حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه نوکیا TA-1207 از FCC گرفته شد، احتمالا نوکیا ۱.۳

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | شایعات، نوکیا

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم نوکیا ۱.۳ با اسنپدراگون ۲۱۵ ارایه خواهد شد. در همان راستا امروز می بینیم که تاییدیه نوکیا TA-1207 از FCC گرفته شده که احتمالا نوکیا ۱.۳ باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۱.۳

در صورت اعتماد به گزارش اخیر، نوکیا در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدید ارزان قیمت است. طبق گزارش، یک تلفن نوکیا جدید با شماره مدل TA-1207 ظاهر شده است و در لیست صدور گواهینامه FCC قرار گرفته است. همانطور که انتظار می رود، این لیست برخی از جزئیات اولیه اولیه دستگاه را فاش کرده است. با توجه به اطلاعات موجود، به نظر می رسد که این گوشی با نام نوکیا ۱.۳ به بازار عرضه شود. همانطور که از نام این محصول پیداست، جانشین نوکیا ۱.۲ قبلی می شود.

با نگاهی به تصویر، می توان گفت دستگاه آینده نوکیا با ابعاد 146.56 میلی متر در 70.46 میلی متر خواهد آمد. این بدان معنی است که ما ممکن است این گوشی را در اندازه صفحه نمایش در حدود 5.7 تا 5.8 اینچ مشاهده کنیم. لازم به ذکر است که نوکیا ۲.۲ نسل قبلی از ابعادی مشابه برخوردار است.

این لیست همچنین ظرفیت باتری 2920mAh را برای نوکیا ۱.۳ را نشان می دهد. این بدان معنی است که ادعا می شود نوکیا 1.3 باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی را به طور رسمی نشان می دهد. با توجه به شایعات و نشت های قبلی ، این دستگاه ممکن است در زیر چیپست اسنپدراگون ۲۱۵ اجرا شود.

به نظر می رسد نوکیا قصد دارد مشخصات کمتری را به نوکیا ۲.۲ در لیست ارزان تر Nokia 1.x ارائه دهد. متأسفانه، ما در هنگام نوشتن این اطلاعات دیگر نداریم. از آنجا که این دستگاه به FCC خود راه پیدا کرده است، ممکن است در روزهای آینده شاهد اطلاعات بیشتری در مورد ما باشیم.

در سایر اخبار مرتبط ، تلفن هوشمند نوکیا دیگری با شماره مدل TA-1234 به صورت آنلاین ظاهر شد. طبق این لیست ، اولین تلفن هوشمند این شرکت است که از سیستم عامل اندروید ۱۰ خارج از جعبه سیستم بهره می برد. سرانجام ، این شرکت همچنین در حال کار بر روی دستگاه پرچمدار بعدی خود با نام نوکیا ۹.۱ است. انتظار می رود پاییز امسال وارد بازار شود.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۱.۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

جناب عطایی مدل جدید نام گذاری کاربران بسیار خوب هست

با تشکر از شما

Ali.v

ببخشید شاید بی ربط باشه، ولی بعضی از دوستان در شبکه های اجتماعی مختلف میگن اندروید وان مگه چی داره؟یه اپدیته که اونم همه شرکتا میدن!بله اما یه فرقی هست.
شما جهت تضمین اپدیت ۲ ساله باید پرچمدار ۱۰ میلیونی بخری،
اما برای مثال نوکیا با گوشیایی مثل ۳.۲ یا ۴.۲ یا ۲.۲ و…با قیمت ۲ میلیون و کمتر با اندروید وان، اپدیت دو ساله رو تضمین میکنه که از مشخصات سخت افزاری قابل قبولی هم برخوردار هستن.

_V_

البته سری جی سامسونگ هم دو سال میگیرن!…

The Destroyer

پوکو و برخی گوشی های دیگه از شیائومی هم تا دو سال آپدیت اندروید جدید رو میگیرن…
به علاوه این که امکاناتی که تو رابط های کاربری هست قطعا در اندروید خام دیده نمیشه… پس من حتی اگه یک سال هم بیشتر آپدیت نگیرن ترجیحشون میدم به اندروید خالص اما خب به هر حال همه این جوری فک نمیکنن و سلایق متفاوته

mostafa3

پرچمدار پایینردها 😃

amer

مصطفی جان فاز نوکیا از تولید زیاد و اصرار بر تولید پایین رده با هوش پایین نفهمیدم

amer

گزارش خوبی بود مرسی

Aпɢεʟ

چی میشه نوکیا دوباره بره صدر 🥺

smartiz

من نوکیا 3.1 داشتم به طرز وحشتناکی داغ میکرد موقع هات اسپات…نمیدونم شاید مال من مشکل داشت، بعد مثال چند تا صفحه وب باز میکردی هنگ میکرد

The Destroyer

منم نوکیا ۲ داشتم و هنوز هم تو خونه هست…
واقعا غیر قابل تحمله… یعنی با کوچکترین کاری مثل چک کردن واتس‌اپ هم لگ میزنه…

japan

نوکیا یکوسه 😂😁 خوبه افرین

Milad7

پوووووف….

Milad7

به یاد مرحوم نوکیا 🙁 فقط اسمی ازش باقی مونده 🙁

Amir galaxy

خداحافظ برند دوست داشتنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)