حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر شماتیک گلکسی اس ۱۰ لایت را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی است که درباره گلکسی ای ۹۱ یا گلکسی اس ۱۰ لایت شایعات متفاوتی می شنویم. همچنین سه هفته پیش بود که رندرهای جدید گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی ای ۹۱ را دیدیم. حالا اما تصویر شماتیک گلکسی اس ۱۰ لایت لو رفته که با هم در ادامه آن را می بینیم، با ترنجی همراه باشید.

تصویر شماتیک گلکسی اس ۱۰ لایت

راهنمای کاربر این گوشی حاوی تصاویر رنگی یا واقعی گوشی نیست اما همین تصاویر هم طراحی گلکسی اس ۱۰  لایت را تأیید می‌کند. به این ترتیب می دانیم گلکسی اس ۱۰  لایت از یک صفحه نمایش با بریدگی پانچ هول برای دوربین سلفی و حسگر اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

قاب پشت گوشی شاهد برآمدگی دوربین آن هستیم که در نیمه سمت چپ آن قرار دارد و سه دوربین پشتی را در خود جای داده است. دوربین‌ها به صورت عمودی نصب شده‌اند و یک فلش در سمت راست آنها تعبیه شده است.

دکمه‌های خاموش-روشن و تنظیم بلندی صدا گوشی گلکسی S10 لایت در لبه سمت راست آن تعبیه شده‌اند و شکاف کارت حافظه و سیم کارت در لبه چپ آن قرار دارد. در پایین گوشی هم شاهد درگاه USB-C هستیم. این گوشی از MST  و NFC برای سرویس پرداخت Samsung Pay بهره می‌برد.

با اینکه تاکنون سامسونگ هیچ گونه اطلاعاتی درباره گوشی گلکسی S10  لایت ارائه نکرده، اما می دانیم از چیپست اسنپدراگون 855 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ است.

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و نسبت ابعاد 20:9 مجهز است. این گوشی توان خود را از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت می‌گیرد که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

این پرچمدار اقتصادی جدید سامسونگ از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۱۰ لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این گوشی چیز خاصی برای عرضه نداره…

Chalton

الان فقط اس 11 و فولد 2 مهم هست.

MohammadFarhaadi

قیمت چند؟مشخصات که عالیه فقط میمونه قیمت که اگر قیمت هم مناسب باشه دیگه همه چی تمامه.

vahid

س

vahid

پ

vahid

پدرام

vahid

ساملکم

vahid

ساملکم، خوبی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)