ورژن ۶ داره.
سونی یه سنسور تله فوتو داره و الجی به جاش از کراپ سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلیش استفاده می‌کنه .(سونی فیلم برداری سوپر اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم رو رزولوشن HD , FHD داره که الجی نداره ، الجی رکورد ۸ کی داره و سونی نداره)
هردو گوشی در عکس برداری و فیلم برداری ، فیلترها و تنظیمات مناسب و کاربردی دارن.
دوربین اولتراواید سونی آپارچر بازتری داره ، f1.7 سونی در برابر f1.9 الجی ولی الجی ۱ مگاپیکسل کیفیت بالاتری داره ، ۱۳ در برابر ۱۲. از نظر زاویه ی دید هم فکر کنم برابر باشن یعنی هردو ۱۱۷ درجه رو پوشش میدن.
حسگر اثر انگشت نماینده ی سونی روی فریم کنار گوشی و یکپارچه با دکمه ی پاور هست ، حسگر اثر انگشت نماینده ی الجی یکپارچه با نمایشگر هست ، پس این مورد برمیگرده به سلیقه ی افراد که با کدوم مکانیزم موافق باشن.
حافظه ی رم هردو برابر ۸ گیگ و احتمالاً از نوع LPDDR4x هست ، چیپست هردو یکسان ، هردو اسلات کارت حافظه دارن (الجی تا ۲ ترابایت و سونی تا ۱ ترابایت) ، ظرفیت رام الجی ۱۲۸ گیگ و سونی ۲۵۶ گیگ هست و از نوع UFS2.1.
ظرفیت باتری الجی ۵۰۰۰ و سونی ۴۰۰۰ میلی آمپر ، توان شارژر هردو برابر ۲۱ الی ۲۳ وات هست یعنی همون Quickcharge 4+ کوالکام. هردو شارژ بیسیم دارن و توانشون هم احتمالاً ۹ یا ۱۰ وات باشه ولی شارژ بیسیم معکوس ندارن.
نوع دیسپلی هردو OLED هست و نسبت نمایشگر به بدنه ی هردو نزدیک به هم و به طور میانگین ۸۳ الی ۸۴ درصد هست.
وی ۶۰ حدوداً ۳ دهم اینچ نمایشگر بزرگتری داری ولی سونی نمایشگرش هیچ گونه زائده نداره.
رزولوشن دیسپلی سونی 4k و الجی FHD+ و هردو از HDR10+ پشتیبانی میکنن.
دوربین سلفی الجی ۱۰ مگ با آپارچر f1.9 و سونی ۸ مگ با 2 هست .
هردو جک ۳.۵ میلی متری هدفون و اسپیکر استریو دارن که در سونی کیفیت و باس اسپیکر سونی بهتر و در الجی صدای واضح تر و بلند تر . موتور ویبره ی سونی هم بهتره اما برای اتصال هندزفری ، هدست و هدفون به صورت سیمی و بیسیم ، نماینده ی الجی با اختلاف بهترین امکانات رو در اختیار کاربر می‌ذاره و کیفیت و خروجی صدای فوق العاده ای هم داره.
نماینده ی سونی در ۳ رنگ بندی عرضه میشه و نماینده ی الجی در ۲ رنگ بندی .
نماینده ی الجی ۱۰۰ دلار قیمت کمتری از نماینده ی سونی داره یعنی ۹۹۹ دلار در برابر ۱۰۹۹ دلار.
“(Dual Screen accessory) الجی هم فاکتور میگیرم.”

Amir galaxy

لپ تاپ خوبیه

pooria

این لپتاپ مشخصات خیلی خوبی نداره و صرفا بخواطر وبگردی و کار های سبک ساخته شده و برای همین کیفیت ساخت و نازکی رو هدف قرار داده برای همین من اگه بودم با این مشخصات نمیگرفتم چون مثلا گرافیکش خیلی ضعیفه (mx150)

Ganbar

سلام
ببخشید یه سوال داشتم
شما این لپتاپ رو از کجا و چند خریدید چون چند ماهه هر سایتی رو میگردم پیدا نمیکنم

(سابقamir_xiaomi (amir galaxy

این سایت؟!
سایت ها اکثرا خرید نمیکنن بلکه نمایندگی ها برای تبلیغ و… در اختیارشون میذاره

Ganbar

آهان درسته

Milad7

تشکرات 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)