حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با گلکسی A30s

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اختصاصی ترنجی، تست، سامسونگ، مقایسه، هواوی

شاید بازار پرچمدارها پرزرق‌و‌برق باشد اما اکثر آمارها نشان می دهد که کاربران ترجیح می دهند یک موبایل ارزان با مشخصات خوب بخرند. هواوی و سامسونگ دو برند مطرح در زمینه موبایل های اقتصادی هستند که نمونه های قابل توجهی در بازار دارند. امروز می خواهیم دو دستگاه نسبتا تازه وارد به بازار موبایل ایران را با هم مقایسه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با گلکسی A30s را داشته باشید.

مقایسه هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با گلکسی A30s

مقایسه هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با گلکسی A30s

مقایسه هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با گلکسی A30s

هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ یا گلکسی A30s ؟ مشخصا نمی توان به قطعیت گفت کدام دستگاه برای خرید بهتر است. شما به عنوان مصرف کننده باید بدانید که چه چیزی می خواهید و سپس به اقدام به خرید کنید.

ما در این مطلب مقایسه هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با گلکسی A30s می خواهیم به چهار ویژگی برتر برای خرید موبایل اشاره کنیم و برتری هر کدام از این دو رقیب را به شما بگوییم.

نمایشگر

هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با تمرکز بر طراحی به روز تلاش کرده تا انتخاب جذابی باشد. یکی از المان های این طراحی به روز در نمایشگر دستگاه دیده می شود. جایی که برای حذف زائده تصویر از دوربین سلفی پاپ استفاده شده است. به این ترتیب شما نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی دارید که هیچ زائده ای روی آن نیست.

رزلوشن تصویر نیز در نمایشگر هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ برابر +FHD است که یک مزیت دیگر نسبت رقیب HD+ آن به شمار می رود. در این بین اما پنل امولد گلکسی ای ۳۰ اس و حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر آن هم قابل توجه است.

حافظه داخلی و حافظه رم

هواوی برای Y9 پرایم ۲۰۱۹ حداقل حافظه داخلی و حافظه رم بیشتری نسبت به گلکسی A30s در نظر گرفته است. شما می توانید در نسخه پایه از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم بهره ببرید در حالی که گلکسی A30s در نسخه پایه تنها ۳۲ گیگابایت حافظه رم و ۳ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین

گلکسی ای ۳۰ اس با دوربین سه گانه دارای رزلوشن بالاتر ارایه می شود. دوربین اصلی A30s عکس های ۲۵ مگاپیکسلی می گیرد که اگر اندازه تصویر بزرگتر مد نظر شماست، می تواند انتخاب بهتری باشد. همچنین دوربین عمق سنج آن نیز رزلوشن بالاتری دارد. در این بین نباید از عکاسی ویژه حالت شب هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ نیز غافل شد.

شارژ سریع

سامسونگ دستگاه اقتصادی خود یعنی گلکسی A30s را با شارژر ۱۵ وات درون جعبه ارایه می کند که می تواند یک ویژگی دلگرم کننده باشد. هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ اما در مقابل شارژر ۱۰ وات را در جعبه دارد. هر دو دستگاه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارند و پورت USB C شارژ خواهند شد.

در مجموع با توجه به قیمت بسیار نزدیک این دو دستگاه به یکدیگر، باید ببینید که چه ویژگی هایی برای شما اهمیت بیشتری دارد تا انتخاب خود را داشته باشید. در این مقایسه رابط کاربری و چیپست وارد نشد چون گزینه اول کاملا سلیقه ای است و بیشتر به عادت کاربری شما باز می گردد و گزینه دوم به صورت کلی تفاوت معناداری را بین این دو دستگاه رقم نمی زند.

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از این دو دستگاه اقتصادی را می پسندید؟ هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ یا گلکسی A30s؟ دلیل؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)