حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ۴۰ درصدی آیفون ۱۱ از فروش ماه آخر سال ۲۰۱۹ اپل

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل

موضوعی که مشخص است، محبوبیت آیفون ۱۱ برای کاربران به دلیل قیمت و نام آن است. یک آمار دیگر در جهت تایید موفقیت این دستگاه منتشر شده که به ما درباره سهم ۴۰ درصدی آیفون ۱۱ از فروش ماه آخر سال ۲۰۱۹ اپل می گوید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۱۱

دوربین آیفون ۱۱

دوربین آیفون ۱۱

جدیدترین گزارش تحقیقاتی شرکت CIRP نشان می‌دهد که سری آیفون ۱۱ از سوی مشتریان با استقبال خوبی مواجه شده است و در مجموع آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس موفق به کسب سهمی ۶۹ درصدی از فروش کل آیفون‌ها در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۹ شده‌اند.

همان طور که انتظار می‌رفت، آیفون ۱۱ محبوب‌ترین عضو این خانواده بود که توانست سهمی ۳۹ درصدی از مجموع آمار فروش آیفون داشته باشد. نکته جالب توجه این است که آیفون XR نیز با وجود قدیمی‌تر بودن همچنان فروش خوبی دارد و با قیمت ۵۹۹ دلار مشتریان خاص خود را حفظ کرده است.

مطابق معمول، اپل ریز جزئیات فروش سخت‌افزارهای خود را منتشر نمی‌کند، در نتیجه این آمارها بر اساس تحلیل و بررسی تحلیل‌گران به دست آمده است. CIRP می‌گوید متوسط قیمت فروش این محصولات از ۸۳۹ دلار در دسامبر سال ۲۰۱۹ به ۸۰۹ دلار در دسامبر ۲۰۲۰ رسیده است. با توجه به کاهش ۵۰ دلاری قیمت آیفون ۱۱ نسبت به قیمت آیفون XR در هنگام عرضه، این افت قیمت قابل پیش‌بینی بود.

شرکت CIRP مدعی است تمایل مشتریان به تهیه دستگاه‌های دارای ظرفیت داخلی بالا نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است. اگرچه بیش از دو سوم خریداران آیفون ۱۱ پرو مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه را انتخاب کرده‌اند، ولی اکثر خریداران آیفون ۱۱ یا مدل‌های قدیمی‌تر به مدل پایه ۶۴ گیگابایتی رضایت داده‌اند.

اپل حدود یک هفته دیگر گزارش مالی رسمی خود را در روز سه‌شنبه ۸ بهمن منتشر می‌کند. با وجود این که کوپرتینویی‌ها آمار دقیقی در این گزارش‌ها ارائه نمی‌کنند، اما از روی اطلاعاتی که داده می‌شود می‌توان به نتایج مناسبی دست یافت. سرمایه‌گذاران به طور ویژه منتظر هستند تا ببینند واکنش مشتریان نسبت به سرویس‌های جدید این شرکت از جمله اپل آرکید و اپل تی‌وی پلاس چطور بوده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اپل با ارایه آیفون ۱۲ بر اساس راهبرد آیفون ۱۱ می تواند موفقیت خود را تکرار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

خوب ظاهر شده

Aпɢεʟ

ماشالله ⁦❤️⁩

Amir galaxy

آیفون های امسال غوغا میکنن⁦✌️⁩

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

خوبه

Mahdi

خب معلومه آیفون ۱۱ از دوتای دیگه خوشگلتره و رنگ های جذاب تری داره با همون سخت افزار و دوربین هم چیزی کم نداره

Amir galaxy

اره واقعا طراحی دوربینش قشنگ تر از اون دوتاس

Aпɢεʟ

کجا خشگلتره….اصلا نسبت به برادرای بزرگترش خیلی ارزش خرید کمتری داره..

Mahdi

هر کی سلیقه ای داره ولی بنظر من که ۱۱ خوشگلتره

Lovers of God

من iPhone xs Max را بیشتر میپسندم
تقریبا هم قیمت هستند
درسته پردازندش ضعیف تره ولی بازم هم خیلی خوبه
ظاهر بهتری هم داره
صفحه نمایشش هم سوپر آملده

Aпɢεʟ

دقیقا🌹

Milad7

به نسب پرو ارزش خرید نداره

Dr.Nazer

واقعاً طراحی آیفون ۱۱ رو دوست دارم، مخصوصاً رنگ سبزش…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)