حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید زمان معرفی پلی استیشن ۵ در نمایشگاه CES 2020 باشد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | CES 2020، پلی‌استیشن، سونی، شایعات، کنسول بازی

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم زمان عرضه پلی استیشن ۵ (Play Station 5) مشخص شد. بر اساس آن خبر تعطیلات شروع سال نو میلادی ۲۰۲۰ تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ خواهد بود. زمان معرفی اما با زمان عرضه متفاوت است.  امروز گفته می شود که شاید زمان معرفی پلی استیشن ۵ در نمایشگاه CES 2020 باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمان معرفی پلی استیشن ۵

زمان معرفی پلی استیشن ۵

زمان معرفی پلی استیشن ۵

دو هفته پیش شرکت «مایکروسافت» در جریان The Game Awards 2019 کنسول و یا به عبارت بهتر کنسول‌های بازی نسل نهم خود موسوم به Xbox Series X را معرفی کرد؛ اطلاعات سخت افزاری چندانی از آن ارائه نشده و تنها شاهد ظاهر، کنترلر و برخی اطلاعات از توان آن بودیم. در نتیجه بعید است که «سونی» که از مایکروسافت عقب مانده و اجازه بدهد که کنسول جدید Xbox برای مدت طولانی در معرض توجهات قرار گیرد.

برخی منابع با توجه به اطلاعات روزهای اخیر، احتمال می‌دادند که سونی کنسول بازی پلی استیشن ۵ را در جریان کنفرانس اختصاصی خود در CES 2020 معرفی کند؛ این اطلاعات پس از اطلاعیه رسمی سونی، قوت گرفته است. سونی در اطلاعیه که به تازگی منتشر شده است، گفت: آینده در حال آمدن است؛ در CES 2020 سونی از یک چشم انداز منحصر به فرد از آینده رونمایی خواهد کرد. ما خلاقیت و فناوری را مجدداً ترکیب کرده تا احساسی جدید را به شما ارائه دهیم؛ احساسی که تا کنون هرگز تجربه نکرده‌اید.

با توجه به این اعلامیه، احتمال معرفی کنسول بازی PS5 در CES 2020 و گفته‌های این منابع قوت می‌گیرد. در صورتی که سونی PS5 را در CES 2020 معرفی نکند، باید دست کم چند ماه را در انتظار یک مراسم جدی دیگر مانده و بعید است که استراتژی رقابتی این شرکت ژاپنی چنین ایده‌ای را در سر داشته باشد.

به نظر می رسد امسال لاس‌وگاس بسیار جذاب باشد. منتظر پلی استیشن ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

اینده در حال امدن است
خلاقیت و فناوری با هم ترکیب کردیم تا اینده را بیشتر درک کنید
سونی جان پایدار باشی من و طرفداران سونی هم چشم انتظار اینده امروز و فردا تو خواهیم بود
#اینده بدون شک از ان سونی است

mostafa3

مراسم سونی چندم دی هست

amer

18دی

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

سونی ⁦❤️⁩

amer

سلام بد بوی لطفا اسمت بگو با اسم خودت صدات کنم،

Armin

علی

amer

ممنون اقا ارمین

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

البته الان گود بوی شدم😂
اسمم علی هست 🌹

Chalton

‌پردازنده‌ی گرافیکی XBOX Series X قوی‌تر از پلی‌استیشن 5 است
‌طی چند روز گذشته صحبت های زیادی درباره ی پردازنده ی گرافیکی و سخت افزار کنسول های نسل بعدی زده شده اما مهم ترین آنها تاییدیه کمپانی AMD بر پیشتازی کنسول XBOX بوده.
کمپانی AMD تایید کرده است که کنسول نسل آینده سونی ۹.۲ ترافلاپس توان پردازش گرافیکی دارد. این در حالی است که کنسول ایکس باکس سری X مایکروسافت حدود ۱۲ ترافلاپس قدرت دارد.

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

میبینیم 😒

Milad7

نفش ها در سینه حبس شده!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)