حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی پیکسل ۵ به این شکل خواهد بود؟

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | گوگل

به نظر می رسد که گوگل می خواهد طراحی جدیدی برای پیکسل ۵ و پیکسل ۵ ایکس ال در نظر بگیرد که متفاوت با دیگر طراحی های قبلی این شرکت است. همچنین می توان گفت که یک طراحی کاملا نو است که بتوان این دستگاه را از دور شناخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم طراحی پیکسل ۵ به این شکل خواهد بود؟

طراحی پیکسل ۵

طراحی پیکسل ۵

طراحی پیکسل ۵

گوشی گوگل پیکسل ۴ حدود چهار ماه پیش در اکتبر ۲۰۱۹ عرضه شد. این دستگاه تفاوت چندان قابل ملاحظه ای با مدل های قبلی خود ندارد، اما دوربین جدید و فوق العاده ای در آن تعبیه شده است. با اینکه حدود هشت ماه تا رونمایی از محصول آینده گوگل یعنی گوشی پیکسل ۵ ایکس ال باقی مانده، اما اطلاعات جدیدی به تازگی در خصوص این دستگاه لو رفته که در ادامه به بررسی این اطلاعات می پردازیم.

به لطف رندر لو رفته توسط یکی از کاربران یوتیوب به نام جان پروسر، تصویر واضحی از گوشی هوشمند آینده گوگل در فضای اینترنت منتشر شده است. ظاهرا وی از فایل های CAD متعلق به این دستگاه برای ساخت رندرهای جدید استفاده کرده است. طبق گفته های جان، سه مدل آزمایشی برای ساخت گوشی پیکسل ۵ ایکس ال وجود دارد که طراحی بالا مربوط به یکی از این سه مدل است.

آیا این گوگل پیکسل ۵ (Pixel 5) است؟

دو مدل آزمایشی دیگر دارای دوربین مربعی شکل، نظیر دوربین های به کار رفته در گوشی های سری پیکسل ۴ هستند. با این حال طراحی جدید در مقایسه با دستگاه های دیگر، بسیار منحصر به فرد است. این طراحی شاید چندان زیبا به نظر نرسد، اما نسبت به دوربین های مربعی شکلی که امروزه رواج یافته اند، از ابتکار و خلاقیت بیشتری برخودار است.

طبق این گزارش، پیکسل جدید برای اولین بار در تاریخ محصولات گوگل، با سنسور دوربین سه گانه عرضه می شود. این سه دوربین در ماژولی قرار گرفته اند که شبیه به یک نیمه دایره کشیده است. اگرچه این طراحی چنان عالی به نظر نمی رسد، اما از ایده متفاوت و خلاقانه ای بهره می گیرد، خصوصا با توجه به اینکه اکثر کمپانی ها از چیدمان دوربین مربعی استفاده می کنند.

علاوه بر طراحی دوربین متفاوت، ظاهرا گوگل تصمیم گرفته تا یک دوربین واید را به مدل جدید خود اضافه کند. نبود این سنسور یکی از بزرگترین معایب گوشی های سری پیکسل 4 به شمار می آید. حال باید دید که سنسور واید در ترکیب با اپلیکیشن هایی نظیر گوگل کمرا چه قابلیت هایی را از خود نشان می دهد.

نظر شما چیست؟ طراحی پیکسل ۵ به چه شکل خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

😐

سپیده دم

همین که مثل طراحی های تکراری دیگر شرکت ها نیست خودش خوبه اگر این باشه طراحیش نظرم مثبته

V800B

ب گمونم گوگل و سونی رقابت تنگاتنگی تو طراحی گوشی های عجیب و کم طرفدار دارن
و ب خیال خودشون خیلی خاصن

afsoon

خخخخ خاصه ولی زشت

Chalton

سامسونگ: توانایی ساخت گوشی‌های با قابلیت تاشدن از چند بخش را داریم
اینکه سامسونگ در طی کمتر از یک‌سال، دومین گوشی هوشمند تاشدنی خودش را معرفی کرد، نشان می‌دهد شرکت مذکور به‌دنبال هدایت صنعت گوشی‌های هوشمند به‌سمت دستگاه‌های تاشدنی است. اندکی پس از معرفی گوشی تاشدنی جدید گلکسی Z Flip، مدیر بخش موبایل سامسونگ، رو تائه مون، اعلام کرد دنیای فناوری آماده‌ی رونمایی گوشی تاشدنی است که از بیش از یک‌جا تا می‌شود. از این گذشته، شرکت یادشده مدتی است ایده‌ی چنین دستگاهی را در سر می‌پروراند.
درحال‌حاضر، تمامی گوشی‌های هوشمند تاشدنی تنها از یک‌جا تا می‌شوند، اما فناوری سامسونگ به این شرکت اجازه خواهد داد تا گوشی هوشمندی با چندین لولا بسازد که نمایشگر آن از هر دو طرف تا می‌شود

Mahdi

یعنی نمیدونم با خودشون چی فکر کردن

Amir galaxy

چه باحال
خوشم اومد

Amin

تو نگاه اول که دیدمش احساس کردم دوربینش داره لبخند میزنه نمیدونم چرا 🙂

هادی

حتی اگه زشتم باشه از طراحی تکراری سایر شرکت ها بهتره

AAAA_.reza._AAAA

شبیه یه ناچ بزرگه :))

نیما عرفانی

Design For Google Pixel 5: اوه خیلی فضایی

Milad7

آخر زشتی =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)