حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه ال جی وی ۵۰ (LG V50) به تعویق می افتد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

اخبار گزارش شده حاکی از آن است که، گوشی LG V50 ThinQ در موعد مقرر عرضه نخواهد شد. در حقیقت عرضه ال جی وی ۵۰ (LG V50) به تعویق می افتد و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی هوشمند LG V50 ThinQ که در همایش MWC 2019 معرفی شده بود، قرار بود در 19 آوریل (30 فروردین) در کره جنوبی عرضه شود اما LG اکنون اعلام کرده که عرضه این دستگاه را به تعویق می‌اندازد.

LG اظهار داشت که برای بهینه‌سازی بیشتر تراشه اسنپدراگون 855 SoC و مودم X50 5G، و ارائه V50 ThinQ 5G باکیفیت‌تر به زمان بیشتری نیاز دارد. این شرکت همچنین عنوان داشت که در حال همکاری با کوالکام و اپراتورهای کره‎ای برای بهبود خدمات 5G و تسهیل ارتباط میان گوشی‎ها است.

ال جی وی ۵۰

ال جی وی ۵۰

اکنون مشخص نیست که چه زمانی گوشی V50 ThingQ 5G عرضه خواهد شد، اما LG وعده داده که تاریخ عرضه به‌زودی اعلام خواهد شد.

گوشی هوشمند LG V50 ThinQ که در همایش MWC 2019 معرفی شده بود، قرار بود در 19 آوریل (30 فروردین) در کره جنوبی عرضه شود. بااین‌وجود، LG اکنون اعلام کرده که عرضه این دستگاه را به تعویق می‌اندازد.

LG اظهار داشت که برای بهینه‌سازی بیشتر تراشه اسنپدراگون 855 SoC و مودم X50 5G، و ارائه
باکیفیت‌تر به زمان بیشتری نیاز دارد. این شرکت همچنین عنوان داشت که در حال همکاری با کوالکام و اپراتورهای کره‎ای برای بهبود خدمات 5G و تسهیل ارتباط میان گوشی‎ها است.

اکنون مشخص نیست که چه زمانی گوشی V50 ThingQ 5G عرضه خواهد شد، اما LG وعده داده که تاریخ عرضه به‌زودی اعلام خواهد شد. نظر شما درباره ال جی وی ۵۰ چیست؟ منتظر آن بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

یکی سلام بهشون برسونه بگه باطری رو درست کنید بهینه سازی سیستم عامل پیشکش😊😊
ال جی شرکت فوق العاده ای است امیدوارم
این شرکت و نوکیا به روزهای اوج برگردند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)