حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر ۳۰ احتمالا فروردین ۹۹ باشد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر، شایعات

شرکت های مختلف پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۰ خود را کم کم معرفی می کنند و انتظار می رود تا بهار ۹۸ اکثر آنها رونمایی شوند. امروز خبر می رسد که تاریخ معرفی آنر ۳۰ احتمالا فروردین ۹۹ باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی آنر ۳۰

آنر

آنر

جدیدترین شایعات به ما می کنند ما خانواده آنر ۳۰ در ماه آوریل ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. این زمان حدود یک ماه زودتر از تاریخی است که سری آنر ۲۰ معرفی شد. پیش‌بینی می‌شود که سری آنر ۳۰ دو مدل داشته باشد: یک مدل استاندارد و یک مدل پرو که آنر ۳۰ پرو نامیده خواهد شد. هر دو گوشی از چیپست Kirin 990 5G استفاده خواهند کرد و احتمالا نسخه دیگری از این خانواده با نام آنر ۳۰ لایت نیز معرفی می‌شود که با پردازنده Kirin 810 به بازار می‌آید.

این منبع در توئیت دیگری به احتمال معرفی تبلت پرچمدار جدیدی از سوی آنر اشاره کرده که احتمالا آنر مجیک‌پد نام خواهد داشت. این دستگاه ممکن است ویژگی‌های مشترکی با میت‌پد پرو داشته باشد، اما احتمالا قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

جدیدترین پرچمداران آنر سری آنر V30 بود که شامل آنر V30 معمولی و آنر V30 پرو می‌شد. هر دو دستگاه در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شدند و در ماه دسامبر به بازار آمدند. انتظار داریم که سری آنر ۳۰ نیز به فاصله یک ماه پس از رونمایی در ماه مه روانه بازار مصرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۳۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

سوال هفته…
در طراحی:

http://uupload.ir/files/trsq_a8867ddbly1gbsfjt90zbj23402c0x6u.jpg

کدوم؟🤔

Mahdi

Realme x2pro
P30pro
Note10+

The Destroyer

نکس ۳

Amin

به نظر من
mi note 10
p30 pro
note 10
iPhone 11promax

_V_

1- میت ۳۰ پرو/نوت۱۰ پلاس
2- نکس۳
۳- می۹ پرو

Aпɢεʟ

با اختلاف پی سی پرو از همشون بهتره.

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)