حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۴۰ پرو در قاب برش‌نخورده دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی پی ۴۰ پرو می توانیم تقریبا تصور کنیم اما موضوعی که کاملا مشخص نیست، چینش دقیق دوربین ها در قاب مستطیلی است. امروز هواوی پی ۴۰ پرو در قاب برش‌نخورده دیده شده که یک موضوع را می تواند برای ما تایید کند و آن سوراخ نمایشگر برای دوربین دوگانه سلفی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰ پرو

هواوی پی ۴۰ پرو

هواوی پی ۴۰ پرو

به تازگی یکی از خبرنگاران حوزه فناوری چین تصاویری از هواوی پی ۴۰ پرو را در شبکه اجتماعی چینی منتشر کرد و پس از چند ساعت پست خود را پاک کرد؛ این اولین مرتبه ای است تصاویر زنده پرچمدار هواوی پی ۴۰ پرو هواوی منتشر می‌شود. البته ارسال این پست برای چند ساعت کافی بود تا تصاویر نسخه نهایی پرچمدار پی ۴۰ پرو در سطح اینترنت پخش شود و در واقع پاک کردن این پست بی فایده بوده است.

در تصویر اول قسمت جلویی هواوی P40 Pro به نمایش گذاشته شده است که بر روی صفحه نمایش آن شاهد استفاده از دو بریدگی نقطه‌ای برای قرار دادن دوربین سلفی دوگانه هستیم. البته نوار وضعیت تا قسمت زیری دوربین سلفی ادامه پیدا کرده و یک حاشیه مشکی را به وجود آورده است، به همین دلیل نمی‌توان تشخیص داد که سنسورهای دوربین سلفی از یک‌دیگر جدا شده‌اند یا که مانند رندرهای منتشر شده در یک ماژول پیله شکل قرار گرفته‌اند.

عکس دوم مربوط به قسمت پشتی پرچمدار P40 Pro می‌شود، اما به دلیل استفاده از قاب محافظ بخش پشتی دستگاه مخفی شده است و ماژول دوربین دستگاه قابل مشاهده نیست. اما اخیراً رندرهایی از نسخه ویژه پرچمدار P40 Pro منتشر شده بود که در آن شاهد استفاده از ماژول دوربین پنج‌گانه بودیم. در نهایت انتظار می‌رود که هواوی پرچمداران جدید خانواده P را در سه نسخه متفاوت در ماه مارس سال جاری معرفی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۴۰ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

پانچ دوگانه داره… 🤔

Amin B3DA

و اسپیکر مونو
بدون 4 لبه خمیده (البته توی این مدل که داخل عکس هست)

m.b

گفته بودم چهار لبه خمیده نمیشه احتمالاً…

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

⚠️⚠️⚠️

Chalton

از همین حالا مطمئن باشید طرح دوربین عقبش کپی از سامسونگ هست.

Lovers of God

کپی ولی کپی که از اصل خیلی زیبا تره و بهتره

Milad7

نکنه باز هم اسپیکر تکی داره 😐

Amir galaxy

چه رقابت جذابی در پیش داریم💦💦💦💦

Dr.Nazer

متاسفانه امسال سال سامسونگه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)