حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی وی ۵۰ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ال‌جی

ده ماه پیش بود که ال جی وی ۵۰ به عنوان اولین موبایل 5G ال جی رسما معرفی شد. ال جی در نهایت امروز آپدیت اندروید ۱۰ ال جی وی ۵۰ را رسما ارایه کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی وی ۵۰

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی وی ۵۰

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی وی ۵۰

در حالی که سامسونگ انتشار آپدیت ارتقا به سیستم عامل اندروید ۱۰ را برای بخش اعظمی از گوشی‌های هوشمند خود آغاز کرده و هم اکنون می‌توان بر روی گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۹ این شرکت سیستم عامل اندروید ۱۰ را در اختیار داشت، ال‌جی به تازگی گوشی V50 ThinQ خود را به این سیستم عامل مجهز کرده است.

ماه گذشته بود که این بروزرسانی در اختیار کاربران گوشی LG G8 قرار گرفت و براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع خبری اکنون نیز در دسترس کاربران گوشی V50 قرار گرفته است.

همچون سری گوشی‌های گلکسی اس 10 و نوت 10، ال‌جی نیز برای گوشی V50 خود، کار انتشار نسخه‌های آزمایشی از سیستم عامل اندروید 10 را از ماه نوامبر سال گذشته میلادی آغاز کرد. اما به نظر می‌رسد رسیدن به یک نسخه پایدار در این بروزرسانی، برای ال‌جی نسبت به سامسونگ به صرف زمان بیشتری نیاز داشته است.

به تازگی کاربران همه دستگاه های ال جی V50 که در برنامه بتا و آزمایشی از این بروزرسانی شرکت داشته‌اند، توانسته‌اند به نسخه پایدار و نهایی از آن دسترسی پیدا کنند و به این ترتیب باید گفت که در آینده نزدیک این بروزرسانی در اختیار تمامی کاربران این گوشی قرار خواهد گرفت.

در نسخه نهایی از این بروزرسانی تغییرات مهمی نظیر مد نمایش پنجره‌ها به صورت Pop-up، پشتیبانی کامل از جسچرهای انتقالی، جداسازی کامل مدهای ثبت ویدیو و عکس در برنامه دوربین و همچنین آپدیت‌های امنیتی ماه دسامبر 2019، گنجانده شده است.

رابط کاربری ال جی یو ایکس ۹ (LG UX 9.0) با شباهت قابل توجه به One UI سامسونگ رسما معرفی شد

در کنار تغییرات دیگری نظیر حذف برنامه Lock و همچنین بهبود عملکرد در هنگام اتصال به نمایشگر ثانویه، این بروزرسانی عموم قابلیت‌های استاندارد سیستم عامل اندروید 10 نظیر Live Caption، ارتقا تنظیمات حریم شخصی، مد تاریک و… را هم به گوشی V50 اضافه می‌کند. باید گفت ال‌جی در این بروزرسانی قابلیت‌های اختصاصی چندانی را فراهم نکرده است بلکه ظاهر سیستم عامل اندروید 10 پس از نصب آن، بیش از هرچیز ما را به یاد رابط کاربری One UI 2.0 از شرکت سامسونگ می‌اندازد.

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی وی ۵۰ فعلا در کره جنوبی ارایه شده و خبری از کشورهای دیگر نیست. طبق عادت احتمالا در هفته های آتی به دیگر بازارها خواهد رسید. شما LG V50 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ ال جی را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

طبق آماری که دولت چین درباره شرایط اقتصادی این کشور در سال گذشته منتشر کرده، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی این کشور به ٦.١ درصد منحصر شد که نسبت به سال های گذشته کاهش داشته است.

Mahdi

برا من هنوز نیومده🙂🙂🙂

Chalton

دستتو بگیر زیرش داره میاد😂

نیما عرفانی

شما وی ۵۰ داری؟ از کجا تهیه کردین؟

Milad7

مرسی ال جی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)