حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۶۰ و گلکسی ام ۴۰ احتمالا زودتر از موعد ارایه شود

نوشته

4 سال قبل | 27 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

تقریبا ۹ ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) با سوراخ نمایشگر و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. دو ماه بعد تقریبا همان دستگاه با نام گلکسی ام ۴۰ معرفی شد. در حالی که این دو دستگاه در صف انتشار آپدیت اندورید ۱۰ سامسونگ هستند به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۶۰ و گلکسی ام ۴۰ احتمالا زودتر از موعد ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی ای ۶۰

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی ای ۶۰

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی ای ۶۰

سامسونگ در مورد ارایه OneUI 2.0 و Android 10 کاملاً واضح است اما مطمئنا نمی توانیم دقیقا تأیید کنیم یا انتظار داشته باشیم که هر دستگاه قبل از برنامه اولیه بروزرسانی اصلی را دریافت کند ولی قطعا الگویی در حال شکل گیری است. ارایه آپدیت اندروید ۱۰ Galaxy M20 و M30 به صورت OTA در هند از ماه دسامبر آغاز کرده و چند روز پیش Galaxy M30s با دریافت گواهینامه Wi-Fi جدید با اندروید ۱۰ دیده شد.

به نظر می رسد این وضعیت با گلکسی A60 و M40 کاملا یکسان است. اولی برای بروزرسانی اندروید ۱۰ فروردین ۹۹ برنامه ریزی شده بود، در حالی که دومی اسفند ۹۸ را انتظار می کشید. کمی عجیب و غریب این موضوع، با توجه به اینکه این جفت از نظر سخت افزاری تقریباً یکسان هستند. ما فقط می توانیم فرضیه صدور گواهینامه و مشکلات قانونی را فراتر از تلاش نرم افزار در این مقطع از زمان قرار دهیم.

به هر حال هر دو این دستگاه همچنین مورد بررسی مجدد اتحاد Wi-Fi برای برخی از مستندات قرار گرفتند، در حالی که صدای آپدیت اندروید ۱۰ در این نوشته ها هویداست. معمولاً گواهینامه Wi-Fi نشان از انتشار قریب الوقوع یا در این حالت بروزرسانی OTA دارد.

برای مرور روی مشخصا گلکسی A60 و M40 باید بگویم که این دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی PLS TFT، چیپست Snapdragon 675 با 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت رم، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، شارژ 15W و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به علاوه ۸ و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی ارایه شدند.

شما گلکسی A60 دارید؟ منتظر ارایه آپدیت اندروید ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

A9 2018 هم اندروید 10 را میگیره ؟

MohammadFarhaadi

شما تو کامتای اینتل منظورت با من بود که فحاشی میکنم؟

Milad7

جان؟

MohammadFarhaadi

آقای ع.ط.ا.یی یه سری کاربرا فقط میان برا دیده شدن و لاگژری شدن.اگر جلوشون رو نگیرید میشن مثل چالتون.مثل همین آنجل.به فکر کاربرایی مثل من که فقط کارشون چک کردن سایته و فقط اخبار رو دنبال میکنن باشید.من اندازه سن بعضیاشون تو سایت بودم هم با عضویت هم بدون عضویت اونوقت طرف با چرت و پرت گفتن به بقیه میخواد سریع لاگژری بشه و یه خودی نشون بده!!!یه مشت بچه چهار پنج ساله ریختن تو سایت نه ادب سرشون میشه نه احترام کوچیک بزرگی.

Dr.Nazer

الان لاگژری با واعظ بودی؟😐

MohammadFarhaadi

یه سری هستن طرف دوروزه اومده تو سایت میخواد لاگژری بشه و پله های لاگژری شدن رو با رفتن رو مخ بقیه!!!چنان با سرعت طی میکنه که کسی به گرد پاش نمیرسه!نه منظورم واعظ یا کسایی که لاگژری هستن نیست.البته در یه جاهایی با هم اصطحکاک داشتیم ولی یه جاهایی هم نظرش رو قبول داشتم کل کلی هم اگر بوده شدت زیادی نداشته که کار به بی احترامی بکشه.ولی هستن کسایی که برای دیده شدن الان عضو سایت میشن یه ماه بعد خیلی رسیده و خیلی زود بعدش میبینی لاگژری میشن!!!

_V_

مام به شما ارادت داریم استاد فرهادی

MohammadFarhaadi

مخلصم واعظ جان.ببخشید من دیر به دیر میام سایت تازه کامنتت رو دیدم.مشغله کار و بچه ها بخصوص دختر دوسالم که کلا میگه تمام وقت باید در اختیار من باشی و با من بازی کنی!!!

Amir galaxy

ای خدا مشغله فکری شده ترنج⁦🤦🏻‍♂️⁩
هر چی بلا سرمون میاد حقمونه

Aпɢεʟ

بله متاسفانه آقای فرهادی مشغله زندگیش ترنج هست🤦🤦

MohammadFarhaadi

بله فرهادی که چند ساله تو سایته مشغلش ترنجه ولی شما که هنوز عضویتت خشک نشده جلو زدی از من و خیلیای دیگه اصلا دنبال ترنج و دیده شدن نیستی!من اولین کلاس کامپیوترم رو سال هفتاد رفتم و از همون موقع تو زمینه تکنولوژی همیشه فعالیت داشتم میشه بگی سال هفتاد نه هشتاد اصلا نود شما کجا تشریف داشتی!!!؟؟؟

Aпɢεʟ

میشه زر نزنی حوصله بحث با آدمایی مثل تورو اصلا ندارم …برا خودت میگم دوست ندارم بهت توهینی بشه.

vahid

دوستان این ام 40تو بازار ایران موجوده؟

Aпɢεʟ

ام ۴۰ همون ای شصت هست دوست عزیز ،بجای این گوشی ای هفتاد و یک بگیر خیلی گوشی خوبیه .🌹

vahid

دادا مطمئنی موجوده تو بازار الان برا خرید نتی همین گوشی اقدام کردم موجود ندارن هیچ شرکتی

Aпɢεʟ

درسته ای ۵۱ سریع تو بازار اومد بعدش هم ای ۷۱ میاد فقط صبر کن و عجله نکن خیلی گوشی با ارزشی هست…احتمالا تا دو هفته دیگه میاد ..
🌹

vahid

صد در صد گوشی a7۱بهتر از a۶۰هستش ولی تو نت که مجود نبود،،الان a60رو چک کردم قیمتش از ۳۱۰۰تا۳۶۰۰متغیر بود ولی این گوشی a71رو ندیدم،،حدود قیمتیش چقدره؟

Aпɢεʟ

حدودا میشه ۴۷۰۰/۴۸۰۰ که میارزه بنظرم چون بازار می ناین تی هم کمتر از ۴۵۰۰ نمیدن و این گوشی از می ناین تی مشخصات بهتری داره…
تازشم قیمتش بازم میاد پایین بعد از اینکه بصورت رسمی اومد ایران مثل ای ۵۱ که اولا ۴۵۰۰ بود الان شده ۴۰۰۰ تومن

vahid

من برای یکی از آشناها میخواستم تهیه کنم تو نت که موجود نبود

vahid

؟

MohammadFarhaadi

وقتی سواد کافی نداری حق نداری راهنمایی کنی و مردم رو گمراه کنی!a71 چطوری بهتر از mi 9t شده چطور حساب کردی!؟اولا نیاز طرف مهمه بعدش مقایسه جزء به جزء.سامسونگ تو a71 هنوز دل از پلاستیک پشت نکنده شیشه جلو هم گوریلا گلس سه هست تو طراحی و دیزاین که می ناین تی واقعا شاهکاره تو بقیه قسمتا هم تقریبا یکی هستن ولی مطمئنا مودم بهتری تو می ناین هست و همچنین دوربینش فکر میکنم بهتر باشه تو آپدیت هم بهتر عمل میکنه شیائومی قیمتش هم پایینتره.

Amir galaxy

از طرف کسی که 9t داره میگم خرید a71 توی ایران بهتره تا 9t

MohammadFarhaadi

به جز سخت افزار که اکثرا تو یه رده هستن بقیه چیزا ناین تی سرتره مثل گوریلا گلس پنج به سه پشت شیشه به پشت پلاستیک مثل طراحی مثل دوربین پاپ آپ.درسته که ناین تی نسبت به قیمت جهانی تو ایران گرونتر از ای هفتاد و یک نسبت به قیمت جهانیه ولی بازم سرتر از ای ۷۱.

Amir galaxy

اکثرا که یکیه
چطوری فهمیدی ۹تی دوربینش بهتر از a71 ؟!
هنوزم میگم من خودم ۹تی دارم اما خرید a71 توی ایران بهتره

_V_

با قیمت احتمالی ای۷۱ میشه می۹تی و تمام تجهیزاتشو خرید

Aпɢεʟ

امیر جان این حرف رو واسه یه آدم بی منطق ساده لوح نباید بزنی فکر می‌کنه داری بهش رکب میزنی ..از بس که بهش رکب زدن و بازیش دادن…

MohammadFarhaadi

من به اندازه دو برابر سنت پرچمدار اپل و سامسونگ داشتم نه اینکه فقط مثل شما ادعاش رو داشته باشم از کامنتا هم مشخصه سر کی رو میشه شیره مالید بچه جون.نگفتی سال نود کجا بودی!؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)