حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ویوو در نمایشگاه MWC 2020 ارایه می شود؟

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | ویوو

ویوو برند پیشروی چینی است که هنوز در بازار جهانی خیلی جایی برای خود دست و پا نکرده است اما اگر از اولین های آن بخواهم بگویم می توان به اینکه دو سال پیش ویوو (Vivo) سازنده اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بود یا اینکه یک سال و ۱۰ ماه پیش ویوو اپکس را با اولین دوربین سلفی پاپ آپ طور دیدیم، یا معرفی ویوو نکس نسخه دو نمایشگر و حتی اینکه حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ویوو اپکس ۲۰۱۹ در تمام سطح نمایشگر انگشت شما را می شناخت اشاره کنیم. آ … شارژر ۱۲۰ واتی ویوو را نیز لطفا از یاد نبرید. این ها یعنی این شرکت چینی در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری بزرگی دارد و در کنار موبایل های مقرون به صرفه اش اما دستگاه های جذابی ارایه می کند که اولین ها بوده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم گوشی تاشو ویوو در نمایشگاه MWC 2020 ارایه می شود؟

گوشی تاشو ویوو

ویوو

ویوو

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ موسوم به MWC 2020 سال آینده میلادی از تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) تا ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در کشور اسپانیا برگزار می‌شود. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند محصولات جدید خود را در این رویداد معرفی می‌کنند. حالا یکی از اولین شرکت‌هایی که از حضور خود در این مراسم خبر داده Vivo است. این تولیدکننده چینی تایید کرده که در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) رویدادی ویژه برگزار خواهد کرد.

پوستر زیر تایید می‌کند که مراسم ویوو در تاریخ ۲۳ فوریه ساعت ۵ بعد از ظهر در شهر بارسلونا برگزار می‌شود. در این پوستر اطلاعات دیگری پیرامون دستگاه یا دستگاه‌هایی که قرار است رونمایی شود ذکر نشده است. با این حال، حرف بزرگ V در پس‌زمینه پوستر می‌تواند اشاره‌ای به رونمایی از محصولات سری V این شرکت باشد.

ویوو پارسال در MWC 2018 از موبایل مفهومی Vivo APEX رونمایی کرد که این دستگاه بعدا با کمی تغییرات در ماه ژوئن ۲۰۱۸ با عنوان Vivo NEX به بازار آمد. این شرکت امسال در کنگره جهانی موبایل Vivo APEX 2019 را معرفی کرد که بدنه‌ای تمام-شیشه‌ای داشت. گوشی APEX 2019 سوای از سخت‌افزار قدرتمند خود حاوی هیچ دکمه‌ای یا درگاهی نبود. این دستگاه هرگز وارد بازار نشد، اما حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم ویوو چه برنامه‌ای برایمان در نظر گرفته است.

Vivo NEX 3 5G که به عنوان اولین موبایل 5G این شرکت در ماه سپتامبر امسال روانه بازار شد از نظر طراحی عقب و جلو با موبایل مفهومی APEX 2019 تفاوت‌هایی داشت. حالا با توجه به این که در طول این یک سال خبری از APEX 2019 نبوده، می‌توانیم امیدوار باشیم که Vivo بالاخره در MWC 2020 این گوشی بدون پورت را روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ویوو چه دستگاهی را برای نمایشگاه MWC 2020 رونمایی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Vivo😍

m.b

یه بار داشتم اونجرز می‌دیدم، دیدم این یارو مرد آهنی گوشیش که کاملاً شفاف میشد vivo بود… کرک و پرم ریخت… 😂

The Destroyer

😂😂😂

_V_

😐😐😐😐

m.b

آقا این گوگل کمرا تو شب معجزه میکنه اصلاً…
آخرین نسخه رو نصب کردم و astrophotography هم روشنه برای عکسبرداری از فضا…
عکسای فوق‌العاده‌ای میگیره تو شب…

amer

این وان پلاس هم دقیقا مثل اوپو اهسته و پیوسته داره خوب پیشرفت و ترقی میکنه

Dr.Nazer

البته عامر جان وان‌پلاس و اوپو و ویوو و فک میکنم ریلمی زیرمجموعه‌ی شرکت BBK هستن، لحن صحبت کردنت یه‌جوری بود حس کردم خبر نداری…

amer

سلام جناب دکتر خوبی زندگیم
بله کاملا حق باشماست
متاسفانه این اوپو همیشه با ویوو اشتباه میگیرم
بله اطلاع دارم این 3برند از یه قماش هستن و از شرکت هرمافرودیت bbkمتولد شدن

Milad7

ویوو 60x زوم که عالی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)