حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی پرچمدار ۲۰۲۳ آنر مشخص شد: ۲ آذر ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲ و فاصله کم به رونمایی از تراشه‌های پرچمدار کوالکام و مدیاتک باید انتظار رونمایی از پرچمداران جدید مجهز به تراشه‌های نوبرانه را داشته باشیم. تاریخ رونمایی از مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ برای ۱۷ آبان ۱۴۰۱ و رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای ۲۴ آبان ۱۴۰۱ تنظیم شده است. هفته بعد از رونمایی تراشه پرچمدار کوالکام، آنر هم یک پرچمدار معرفی خواهد کرد. امروز تاریخ رونمایی پرچمدار ۲۰۲۳ آنر مشخص شده و ۲ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.

تاریخ رونمایی پرچمدار ۲۰۲۳ آنر

رویداد معرفی پرچمدار ۲۰۲۳ آنر

رویداد معرفی پرچمدار ۲۰۲۳ آنر

آنر تأیید کرد که گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح به وقت ایران و در یک رویداد ویژه در چین رونمایی خواهد کرد. گوشی مورد بحث می تواند Honor Magic 5 باشد که انتظار می رود چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 را استفاده کند.

اعتقاد بر این است که کوالکام با تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 خود به جای عملکرد، بر بخش «بهره وری انرژی» تمرکز کرده است. این امر باعث می‌شود که نسخه «فرکانس فوق‌العاده بالا» چیپست مورد توجه کارخانه‌هایی باشد که روی تراشه‌ای با کارایی بیشتر تأکید دارند.

تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 ظاهراً توسط TSMC و با فناوری 4 نانومتری تولید خواهد شد.

آنر مجیک ۵ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی محتمل است

بر اساس شایعات آنر Magic 5 باید یک صفحه نمایش 6.8 اینچی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پردازنده تصویر مجهز به هوش مصنوعی، شارژر 100 وات سیمی و 50 وات شارژ بی سیم داشته باشد.

این گوشی همچنین دارای گواهی IP68 خواهد بود و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جدیدترین رابط کاربری MagicOS را ارایه کند که بر مبنای اندروید 13 توسعه داده شده است. احتمالاً در روزهای منتهی به رویداد، تیزرهای بیشتری از Honor خواهیم دید.

فکر می کنید که آنر بتواند یک پرچمدار اندرویدی جذاب تولید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)