حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی ام ۲۱ (Galaxy M21) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چهار هفته پیش بود که مشخصات گلکسی ام ۲۱ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۴۱ لو رفت. گلکسی ام ۲۱ جایگزین گلکسی ام ۲۰ خواهد بود و حالا امروز مشخصات گلکسی ام ۲۱ (Galaxy M21) لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات گلکسی ام ۲۱

گلکسی ام ۲۱

گلکسی ام ۲۱

سامسونگ مشغول کار بر روی سری جدید گلکسی ام از گوشی‌های میان رده خود است که سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهند شد. در این مقطع شایعات گوشی‌های M11 ،M21 و M31 را دست نشان کرده‌اند که جایگزین  M10 ،M20 و M30 می‌شوند.

تازه‌ترین گزارش منتشر شده، اطلاعات جدیدی از گلکسی ام ۲۱ ارائه می‌کند و نشان می‌دهد این گوشی دارای شناسه SM-M215F است. گوشی گلکسی M21 از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که در مقایسه با حافظه 32 یا 64 گیگابایتی M20، شاهد افزایش آن هستیم.

همچنین برای این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.0، یکی از چیپست های اگزینوس ۹۶۱۰ یا اگزینوس ۹۶۱۱ سامسونگ و دوربین پشتی سه تایی متصور است. شایعات رنگ‌های گوشی‌های جدید گلکسی M11،M21 و M31 را هم دست نشان کرده‌اند.

گفته می‌شود هر سه گوشی M11 ،M21 و M31 در رنگ‌های آبی، مشکی و یک رنگ سوم عرضه می‌شوند. M11 در رنگ بنفش، M21 در رنگ سبز و M31 در رنگ قرمز هم ارائه می‌شود. همچنین ممکن است سامسونگ بعد از عرضه آنها، رنگ‌های بیشتری ارائه کند. از آنجایی که سال میلادی گذشته سامسونگ M10  و M20 را در ماه ژانویه معرفی کرد، ممکن است همین ماه شاهد معرفی گلکسی M11 ،M21 و M31 باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M21 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

😑😐

Mahdi

طبق روال چیپست ۹۶۱۱ هم استفاده میکنه

Milad7

اگزینوس 9610 😐

Afson

خجالت اوره سخت افزار به این ضعیفی واسه دستگاهی که دویست دلار به بالا قیمت گذاری خواهد شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)