حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم آنر به صورت آنلاین و تاریخ ۵ اسفند ۹۸ برگزار می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

پس از لغو نمایشگاه MWC 2020 به صورت رسمی تایید شد که مراسم آنر به صورت آنلاین و تاریخ ۵ اسفند ۹۸ برگزار می شود. در این مراسم طبق پوستر رسمی می توان انتظار معرفی آنر ۹ ایکس پرو را داشت. البته اگر این نام برای شما آشناست، طبیعی‌است چون پیش از این دستگاهی با نام مشابه رونمایی شده است. به هر صورت، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم آنر

مراسم آنر

مراسم آنر

آنر برای دوشنبه‌ی آینده و برگزاری یک رویداد خبری ویژه در کنگره جهانی موبایل برنامه‌ریزی کرده بود. پس از لغو رسمی رویداد MWC 2020 بارسلونا، این شرکت تصمیم گرفت در همان تاریخ، یعنی 24 فوریه (5 اسفند ماه) به جای یک رویداد واقعی با مهمان‌ها و رسانه‌ها، یک رویداد آنلاین را برگزار کند.

بر اساس یک بیانیه‌ی خبری، رویداد آنلاین آنر در تمام پلتفرم‌های اجتماعی (فیسبوک،‌توییتر و یوتیوب)‌ و همچنین سایت خود این شرکت چینی به صورت زنده پخش خواهد شد. در این بیانیه بدون هرگونه جزئیات دقیقی آمده است، آنر از «آخرین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه‌ی فناوری» رونمایی خواهد کرد.

ما دوست داشتیم برای نخستین بار گوشی آنر وی 30 را در یک صحنه‌ی بین‌المللی ببینیم که متاسفانه MWC لغو شد، اما شاید به لطف این رویداد اینترنتی کاربران بیشتری آن را ببینند. سال گذشته در بارسلونا ما شاهد رونمایی از تقویت کننده‌ی سخت افزاری +Gaming و برخی دیگر از بهبودهای حوزه‌ی نرم افزاری از سوی این برند بودیم.

منتظر مراسم آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

از انر وی۲۰ که خوشگلتر نمیشه بزنه واقعا گوشی زیبایی بود

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)