حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع ال جی برای گوشی یا تبلت تاشو با دو لولا را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

دستگاه های تاشو طرح جامعی که هنوز مشخص نشده و تلاش هایی که فعلا فقط چند شرکت محدود و در مقیاس غیر تجاری ارایه کرده اند. تا به امروز شرکت‌های مختلفی پتنت‌ها و طرح‌ها خود از گوشی‌های تاشو را به ثبت رسانده دو شرکت سامسونگ و هواوی نیز اولین محصولات خود با این ساختار را معرفی کرده‌اند؛ اما ال جی ایده‌ای را به تازگی به ثبت رسانده که می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع ال جی برای گوشی یا تبلت تاشو با دو لولا را ببینید.

حق اختراع ال جی برای گوشی یا تبلت تاشو با دو لولا

حق اختراع ال جی برای گوشی یا تبلت تاشو با دو لولا

حق اختراع ال جی برای گوشی یا تبلت تاشو با دو لولا

پس از مشکلاتی که برای عرضه گوشی گلکسی فولد سامسونگ به پیش آمد و هواوی نیز به دلایل نامشخص عرضه گوشی پرچمدار میت ایکس خود را متوقف کرد باید گفت که این ایده هنوز برای رسیدن به دنیای واقعی نیاز به کار دارد و شاید بهتر باشد شرکت‌‎های دیگر از این دو اتفاق درس گرفته و محصولات خود را با دقت و حساسیت بیشتری طراحی نمایند.

در این مسیر اما به نظر ایده‌ای که ال‌جی در نظر گرفته بسیار بهتر از همه طرح‌های قبلی است و می‌تواند ساختار گوشی‌های تاشو را بسیار کاربردی‌‎تر از قبل کند.

در طرح جدیدی که از سوی این شرکت کره‌ای به ثبت رسیده ال‌جی گوشی را با ساختار تاشو سه‌گانه (تا شدن از دو لولا در بدنه) پیشنهاد نموده که می‌توان حتی از قلم هوشمند نیز برای تعامل با آن استفاده کرد.

قلم هوشمند در این گوشی هم می‌تواند در حالت گوشی و هم در حالت تبلت مورد استفاده قرار بگیرد و با باز کردن خم‌های بدنه شما با یک صفحه خام و تبلتی با تعامل صرف لمسی روبرو نخواهید بود و می‌توانید امور جاری خود را با قلم هوشمندی که برایش در نظر گرفته شده به نحو پیشرفته‌تر و بهتری انجام دهید.

حق اختراع ال جی برای گوشی یا تبلت تاشو با دو لولا

حق اختراع ال جی برای گوشی یا تبلت تاشو با دو لولا

البته پیش از این شرکت‌های مانند سامسونگ، شیائومی و هواوی نیز طرح‌هایی با ساختار تاشو از دو نقطه در داخل نمایشگر پیشنهاد کرده بودند ولی شاهد تصویب طرحی با استفاده از قلم در کنار گوشی تاشو نبوده‌ایم.

در کنار این مورد ال‌جی دوربین سه‌گانه را نیز در طراحی این گوشی مورد استفاده قرار داده است که کاربر می‌تواند در هر دو حالت دوربین جلو و پشت از آنها استفاده کند و به دلیل ذات تاشو گوشی محدودیتی در این مورد وجود نخواهد داشت.

حاشیه‌های نمایشگر نیز بسیار نازک هستند و همین مورد بر کیفیت و زیبای دستگاهی که در آینده شانس رسیدن به مرحله تولید را دارد، خواهد افزود.

به هر حال همانطور که می‌دانید این طرح نیز در حال حاضر جنبه پتنتی داشته و به نظر تا رسیدن به محصول نهایی راه زیادی در پیش است. البته امیدواریم دیگر شرکت‌ها نیز تلاش کنند تا به معنای واقعی گوشی‌های تاشو راه خود را در بین محصولات فناورانه پیدا کرده و بتوانند به شکل کاربردی خود گسترش یابند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ال جی می تواند آن شرکتی باشد که بهترین طرح تبلت یا گوشی تاشو را ارایه کند؟ نظر شما درباره این حق اختراع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

جالبه

Dr.Nazer

الجی احتمالا با سابقه‌ی خوب نوآوریش گوشی‌های تاشوی خوبی تولید کنه.

نیما عرفانی

(فکر می کنید که ال جی می تواند آن شرکتی باشد که بهترین طرح تبلت یا گوشی تاشو را ارایه کند؟) بله چرا نباشه؟
همون‌طور که قبلاً بارها گفتم؛ تا به حال بهترین طرحی که از دیوایس تاشو دیدم(گوشی/تبلت منعطف) مربوط به طرح های الجی و همینطور اینتل-مایکروسافت بود . الجی در این زمینه بالای ۱۸ تا پتنت ثبت کرده که قطعاً یکی دوتاش عملی میشه . اما در رابطه با این طرح، به نظر خیلی کم نقص هستش و اگه به مرحله‌ی تجاری برسه مورد استقبال قرار میگیره.

Amin B3DA

دو لولا ینی ضخامت گوشی باید 2 یا نهایت 3 میلی متر باشه که تاشدنش اندازه همین گوشی های بازار بشه نه سه برابر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)