حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با دوربین چهارگانه ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی ام ۳۰ و گلکسی ام ۳۰ اس با دوربین دوگانه ارایه شدند و پس از آن ها حالا خبر می رسد که گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با دوربین چهارگانه ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ام ۳۱

گلکسی ام ۳۱

گلکسی ام ۳۱

اولین اطلاعات لو رفته از گلکسی ام ۳۱ می گویند که هیچ تغییری در دوربین این تلفن نسبت به دوربین گلکسی M30s ایجاد نخواهد شد. اما با این حال، تصویری از پنل دوربین دستگاه گلکسی M31 منتشر شده است که با توجه به حفره اضافی آن می‌توان گفت که در این تلفن یک لنز دیگر به مجموعه دوربین اصلی اضافه خواهد شد.

گلکسی A51 و A71 نیز یک سنسور اضافه در بخش دوربین اصلی خود دارند. این لنز از نوع ماکرو بوده و بعید نیست که عضو جدید سری گلکسی M نیز به این سنسور مجهز شود. این لنز در بخش کناری مجموعه دوربین قرار می‌گیرد.

با توجه به اخبار و شایعات گلکسی M31 دارای یک دوربین اصلی با کیفیت 48 مگاپیکسل، یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسل و سنسور عمق است. هم‌چنین، انتظار داریم که این دستگاه از همان چیپست موجود در گلکسی M30s با نام اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده کند. البته، برخی از شایعات نیز نشان می‌دهند که تلفن جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۶۶۵ به جای تراشه اگزینوس بهره خواهد گرفت. انتخاب چیپست به منطقه جغرافیایی بازار موردنظر بستگی دارد.

شایعات دیگری هم درباره اسمارتفون‌های گلکسی M21 ،M11 و M41 منتشر شده است. اسمارتفون گلکسی M41 به سنسور 64 مگاپیکسل و تراشه اگزینوس 9630 مجهز خواهد شد، در حالی که احتمال می‌دهیم گلکسی M21 دارای لنز 24 مگاپیکسل و تراشه اگزینوس 9609 یا 9610 باشد.

نظر شما درباره گلکسی ام ۳۱ احتمالی با دوربین چهارگانه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

🤔🤔

Milad7

شت 😐

Amir galaxy

عالی👌

Chalton

👏👍

Dr.Nazer

ماشالا ماشالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)