حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع جدید ال جی برای گوشی با نمایشگر تاشو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، حق اختراع

ال جی تعداد زیادی حق اختراع برای گوشی تاشو با نمایشگر پیوسته ثبت کرده است اما در تولیدات آن فقط دو دستگاه تاشو با نمایشگر مجزا دیده می شود. یک روز دیگر و یک حق اختراع دیگر! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع جدید ال جی برای گوشی با نمایشگر تاشو را ببینید.

حق اختراع جدید ال جی برای گوشی با نمایشگر تاشو

حق اختراع ال جی برای گوشی تاشو

حق اختراع ال جی برای گوشی تاشو

ال‌جی پارسال به جای رونمایی از موبایلی با نمایشگر تاشو از G8X ThinQ رونمایی کرد که دو نمایشگر جداگانه داشت. اگرچه این شرکت قبلا تایید کرده بود که در حال کار روی موبایلی با پنل منعطف است و پتنت‌هایی در این زمینه از آن منتشر شد، اما تاکنون محصولی از این شرکت ندیده‌ایم.

در حال حاضر، در جدیدترین خبر پتنت تازه‌ای از این شرکت بیرون آمده که دستگاهی با نمایشگر چرخشی را نشان می‌دهد؛ تلفن هوشمندی که صفحه نمایش آن به پشت گوشی برمی‌گردد و از این لحاظ شباهت بسیار زیادی به گوشی می میکس آلفای شیائومی دارد.

در طرحی که برای این پتنت ثبت شده دستگاهی را می‌بینیم که پایین آن حاشیه بسیار کمی وجود دارد، اما در بالا نواری برای میزبانی از دوربین و سنسورهای مربوطه قرار گرفته است. در سمت چپ نمایشگر هم حاشیه بسیار باریکی دیده می‌شود.

در نوار بالایی دستگاه دوربینی دوگانه به همراه فلش LED قرار گرفته است. این دستگاه از سمت راست حاشیه ندارد و پنل نمایش آن به پشت بدنه کشیده شده تا در هر دو سمت گوشی نمایشگر وجود داشته باشد. با توجه به این که بخش پشتی دستگاه هم به طول کامل از نمایشگر پوشیده شده، خبری از دوربین عقب نیست و احتمالا از همان لنزهای دوربین جلو برای عکاسی استفاده می‌شود.

از روی اطلاعاتی که در این پتنت ثبت شده، مشخص نیست که نمایشگر چگونه در جای خود قرار گرفته، اما احتمالا باید نوعی مکانیزم مغناطیسی در کار باشد. این احتمال وجود دارد که دکمه‌ای برای جداسازی بخش پشتی نمایشگر و باز شدن آن وجود داشته باشد. با این حال، از روی طرح‌های موجود نمی‌توانیم نتیجه‌گیری خاصی داشته باشیم.

در بالا و پایین این دستگاه بلندگو قرار گرفته و در بخش پایین علاوه بر درگاه microUSB، جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز دیده می‌شود. دکمه پاور هم در بخش بالایی این گوشی قرار دارد.

نظر شما چیست؟ ال جی چه زمانی گوشی تاشو با نمایشگر پیوسته خود را ارایه می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
japan

امیدوارم اینم الکی نباشه مگرنه عالیه

Amir galaxy

خوشمان نیامد

Milad7

چیز آنچنانی مشخص نبود

Chalton

جالب نیست

Dr.Nazer

ناچِش جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)