حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹ ایکس پرو بدون گوگل پلی سرویس راهی بازار جهانی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

بله هفت ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با چیپست کایرین ۸۱۰ رسما معرفی شدند. آن معرفی برای بازار چین بود و حالا امشب آنر ۹ ایکس پرو بدون گوگل پلی سرویس راهی بازار جهانی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر ۹ ایکس پرو

آنر ۹ ایکس پرو

آنر ۹ ایکس پرو

شاید GSMA  کنگره جهانی موبایل را لغو کند ، اما این باعث نشده است شرکت هایی مانند سونی و هواوی از معرفی سخت افزار جدید در این هفته خودداری کنند. در مورد هوآوی باید گفت پس از مراسم پربار این برند شاهد ارایه دستگاه های جدیدی نیز از زیر نام تجاری Honor هستیم.

برای شروع، این شرکت نسخه جدید Honor 9X با نام Honor 9X Pro را دارد. Honor 9X در ماه اکتبر گذشته در خارج از کشور چین به بازار عرضه شد ، بنابراین آنر 9X Pro از پیشرفت های خیلی زیادی نسبت به نسخه قبلی خود برخوردار نیست. قابل توجه ترین آپدیت سخت افزاری این گوشی، یک پردازنده جدید Kirin 810 با انرژی کارآمد است. هواوی می گوید چیپست 9X Pro دارای یک پردازنده گرافیکی طراحی شده سفارشی است که ادعا می کند این طراحی منجر به عملکرد بهتر بازی خواهد شد.

با این حال، بزرگترین تفاوت بین این دو دستگاه هیچ ارتباطی با سخت افزار ندارد. در عوض، همه چیز مربوط به نرم افزار است. آنر 9X یکی از آخرین تلفن های هواوی بود که از ممنوعیت این شرکت در ایالات متحده‌ دور ماند، بنابراین با دسترسی به خدمات گوگل همراه شد. در مورد 9X Pro اینگونه نیست.

مانند همه تلفن های جدید هواوی، دسترسی به فروشگاه نرم افزار گوگل یا برنامه های ساخته شده این شرکت مانند Gmail نخواهد داشت. درعوض، برای بارگیری برنامه هایی که می خواهید روی گوشی نصب کنید ، باید از AppGallery هواوی استفاده کنید. در حال حاضر فروشگاه نرم افزاری گوگل جایگزین یک به یک فروشگاه گوگل نیست. آنر 9X Pro نیز با EMUI 9.1 عرضه می شود که روی اندروید 9 ساخته شده است، نه نسخه فعلی سیستم عامل.

به جز این ها این دو گوشی تقریبا یکسان هستند. همانند مدل قبلی خود آنر ۹ ایکس پرو از نمایشگری با پنل LCD IPS به ابعاد 6.59 اینچی بهره می برد. از لحاظ داخلی ، از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و 6 گیگابایت رم برای پشتیبانی از تراشه جدید خود استفاده می کند. برای گرفتن عکس، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت جلوی گوشی، یک دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی وجود دارد. این همان مجموعه دوربین هایی است که با 9X همراه بودند.

نظر شما درباره آنر ۹ ایکس پرو چیست؟ فکر می کنید می تواند بدون گوگل پلی سرویس موفق باشد؟

قیمت آنر 9X Pro رسما مشخص شد

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتش چنده؟

m.b

نتیجه مقایسه gizmochina :

comment image

Mahdi

ولی یه برتری ریلمی یادشون رفت کی میتونه حدس بزنه؟

κıɔκвαхεя

یه زمانی هواوی، پی سی پرو میزد 😟😢
یادمه پی سی پرو خیلیا رو زخمی کرد حتی تو این سایت خدایا چرا😟😣
😔نیما عرفانی نشد که بشه حدودا ۱۰/۱۱ ماه پیش میخواستم پی سی پرو بگیرم که یهو هواوی تحریم شد 😔
افسوس افسوس 😣

Farcry

P30 pro که انصافا از منظر دوربین خیلی خیلی پیشرفته بود.سرعت شارژ سریعی هم داشت که همین الان هم مقایسه کنیم خیلی سریعه.

κıɔκвαхεя

بله درسته استاد😣 حیف واقعا حیف کاش تحریم نبود.

Mosi

هواوی دیگه به درد نمیخوره، یه حقیقته، چون الان هرکاری میخوای باگوشی بکنی با گوگل مرتبطه از چک کردن ایمیل تا بازی های سینک شده با جیمل و نصب فروشگاه پلی و چندین کار دیگه… خود گوگل بیانه داده که دستگاه های هواوی جزو غیر مجازا شناخته شده و اجازه فعالیت برنامه هارو روی این گوشیا میگیره

Amir galaxy

بی فایدس

Amir galaxy

امیدوارم مغازه دارا تو پاچه افراد بی اطلاع نکنن

Milad7

امیدوارم مشکل گوگل پلی برای محصولات هواوی حل بشه

Dr.Nazer

تا زمان معرفی و استفاده و گسترش و تکامل سرویس‌های اختصاصی هواوی گوشیای بدون گوگلش ارزش ندارن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)