حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گوشی های 5G هواوی به ۶.۹ میلیون دستگاه رسید

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

در حالی که سامسونگ هفته پیش اعلام کرد توانسته در سال ۲۰۱۹ چیزی در حدود ۶.۷ میلیون گوشی 5G را تولید و در بازارهای جهانی به فروش برساند امروز می شنویم که فروش گوشی های 5G هواوی به ۶.۹ میلیون دستگاه رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروش گوشی های 5G هواوی

هواوی

هواوی

دیروز عواوی اعلام کرد با وجود تلاش های ایالات متحده برای جلوگیری از تسلط بر سازنده تلفن جنجالی چینی در بازار شبکه های بی سیم نسل بعدی این شرکت در سال 2019 تعداد ۶.۹ میلیون گوشی 5G را در سال 2019 به بازار عرضه کرد.

سال گذشته هواوی هشت مدل تلفن 5G را به بازار ارایه کرد که عبارت اند از:

  1. ۱- Mate 30 Pro 5G
  2. ۲- Mate 30 5G
  3. ۳- نسخه Porsche Design Mate 30 Pro RS
  4. ۴- نسخه Mate 20 X 5G
  5. ۵- Nova 6 5G
  6. ۶- Mate X
  7. ۷- Honor V30 Pro
  8. ۸- Honor V30

وزارت بازرگانی ایالات متحده در ماه مه و در پی دستورالعمل اجرایی رئیس جمهور دونالد ترامپ به طور مؤثر این شرکت را از شبکه های ارتباطی آمریکا منع کرده بود. مقامات امنیت ملی می ترسند از تجهیزات و دستگاه های هواوی برای جاسوسی برای چین استفاده شود، اتهامی که هواوی بارها و بارها آن را رد کرده است.

به عنوان نتیجه لیست سیاه، هواوی مجبور شده است از نسخه منبع باز سیستم عامل اندروید گوگل بدون خدمات آن در تلفن هایی مانند Mate 30 استفاده کند.

در ماه دسامبر، این شرکت خاطرنشان كرد كه در سال ۲۰۱۹ تعداد ۲۴۰ میلیون تلفن را تحویل داده است. با وجود این هواوی دومین سازنده تلفن در جهان (پس از سامسونگ) است.

هواوی همچنین در بیانیه چهارشنبه تجهیزات زیرساخت 5G خود را مورد حمایت قرار داد. این نگرانی سیاستمداران آمریکایی است، تا جایی که گروهی دو حزب از سناتورهای آمریکایی روز سه شنبه قوانینی را برای یارانه شرکت های در حال توسعه دستگاههای 5G “قابل اعتماد و ایمن” وضع کردند.

ایالات متحده نگران تأثیر جهانی هواوی نیز هست. مقامات آمریکایی روز دوشنبه تلاش کردند دولت نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون را ترغیب کنند تا هواوی را از شبکه های 5G انگلیس مستثنی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی برنده بازار گوشی های 5G سال ۲۰۱۹ است؟ به هر حال آن ها ۰.۲ ملیون دستگاه بیشتری نسبت به سامسونگ فروخته اند!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

👌

mohammad

الان یه بنده خدایی میاد میگه این مقدار فروش ۸٠٪ برا چین بوده 😏

Chalton

هوآوی تو رسانه ها خیلی دروغ گفته و بعضی هاشون رو که دیده خیلی تابلو شده تکذیب کرده،نمونه اش این میت ایکس هنوز گوشی نیومده تو بازار الکی گفت 400 هزارتا فروش کرده بعدش که دید این دروغ رو همه فهمیدن اومد تکذیب کرد گفت ما همچین اماری رو ندادیم و دروغ هست،این خبر هم هوآوی بیشتر برای اینکه سامسونگ تعداد فروش گوشی های 5G رو اعلام کرده هوآوی هم خواسته از قافله عقب نیوفته اومده یه رقم من درآوردی اعلام کرده،این اعلام فروش هوآوی مثل دروغ های دیگه اش میمونه.

Chalton

تا سامسونگ گفت 500 هزار تا فولد فروختیم هواوی پشت بندش اومد گفت 400 هزار تا میت ایکس فروختیم بعدش دید این دروغ خیلی تابلو هست،چون هیچ سایتی تایید نکرد اومد تکذیب کرد،میت ایکس رو حتی سایت ها هم دستشون نگرفتن چون هنوز قابل خرید نیست اون وقت هوآوی اومد اون رقم مسخره رو اعلام کرد و بعدش تکذیب کرد،اعتبارش که کم بود خودش رو با اون خبر دروغ بی اعتبارتر کرد.

pooria

چالتون میشه یه پست از هواوی رو بگی که تا حالا ازش تعریف کرده باشی

Milad7

کم کم بریم سراغ گوشی 5g

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)