حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه دوربین آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)‌ در شب را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro) با دوربین سه گانه ارایه می شود. دوربین آنر 9X پرو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند محسوب می‌شود. انتظار داریم هواوی آنر ۹ ایکس (Honor 9X Pro) به عنوان محصولی کاملا فاقد حاشیه در اطراف نمایشگر، به زودی رونمایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نمونه دوربین آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)‌ در شب را ببینید.

نمونه دوربین آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)‌

نمونه دوربین آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)‌

نمونه دوربین آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)‌

چند روز پیش اعلام شد گوشی های جدیدی از سری X برند آنر در راه هستند. از سری X برند آنر شش گوشی هوشمند جدید به نام‌های آنر 10 ایکس، آنر 20 ایکس، آنر 30 ایکس، آنر 40 ایکس و آنر 50 ایکس به همراه آنر 9 ایکس به زودی معرفی خواهند شد. در بین این گوشی های هوشمند، اخبار مربوط به آنر 9X به مراتب زودتر فاش شده بود. این گوشی در دو مدل (پایه به همراه پرو) عرضه می‌شود.

انتظار نداریم توان دوربین آنر 9X پرو به اندازه دوربین چهارگانه آنر 20 پرو باشد، اما همچنان، دوربین سه گانه این گوشی، کیفیت بسیار بالایی مخصوصا از نظر عکاسی در تاریکی خواهد داشت. بر اساس جدیدترین تیزر تبلیغاتی گوشی هواوی آنر 9 ایکس پرو، دوربین آن توان بسیار خوبی برای گرفتن عکس‌های باکیفیت در تاریکی شب دارد. گفتنی است هر دو عکس زیر، به تازگی در حساب کاربری هواوی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده‌اند.

علاوه بر دو تیزر تبلیغاتی بالا، چهار نمونه عکس دوربین آنر 9X پرو نیز به تازگی منتشر شده‌اند. هر چهار مورد در تاریکی کامل و زمان عدم وجود هر گونه نور طبیعی خورشید به ثبت رسیده‌اند. همانند دیگر نمونه عکس‌های رسمی منتشر شده به دست سازندگان گوشی های هوشمند، مطمئنا این تصاویر زیر در بهترین شرایط به ثبت رسیده‌اند. با این حال، عملکرد دوربین آنر 9X پرو همچنان قابل تحسین است. درباره توان دوربین این گوشی به منظور عکاسی در شرایط نوری نامناسب، باید بعد از معرفی و عرضه گوشی و در ادامه بررسی تخصصی آن، قضاوت کنیم.

به جز یک مورد، به نظر می‌رسد سه عکس دیگر حین فعال بودن یک حالت Night Mode به ثبت رسیده‌اند. در حالت‌های عکاسی شبانه، که گوشی‌سازان این روزها در نرم افزار دوربین گوشی های هوشمند خود به کار می‌برند، برای کسب یک عکس باکیفیت، چندین فریم به ثبت رسیده و در نهایت، با ترکیب بهترین بخش‌ها از هر کدام، نتیجه‌ای ایده‌آل ارائه می‌شود. کاهش نویز، افزایش میزان روشنایی و بهبود جزئیات مزیت این روش است.

دوربین گوشی آنر 9 ایکس دوگانه و دوربین مدل پرو آن سه گانه خواهد بود. در هر دو گوشی، یک سنسور 48 مگاپیکسلی رنگی به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی وجود دارد. روی ماژول دوربین آنر 9X پرو یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید نیز سوار است.

مغز متفکر هر دو گوشی کایرین 810 خواهد بود. این اولین تراشه میان‌رده 7 نانومتری دنیا است. باتری آن‌ها 3900 میلی‌آمپر ساعتی بوده و به یک نمایشگر 6.59 اینچی از نوع ال سی دی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز هستند. دوربین سلفی هواوی آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس پرو 24 مگاپیکسلی بوده و به صورت پاپ آپی از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید.

نظر شما درباره این عملکرد دوربین آنر ۹ ایکس پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

دروغه
در حال حاضر هیچ گوشی اینجوری عکس نمیگره
فقط پیکس ها هستن ک این مدلی اونم ن ب این کیفیت عکس میگرن

Saeed mirzaei

امیدوارم که دوربینش به همین خوبی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)