حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوآوری های هواوی وای ۹ اس و هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اختصاصی ترنجی، هواوی

در دستگاه های اقتصادی به ندرت می بینیم که نوآوری خاصی ارایه شده باشد. در این بین اما دو دستگاه اقتصادی جدید هواوی متفاوت ظاهر شده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نوآوری های هواوی وای ۹ اس و هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ را در قالب یک اینفوگرافیک اختصاصی مرور کنیم.

نوآوری های هواوی وای ۹ اس و هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹

نوآوری های هواوی وای ۹ اس و هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹

همانطور که در این اینفوگرافیک برای نوآوری های هواوی وای ۹ اس و هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ آورده ایم، پنج موضوع اصلی می تواند نوآوری های ویژه هواوی در دستگاه های اقتصادی باشد.

۱- این دو دستگاه از نمایشگر تمام صفحه کم حاشیه بدون زائده بهره می برند که وضوح تصویر آن ها با توجه به رده قیمتی کاملا قابل قبول است.

۲- دوربین سلفی پاپ آپ به شما کمک می کند تا با حفظ دوربین سلفی با کیفیت اما آن را به صورت مزاحم درون نمایشگر نداشته باشید و هر زمان که نیاز بود آن را فرخوانی کنید.

۳- باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با ویژگی های نرم افزاری ویژه در رابط کاربری EMUI هواوی به شما اطمینان خاطر می دهد که حداقل یک روز عمر باتری را داشته باشید. همچنین این دستگاه ها هر دو از پورت به روز USB C بهره می برند.

۴- حسگر اثرانگشت خازنی انتخاب هواوی برای این میان رده هاست که در مقایسه با نمونه های زیرنمایشگر، بسیار سریع تر هستند. در هواوی وای ۹ اس شاهد قرار گرفتن این بخش در کنار دستگاه هستیم.

۵- هماهنگی نرم افزار و سخت افزار در Huawei Y9s و Y9 Prime 2019 را می توانید به راحتی مشاهده کنید، جایی که کایرین ۷۱۰ اف با ویژگی GPU توربو این دستگاه ها را به گزینه مناسب برای بازی در این رده قیمتی تبدیل می کند.

نظر شما درباره نوآوری های هواوی وای ۹ اس و هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)