حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) حالت عکاسی در شب را اضافه می کند

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) با بلندگوی مکالمه زیر نمایشگر، دوربین سه گانه و اسنپدراگون ۶۷۵ رسما معرفی شد. تازه‌ترین آپدیت سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) برای هند ارایه شده است. با این آپدیت گلکسی M40 علاوه بر آخرین پچ امنیتی، اسکنر QR نیز به دستگاه اضاقه می شود. شاید از هر دو اینها مهم تر اینکه آپدیت سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) حالت عکاسی در شب را اضافه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40)

آپدیت گلکسی ام ۴۰

آپدیت گلکسی ام ۴۰

آپدیت سامسونگ گلکسیM40 با ورژن M405FDDU1ASH1 حجمی در حدود ۳۶۶ مگابایت دارد. این محصول هم جزو آن دسته از گوشی های کمپانی است که اسکنر QR را از طریق آپدیت نرم افزاری دریافت می‌کنند. از این پس‌، با گرفتن دوربین دستگاه در مقابل کدهای QR، عمل اسکن انجام خواهد شد و کاربران نیازی به نصب اپلیکیشن های متفرقه نخواهند داشت.

با توجه به عدم پشتیبانی گلکسی ام 40 از Bixby Vision که چنین امکانی را در برخی دیگر از گوشی های سامسونگ فراهم می‌کند؛ کاربران اضافه شدن این قابلیت را با آپدیت جدید، سودمند خواهند یافت. دیگر تغییر قابل توجه پس از به‌روزرسانی، اضافه شدن حالت عکاسی در شب (Night mode) به دوربین گلکسی ام 40 خواهد بود.

برای بررسی دسترسی به آپدیت، می‌توانید از اپلیکیشن تنظیمات گوشی به منوی Software update مراجعه کنید. شما گلکسی ام ۴۰ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taskin

کاش برا دستگاه های پایین رده تر هم بیاد این قابلیت ها
مث A50 و A30 چون تواناییش رو دارن
مث j7 pro که حالت شب داشت

Milad7

نایت مود هواوی بهتره 🙂

vahid

خیلیم عالی

vahid

به به

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)