حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین آیفون ۱۱ منتشر شد: دوگانه اپل پایین تر از دوگانه گوگل

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تست، دوربین

اپل در نهایت در سال ۲۰۱۹ از دوربین تکی برای آیفون ارزان دست کشید و برای آیفون ۱۱ دوربین دوگانه در نظر گرفت. گوگل اما برای پرچمداران ۲۰۱۹ خود فقط دوربین دوگانه را در نظر گرفت. امروز امتیاز DxO دوربین آیفون ۱۱ منتشر شد و می بینیم که دوگانه اپل پایین تر از دوگانه گوگل قرار می گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

امتیاز DxO دوربین آیفون ۱۱

امتیاز DxO دوربین آیفون ۱۱

امتیاز DxO دوربین آیفون ۱۱

احتمالاً می‌دانید که تصمیم گوگل و اپل برای دوربین دوگانه دستگاه های ۲۰۱۹ خود با هم متفاوت است. اپل ترجیح داده تا دوربین دوم را به لنز فوق عریض مجهز کند در حالی که گوگل همچنان معتقد است دوربین تله‌فوتو انتخاب بهتری برای دوربین دوم موبایل خواهد بود.

هر کدام از این نگرش ها می تواند کاربری خود را داشته باشد و شما به عنوان یک کاربر می توانید انتخاب کنید که کدام یک نیاز شما را بهتر بر طرف می کند.

در بررسی‌ها اما انتخاب گوگل امتیاز بالاتری نسبت به انتخاب اپل ثبت کرده است. امروز بررسی لابراتوار DxO درباره آیفون ۱۱ منتشر شده که نتایج این بررسی را در این مطلب می بینیم.

آیفون ۱۱ با دوربین دوگانه خود در مجموع موفق به کسب امتیاز ۱۰۹ می شود و پایین تر از گوگل پیکسل ۴ می نشیند. البته اگر می‌خواهید این دستگاه را به صورت مستقیم با هم مقایسه کنید باید در نظر داشته باشید که دستگاه گوگل ۱۰۰ دلار گرانتر است اما نمایشگر رزولوشن بالاتر و پنل اولد را نیز ارائه می‌کند.

نظر شما درباره کیفیت دوربین پرچمدار اقتصادی اپل در سال ۲۰۱۹ چیست؟ فکر می کنید این دستگاه ۷۰۰ دلار می تواند رضایت شما را پس از خرید برای کیفیت دوربین جلب میکند؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

دکسو پولی…فقط بلده به هواوی امتیاز بده اصلا قبولش ندارم 🤦

Lovers of God

اگه اپل اول بود قبولش داشتی؟
من چه هواوی اول باشه چه اپل چه سامسونگ قبولش ندارم

نیما عرفانی

تیتر سنگینه …
با اینکه امتیاز سلفیِ آیفون های جدید مشخص نیست اما احتمالاً به جز قابلیت اسلوفی و ۴کی اپل ، در مجموع برای عکس برداری دوربین سلفیِ گوگل بهتر باشه.

Milad7

ضعیف تر از حد انتظار عمل کرده

Milad7

با کمتر از نصف قیمت این گوشی میشه MI9 را خرید که یچ چیزی از آیفون 11 کم نداره

Mahdi

ففط زومش پایینه
من تعجب کردم چطوری اس۱۰پلاس از این بیشتر گرفته در حالی که تو بیشتر تست های خود دکسومارک همین ایفون ۱۱ بهتر بود اگه قبول ندارین نگاه کنید

V800B

اگر مثلا یک دوربین ۱۶ یا ۱۹ داشت قطعا نمرش حدود۱۱۳ اینا میشد چون زومش ب شدت ضعیفه

afsoon

می۹ .۳۶۰ دلاره😂

amer

امتیاز خوبی گرفته
مبارک خریدارهاش باشه

MohammadFarhaadi

اصلا می نه رو اون وسط ندیدین!!!فقط پایینتر از پیکسله؟!

Amir galaxy

با mi 9 مقایسه نکرد چون دوربینش سه گانس به تیتر نمیخوره یکم دقت کنین بعد کامنت بدید

Yas

پرچمدارای الجی و سونی کجای این جدول هستن؟!
کجا رفتین این فراموش شدگان تاریخ🤣🤣

Soraygoular

دوستان امتیاز رو به نظرم بهتره به جایه این که با می ۹ مقایسه کنید با می نوت ۱۰ مقایسه کنید که نصف قیمت 🙂 ولی خب از دو تا دوربین نسبتا کارایی خوبی گرفته دیگه اگه صادق باشیم بیشتر شرکتا برای زوم ۲ برابر اصلا نیازی به لنز دوم ندارند و با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی میشه کیفیت و خروجی بهتری هم تویه زوم گرفت به نظرم الان دو تا دوربین کافیه یک ۶۴ مگاپیکسلی با پیکسلهای بزرگ و یک واید خیلی خوب همه چیز دیگه هم که با نرم افزار شدنیه برای زوم قوی هم میشه از دوربین سومی استفاده کرد ولی برای زوم معمولی همین ۲ دوربین کافیه

Mahdi

نمیدونم تو واید چرا انقدر ضعیف نمره گرفته

Chalton

امتیاز نا امید کننده و ضعیف

Dr.Nazer

قبلاً گفتم، هنورم میگم، در آینده هم خواهم گفت..‌

#دکسوپولی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)