حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ برای لپتاپ با نمایشگر بازشونده

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

در حال حاضر نمونه هایی از لپتاپ های متفاوت داریم که نمایشگر آن ها با بازشدن دو لت نمایشگر، افزایش اندازه پیدا می کند. به نظر می رسد سامسونگ هم به فکر چنین لپتاپی هست اما با مکانیسم دیگر. در همین زمینه حق اختراع سامسونگ برای لپتاپ با نمایشگر بازشونده ثبت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لپتاپ با نمایشگر بازشونده

لپتاپ با نمایشگر بازشونده

لپتاپ با نمایشگر بازشونده

در یکی از این نشست‌ها که توسط سامسونگ و به صورت خصوصی برگزار شده، ایده بسیار جذابی توسط سامسونگ مطرح شده که نشان می‌دهد این شرکت طرحی جالب برای طراحی لپ‌تاپی با نمایشگری که قابلیت گسترش دارد را در توسعه داده و حتی پتنت مربوط به آن نیز به ثبت رسیده است.

در این طرح که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نداریم، سامسونگ یک لپ‌تاپ با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی را طراحی کرده است که نمایشگر آن می‌تواند از دو طرح گسترش یافته و به اندازه ۵۰ درصد از حالت اولیه خود بزرگتر شود.

البته برخی منابع ادعا کرده‌اند که حتی سامسونگ نسخه‌ای اولیه از این محصول را نیز ساخته و در بخش‌های محرمانه نمایشگاه در معرض دید افراد خاصی که پیش از آن مورد بازرسی به جهت ممانعت از وارد کردن تجهیزات عکاسی به اتاق‌های ویژه قرار گرفته‌اند، گذاشته‌اند.

این افراد در ادامه در خصوص طراحی محصولی که به چشمان خود دیده‌اند اعلام نموده‌اند که سامسونگ طراحی بسیار جذابی را برای آن در نظر گرفته است که بسیار فراتر از یک لپ‌تاپ صرف با نمایشگر تاشو و یا لولایی است ولی متأسفانه به دلیل ممنوع بودن عکاسی از آن موفق نشده‌ایم تصاویری که نشان‌دهنده طرح جذاب این محصول باشد را در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

پیش از این نیز سامسونگ اعلام کرده بود که Galaxy Fold تنها محصول شرکت با یک نمایشگر خاص نیست و طرح‌ها و ایده‌های بسیار دیگری نیز توسط مجموعه سامسونگ در دست توسعه هستند که کاربردهای گسترده و بسیار بیشتر شرکت را از نمایشگرهای نسل جدید با ساختار قابل تغییر به نمایش خواهند گذاشت.

نظر شما چیست؟ سامسونگ با تکیه به نمایشگرهای منعطف خود بازار را چطور به نفع خود تغییر خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

😍

Chalton

زنگ زدم بهش میگه 6 ماه نیست خریدم ال سی دی خود به خود سوخت😏😏

Chalton

منفی بدید😂این منفی ها نشون میده شماها حتی مدرک هم براتون بیارن باز هم ترول هستید و کلا هرکی از شیائومی و هوآوی انتقاد کنه میشه ترول،پس حرفم ثابت شد که طرفدارای هوآوی و شیائومی خودشون ترول هتی اورجینال هستن.

The Destroyer

البته عشقم می‌دونی که super amoled ساخت سامسونگ هست دیگه درسته؟

_V_

چی میدونه ک حواسش ب این باشه

The Destroyer

نه فقط جهت یادآوری گفتم…
بدونه که بیخود وقتی حرف میزنه ممکنه پای خودش هم گیر باشه…

Chalton

جالب اینجاست این طرح رو نسخه اولیشو ساخته واقعا این برند چرا انقدر خوبه؟؟؟؟ تو بخش لپ‌تاپ ها هم مثل این که میخواد یکه تازی کنه❤️

ARMTIN

آقای عطایی
مشخصات گلکسی S20 اولترا منتشر شد
اولین گوشی دنیا با زوم اپتیکال 10x و زوم 100 هیبریدی
http://www.slashleaks.com/l/galaxy-s20-ultra-5g-key-specs

Amir galaxy

Wow

Amir galaxy

چقدر عالی😍

Milad7

سرعت رشد تکنولوژی چقدرزیاده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)