حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۳۱ با دوربین چهارگانه ارایه خواهد شد؟

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم سامسونگ گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با اگزینوس ۹۶۱۱ و اندروید ۱۰ در بنچمارک گیکبنچ لو رفت. همچنین یک هفته پس از ان دیدیم گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با دوربین چهارگانه ارایه می شود. امروز پوستری منتشر شده و این سوال را پیش می آورد که آیا گلکسی ام ۳۱ با دوربین چهارگانه ارایه خواهد شد؟

گلکسی ام ۳۱

همانطور که در پوستر بالا می بینید، یک عدد ۶۰۰۰ را شاهدیم که خب شاید به مربوط به باتری باشد و شاید مربوط به رزلوشن دوربین تفسیر شود. همچنین در این تصویر چهار چشم می بینیم که مشخصا به دوربین چهارگانه اشاره دارد.

با توجه به رسمی بودن این پوستر انتظار داریم که گلکسی ام ۳۱ به زودی ارایه شود. سامسونگ در فوریه و مارس گذشته به ترتیب از گوشی‌های گلکسی M30 و M30s خود پرده برداری کرد و حالا به نظر می‌رسد، با توجه به حضور گوشی گلکسی M31 در سایت‌های بنچمارک‌گیری، نسل جدید آن‌ها در شرف معرفی است.

این گوشی که با شماره مدل SM-M315F در سایت گیک‌بنچ حضور یافته، موفق به کسب امتیاز 348 در حالت تک هسته‌ای و 1214 در حالت چند هسته‌ای شده است. بر اساس اطلاعات این سایت، گوشی Galaxy M31 به اندروید ۱۰ و یک رم 6 گیگابایتی نیز مجهز است.

فهرست امتیازهای این گوشی در گیک‌بنچ، همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ را برای قدرت‌بخشی آن برگزیده است. این درحالیست که شایعات پیشین به حضور تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام در زیر قاب آن اشاره داشتند.

گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با دوربین چهارگانه ارایه می شود

به جز این موارد، گیک‌بنچ اطلاعات دیگری از گوشی اقتصادی آینده‌ی سامسونگ را در اختیار ما نگذاشته است،‌ اما شایعات پیشین به حضور دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق روی قاب پشتی این دیوایس اشاره دارند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۳۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

کاشکی جنس بدنه اش بشه پلاستیک شفاف

CAT

اون موقعه همه ترول های سایت میریزن و تا پایان سال 2020 آپولو میزنن به ما

درزم چراااا؟

Mani

راستی ناچ داره یا پانچ هول

Mahdi

امتیاز دوربین mate20 x اومد

Amir galaxy

چرا m30s تو بازار پیدا نمیشه🥴

✔ TVKade

خوبه باتری 6000 رو نگه داشته.

Milad7

سری ام باتری خوبی دارن

vahid

دقیقا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)