حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شیائومی برای ۷ دوربین پاپ آپ

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | شیائومی

دوربین پاپ‌آپ این روزها برای تولیدکننده‌ها جذاب شده است. امروز حق اختراع شیائومی برای ۷ دوربین پاپ آپ را شاهد هستیم که بسیار جالب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حق اختراع شیائومی برای ۷ دوربین پاپ آپ

حق اختراع شیائومی برای ۷ دوربین پاپ آپ

حق اختراع شیائومی برای ۷ دوربین پاپ آپ

اینکه گوشی‌هوشمند نمایشگری تمام صفحه داشته باشد جرقه‌ای برود بر ایجاد خلاقیت و تغییرات در طراحی دستگاه‌هایی که از سال ۲۰۱۷ به بعد به صورت گسترده در همه رده‌های بازار عرضه شوند.

در ابتدای کار بحث بریدگی نمایشگر مطرح شد و پس از آن بود که گوشی‌های با نمایشگر دارای حفره وارد بازار شدند. در این میان گوشی‌هایی نیز عرضه شدند که در انها از یک مکانیزم متحرک برای جابجایی یک سنسور بیرون‌رونده برای دوربین دستگاه در نظر گرفته شده بود و در بالای دستگاه نصب شده است.

این بخش تا به امروز همیشه با یک سنسور همراه بوده است ولی به نظر نباید سنت استفاده از تک سنسور مدت زیادی دوام بیاورد. به تازگی مشاهده شده که شرکت‌هایی پتنت‌های خود برای ساخت گوشی با دو دوربین روی قسمت پاپ‌آپ را به ثبت رسانده‌اند ولی ایده جدید شیائومی می‌توان متفاوت از هر آنچه تا به امروز دیده‌ایم باشد.

در این پتنت و یا ایده ثبت شده، شرکت شیائومی یک واحد متحرک سراسری را در بالای بدنه گوشی جای خواهد داد که در دو سمت آن دو گروه سنسور نصب می‌شود. در یک سمت این واحد می‌تواند تا ۲ سنسور دوربین برای عکاسی سلفی قرار گیرد و در پشت آن نیز تا ۵ سنسور می‌تواند روی بدنه نصب شود که در حالت بیشینه‌ نتیجه ۷ سنسور دوربین در یک گوشی هوشمند و آن هم تنها روی واحد پاپ‌آپ یا همان بیرون جهنده و متحرک است.

نظر شما درباره حق اختراع شیائومی برای ۷ دوربین پاپ آپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

Wow

Dr.Nazer

هایپره؟!

The Destroyer

قطعا اجرایی نمیشه (حالا دیدی از شانس ما این همه پتنت ثبت کردن هیچ کدوم اجرایی نشد الان اینی که این قدر با اطمینان میگم اجرایی نمیشه رو دو ماه دیگه پیاده سازی میکنن).

Aпɢεʟ

چه زشت 🤦

Milad7

یا خدا انگار نور افکنه…

Amir galaxy

اوه خیلی دوربین سلفی😂

m.b

😂 👏

Mahdi

این چقدر عجیبه

Amin

نمیدونم چرا به جای این همه دوربین یه فکری به حال باتری نمیکنن که آدم آویزون پریز برق نباشه همه برندا تمام دغدغه شون شده دوربین بکشید بیرون بابا

Aпɢεʟ

جناب گوشیتون چیه؟؟

Amin

mi 9

Chalton

جالب نیست

smartiz

دو دوربینش قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)