حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M31 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

گلکسی M31 به اولین گوشی هوشمند میان رده و غیر پرچم دار سامسونگ تبدیل شد که آپدیت اندروید 11 و One UI 3.0 را دریافت می کند.این به روزرسانی ابتدا در هند منتشر شده است و کم کم سایر کاربران نیز می توانند این آپدیت را دریافت کنند.

مشخص نیست که آیا به روزرسانی برای کاربرانی که نسخه اندورید 10 هستند به صورت مستقیم در دسترس هست و یا خیر، اما شما با باز کردن برنامه تنظیمات ، انتخاب به روزرسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب ، می توانید آپدیت جدید مدل گلکسی M31 را بررسی کنید.

نسخه جدید سیستم عامل اندروید 11،  M315FXXU2BUAC و وصله امنیتی ژانویه 2021 همراه آن است. اگر این آپدیت برای شما نشان داده نشد، صبر کنید تا چند روز آینده برای شما نیز ارایه خواهد شد و یا اینکه اگر عجله دارید می توانید اقدام به نصب این آپدیت به صورت دستی از طریق رایانه های شخصی تان کنید.

گلکسی M31

گلکسی M31

سامسونگ گلکسی M31 چند به روزرسانی اندروید و One UI دیگر دریافت می کند؟

این اولین ارتقا بزرگ و اصلی مهم سیستم عامل اندروید گلکسی M31 است و سامسونگ باید قبل از محدود کردن در بروزرسانی های امنیتی ، آن را با یک به روزرسانی بزرگ دیگر ارائه دهد. سامسونگ حتی می تواند دو به روزرسانی بزرگ دیگر اندروید و One UI برای آن به ارمغان بیاورد، اما این چیزی نیست که این شرکت رسماً برای هر دستگاه سری M تأیید کرده باشد.

به هرحال چیزی که مشخص است سامسونگ قول بروزرسانی پرچمدارانش مثل سری گلکسی اس را تا سه نسخه بعدی اندروید داده است و باید دید سیاست این شرکت برای دیگر سری ها از جمله سری M و سری A به چه صورت خواهد بود.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

اوه واقعا
ایول به آپدیت دهی سامسونگ
خوبه که برای یه میانرده اینقد سریع آپدیت بده

Milad7

ایول سامی آپدیت دهیش خیلی بهتر از گذشته شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی