حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۱.۳ با اسنپدراگون ۲۱۵ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | نوکیا

نوکیا ۱.۳ موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده و به ما می گوید که این گوشی هوشمند برای تامین قدرت خود از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۲۱۵ استفاده می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۱.۳ با اسنپدراگون ۲۱۵

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۱.۳

شرکت HMD Global در حال توسعه یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید است. این دستگاه که نوکیا ۱.۳ نام دارد، اخیرا تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول از بلوتوث 4.2 بهره می برد و دارای شماره مدل TA-1213 است. این اسمارت فون برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 215 استفاده می کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

نوکیا ۱.۳ احتمالا به عنوان جایگزین نوکیا ۱ وارد بازار می شود. نوکیا ۱ به صفحه نمایش 4.5 اینچی، چیپست مدیاتک MT6737M با 4 هسته پردازشی، 1 گیگابایت رم، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با فلاش LED، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و باتری 2150 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

نوکیا 2.3 یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت این شرکت محسوب می شود که از مشخصات فنی قابل قبولی بهره می برد. این دستگاه به صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده که در بالای آن برش قطره ای به چشم می خورد. این دستگاه به چیپست مدیاتک هلیو A22 مجهز شده که آن را 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

نوکیا ۳.۲ با اسنپدراگون ۴۲۹ و نمایشگر با ناچ قطره طور معرفی شد

نوکیا ۲.۳ دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کنند. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ 5 واتی پشتیبانی می کند. نوکیا 2.3 به صورت پیش فرض از اندروید ۹ بهره می برد و در آینده آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ۱.۳ می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

این همه نوکیا گوشی مضخرف تولید میکنه یدونه پرچمدار حرفهای با کیفیت بالا نداره

amer

برای کشور هند خوبه

Mahdi

اگه هم قیمت نوکیا ۱ باشه خوبه

The Destroyer

جناب عطایی فک میکنم درستش اسنپدراگون 215 هست…

Chalton

نوکیا دیگه مُرد تموم شد رفت.

Milad7

نوکیا گدایه 😐

Milad7

خیلی نوکیای اصیل را دوست داشتم هنوزم در به در دنبال یه N96 در حد آک هستم برای خرید… ولی این نوکیا هیچ شباهتی به نوکیای قدیم نداره…

Amir galaxy

خدافظ نوکیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)